pátek

The Baseballs

Nedávno jsem narazila na skupinu The Baseballs, která přezpívává dnešní songy ve stylu Elvise :D... Jsou boží :D A je to první hudební skupina, která se líbí jak mně, tak příteli! A to už je co říct :D.
SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. Já je zbožňuju už dlouho, jednou jsem je vypálila přítelovi do auta a měsíc jsme neposlouchali nic jinýho :D Jsou fakt skvělí :)

    OdpovědětVymazat
  2. jj jsou skvělí, znám dlouho:)

    OdpovědětVymazat
  3. krásně zpívají, díky za tip na kapelu! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já je doteď neznala, takže dík líbí se mi.

    OdpovědětVymazat
  5. To já už je objevila před docela dlouhou dobou. Jsou super - obecně mám ráda tuhle hudbu.

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní1/6/12 22:12

    Teeda to je skvělé,ale taky bych se tě chtěla zeptat na něco tak trochu mimo:Jak(v jakém prokramu/...)děláš ty animace??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ideální na animace i klasickou úpravu fotek je PhotoScape :)

      Vymazat
    2. Anonymní2/6/12 13:27

      Moc děkuji :)

      Vymazat
  7. jsou parádní, zamilovala jsem si je po tom, co jsem kdysi dávno slyšela jejich předělávku na "Umbrella" :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©