neděle

3 kroky od CLINIQUE (2.část)


Jak jsem slíbila, chtěla jsem se s Vámi podělit o nové poznatky z návštěvy CLINIQUE. Nečekejte žádné závratné zjištění, které by zabránilo stárnutí a zapříčinilo, že bychom měli až do smrti pleť jako miminko. Bohužel s tím Vám neporadím. Ale pokud na to jednou příjdu, věřte, že se s Vámi o tom podělím, protože neudržím sebemenší tajemství. Jsem totiž hrozná drbna.
Pokud si ještě pamatujete, v první části článku jsem se zmiňovala, že jsem do Clinique zavítala, jak z důvodu, že jsem nebyla nalíčená :D, tak proto, že jsem potřebovala poradit, co se svou pletí. Tedy konkrétně se třemi kroky. Pleť mám podle testu sušší, jenže jakmile nastalo teplejší počasí, začaly se mi na nose a kolem nosu vytvářet černé tečky a jednou za měsíc neobvyklá přemíra akné, což mě víc jak čtvrt roku netrápilo. 
Nakonec jsme přišly na to, že vše je způsobeno tím, že jsem hned na začátku vyměnila druhý krok-exfoliační vodu s alkoholem za bezalkoholovou, protože v zimě se mi po ní začal loupat nos. Jenže počasí se změnilo a tak i přišel čas začít zase používat alkoholovou vodu, která díky obsahu alkoholu poslouží skvěle proti tvorbě akné a černých teček, které jsou vyvolány větší mírou pocení v letním období. A tak je mi jasné, že zase na podzim se budu muset vrátit k té jemnější exfoliaci. Musím se přiznat, že jsem se zpočátku bála, že budu muset nynější 3kroky nenávratně vyhodit a vyměnit za celou novou řadu. Proto jsem ráda, že ve výsledku nebudu muset utratit ani korunu :D.


Tento článek jsem se rozhodla vytvořit právě z toho důvodu, že jsem se v jedné recenzi dočetla, že bloggerce Clinique 3kroky vyhovovaly pouze nějaký čas a pak se jí najednou pleť znatelně zhoršila. A přesně to mohlo být tou samou příčinou, jakou u mě, tedy změnou ročního období :). Takže pokud Vás trápí to samé, není nad to zajít se poradit. Zaprvé to nic nestojí a zadruhé alespoň vím, co se s mojí pletí děje :).

(fotografie z diagnostiky)
Mění se Vám pleť během roku nebo ji máte stále stejnou?
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. Jak tak vidím, tak máme stejnou pleť... V zimě se mi loupe noc, v létě zase černé tečky... Tváře mám červené, sušší atd... tak se musím pravidelně mazat, čistit a čistit :/ zaběhlá rutina :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní17/6/12 09:24

    v tomhle postu to sice není moc videt ale tobe tak nejde když si zmachlíš oči :P jinak si hezká

    OdpovědětVymazat
  3. 3 kroky jsem chtěla vyzkoušet :) Uvidím při čtvrteční návšetěvě Prahy jestli mi zbydou peníze :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já také používám Clinique tři kroky, sice teprve měsíc, ale jsem moc spokojená. Mám to největší balení, a přijde mi, že ubývá docela rychle. Ze začátku jsem se bála toho alkoholu tam, ale jsem ráda že mi to na pleti nic nedělám. Mám typ dva :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzerá to zaujímavo, taký test by sa hodil aj mne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní17/6/12 12:13

    Clinique 3kroky jsou super. Díky za info, teď mám taky pocit sušší pokožky

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní17/6/12 12:21

    Já to nějak nechápu... to jako přijdeš do Clinique a řekneš, že chceš namalovat? (narážím na větu: do Clinique jsem zavítala, z důvodu, že jsem nebyla nalíčená)... Mě to přijde divný :-D Jak taková návštěva Clinique probíhá?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I když to tak blbě podávám, tak jsem šla do Clinique hlavně kvůli diagnostice.
      Takže jsem přišla do prodejny, požádala slečnu o to, zdali by mi nemohla provést diagnostiku pleti, protože mám pocit, že se mi v průběhu roku mění a že jsem zaznamenala zhoršení pokožky...
      Ona s Tebou provede diagnostiku a začne Ti nosit produkty, které by byly ideální k tvé pleti, ať už se jedná pouze o tři kroky nebo o další produkty, trpíš-li na červenání, občasný výskyt akné apod. (což je individuální).
      A poté se Tě sama zeptá, jestli nechceš nalíčit.

      Také tam můžeš přijít a požádat o radu, co se líčení týče. Ve smyslu, že bys ráda vyzkoušela produkty. To tam takhle přišla během mé diagnostiky jedna paní. A tak jí dvakrát "přeličovali" a nakonec si paní ani nic nekoupila :D.

      Což mně je tedy zrovna blbé nechat se nalíčit a odejít nakonec s prázdnou. Myslím, že je slušnost nakonec si koupit nějaký produkt, ať jde o dražší nebo levnější :).

      Vymazat
  8. Taky mám horší pleť v létě:/ Pěkný článek!

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělý článek, to mě zajímalo. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Takovou diagnostiku bych potřebovala.. asi si zajdu :)

    OdpovědětVymazat
  11. S tímto nemám vůbec zkušenosti :D

    OdpovědětVymazat
  12. od tejto znacky som nikdy nic nemala

    OdpovědětVymazat
  13. taky bych chtěla vyzkoušet testování v C. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to cloveka docela prekvapi:)

    OdpovědětVymazat
  15. to by sa aj mne zišlo :)
    ak by si mala čas pozývam ťa na náš nový blog http://indiansauce.blogspot.sk/ :)

    OdpovědětVymazat
  16. I use only Clinique products and totally love them!

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní17/6/12 16:36

    Jsi kočka a super post
    kajdl@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Mám taky pocit, že se mi pleť v průběhu roku mění... v zimě ji mám daleko sušší, takže produkty taky střídám podle ročních období :)

    OdpovědětVymazat
  19. Mění se mi hodně. V zimě je dost suchá, i když jí neustále mažu, nemůžu v zimě používat pudr. Zato v létě jsem šíleně mastná a to si zase nemůžu dovolit make-up :D

    OdpovědětVymazat
  20. Plet mam stejnou stále, bezproblémovou, normální až suchou. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Pleť sa mi ani moc nemení :) Len, keď som pri mori.

    OdpovědětVymazat
  22. V zimě mám pleť hodně suchou a v létě zase celkem mastné čelo a jak se potím tak je to takové všelijaké:D Jinak ty první fotka je skvělá:)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Zajímavé. :)
    Já mám pleť v zimě sušší, v létě místy suchou, místy mastnější, taky se mi v létě víc ucpávají póry, takže jo, mění. :)

    OdpovědětVymazat
  24. Pěkný článek!
    Mně se pleť mění, ale ne nijak radokálně. Spíš musím měnit krém - jakmile mám sušší pleť, tak používám hydratační na normální/smíšenou od Sephory a teď na léto jsem si pořídila hydratační gel na den/oc od Yves Rocher, nebo používám DDML pro normální/smíšenou pleť od Clinique. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©