pondělí

The best of MAY (online magazín)


Dnes mám tady pro Vás na ukázku produkty, které mohu označit za své oblíbence pro předešlý měsíc. Troufám si tvrdit, že nebudou aktuální pouze pro máj, ale také pro měsíc červen :). Takže pokud hledáte tipy na pár produktů na léto, tak si prolistujte tímto online magazínem. Tentokrát je o něco tenčí, nežli ten předchozí, ale zase se v něm něco dočtete.

SNAD SE VÁM BUDE MAGAZÍN LÍBIT :).
P.S.: Pro zvětšení magazínu stačí kliknout na stránku a šipkami listujete :).
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. ten citrusový sprchový krém a micý gel od ryoru bych ráda vyzkoušela :) krásný článek/magazín! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím to taky tak. musím weledu i ten ryor vyzkoušet. Ale nejraději bych brala úplně všechno

      Vymazat
  2. Jak děláš ten online magazín?? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jemný odličovač očí od Ziaji mám a je skvělý! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. to je skvělýýý!
    a souhlasím, BB cream je na léto nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Magazín se moc povedl :)

    OdpovědětVymazat
  6. vov len pozerám ako pekne spravené a skvelé vecičky.. vo velkom množstve obubenych vyrobkov sa možem zhodnut s tebou :)

    OdpovědětVymazat
  7. BB cream musím ihned pořídit! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám v plánu si pořídit tu sadu na růst vlasů, tak uvidím, jak to bude účinkovat na mě :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta sada nemá chybu :), úžasná je ještě k tomu ta maska (http://thelifeofceady.blogspot.cz/2012/01/beauty-lee-stafford-miracle-for-my-hair.html)

      Vymazat
  9. Anonymní4/6/12 09:26

    To nemá chybu! Jsi šikovná a hned si zapisuji do diáře, co se vyplatí si pořídit. Díky za magazín

    OdpovědětVymazat
  10. Super, akorad sem se u toho zasekla a bylo toho málo :D

    OdpovědětVymazat
  11. To bylo myšleno že bylo malo stránek :P furt klikam a klikam a nic :D .

    OdpovědětVymazat
  12. tak to je ale vychytávkové, takový fešný magazín, chci více stran! :D nalákala jsi mě na ten odličovač .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost, že se líbí :)
      Příště ho zkusím nějak oživit a udělat ho o něco silnější :).

      Vymazat
  13. aha, můžu taky něco vyhrát :D tak hanik005seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  14. musím říci, že jako online časopis mě ty recenze/novinky/new in baví mnohem víc :) a do toho odličovače od ziaji určitě půjde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teď tomu moc nerozumím, ale asi v té větě mělo být "jak" viď? :)
      A magazín nedělám denně jako recenze, je to spíše oživení od klasické fotky s milionem produktů pod název THE BEST OF

      Vymazat
  15. úplne skvelý je ten magazín,páči sa mi :)

    OdpovědětVymazat
  16. ten BB krém neviem čo si o ňom myslieť, čítala som aj negatívne recenzie tak neviem či by som sa do toho pustila, prípadne keby tak by som mala možnosť vyskúšať vzorku, ten ziaja odličovač nie je dvojfázový či ako sa to volá ?? zbožňujem vôňu citrusov, je fakt taká osviežujúca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám na blogu také recenzi v plnohodnotném článku: http://thelifeofceady.blogspot.cz/search/label/garnier
      Za tu cenu to není vůbec špatné :)
      Ale můj top je BB od Clinique (http://thelifeofceady.blogspot.cz/2012/04/review-bb-cream-spf-30-by-clinique.html)

      Vymazat
  17. To je super ten katalog! BB cream je super, akorát já potřebuju více krytí než co tento umí. :// Ale asi se po něm ještě jednou podívám :)

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkný, líbí se mi Ziaja odličovač:)

    OdpovědětVymazat
  19. Docela mě zaujala ta sada na růst vlasů, vlásky mi sice rostou pěkně, ale mohly by být hezčí :) Ná léto plánuji koupi BB creamu, je to určitě lepší než na sebe patlat make-up.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já začínala maskou a ta je asi ze všeho nejlepší :). Takže pokud váháš, tak doporučuji začít právě jí. Najdeš ji u mě v recenzích na Lee Stafford

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©