středa

Calzedonia, Intimissimi a Tezenis podzim zima 2012/2013


Dnes mám tady pro Vás malou reportáž ze včerejšího dne (26.6.2012), kdy byla v showroomu na Pařížské představena nové kolekce značek Calzedonia, Tezenis a Intimissimi pro podzim a zimu 2012/2013. Z fotek si můžete všimnout, že v hlavní roli bylo spodní prádlo všech barev a taky "chutí".  Myslím, že si tady přišly na své všechny ženy. Protože ne každý má rád barvy, někdo naopak holduje výstřednostem a někdo nenosí nic jiného než krajky. A jste-li milovnice koženého prádla, tak Vás nadchne kolekce "Leather Capsule Collection" od intimissimi.


Já se ku příkladu našla v barevné kolekci Tezenis, která se mi zalíbila na první pohled. A to ať už se jednalo o   oblečení nebo o spodní prádlo. V poslední době totiž holduji kombinacím žluté s tmavými tóny jako je fialová nebo modrá :), což je znát i z těchto fotografií.


Našly se zde i "hravější" modely od Intimissimi, které se nebálo "výstřednějších" kousků, a tak nechybělo ani erotičtější prádlo/ i neprádlo :). Mně se z této řady hrozně zalíbila škraboška, které si můžete všimnout v pozadí fotky. Jinak tohle nebude zrovna můj šálek kávy. I když věřím, že příteli by se zrovna tento stolek zalíbil a škraboškou by to určitě nebylo! :D


Při prohlížení jsem se jak jinak než dosytosti nadlábla vynikajícími muffinami s tou nejbarevnější šlehačkou :D. To bych nebyla já, aby nesáhla po sladkém. :D Ale stejně nejlepší ze všeho byla chlazená voda s mátou, pomerančem a limetkou. 


Pomalu se mi od prádla ani nechtělo, a tak mám tady na konec menší ukázku legín.

A co bude tedy pro letošní podzim a zimu dle těchto tří značek trendy?
Calzedonia rozdělila kolekci do několika linií. Inspirovala se zejména vintage stylem a severskou horskou modou. Dále si můžete všimnout, že pro nadcházející období se drží klasických motivů proužků a puntíků, nechyběly ani motivy srdíček a různé geometrické tvary.
Co se barev podzimu a zimy týče, trendy bude modrá, zelená, bordó a okrově žlutá v kombinaci s černou, šedou nebo modrou. (Alespoň podle Calzedonie)
Intimissimi se drží klasických podzimních a zimních barev. Mám na mysli odstíny bílé a béžové, šedé a černé. Najdou se zde flitry nebo dvoubarevné vzory.
Tezenis pro podzim a zimu představilo potisky s květinami, pruhy, puntíky, hvězdami a etnickými vzory.


Jaké spodní prádlo je Vaše oblíbené? Krajky, kůže, tělová barva nebo holdujete barevnosti?
SHARE THIS POST

48 komentářů:

  1. opravdu nejhezčí je kombinace fialové a žluté :-) já jsem včera byla také na lovu podprsenek, ale nějak sem si žádnou nevybrala :-( některý jsou naprostá katastrofa a nebo jsem moc vybíravá

    OdpovědětVymazat
  2. Kolekce vypadá moc dobře. Všechny tři značky patří mezi mé oblíbené obchody, v Intimissimmi si vždy vyberu a dobře sedí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kolekce vypadají moc krásně. Co se týče spodního prádla, tak u mě vede tělová barva, bezešvé prádlo, bez aplikací. I když v létě nosím i barevnější a vtipnější prádlo:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som bola vcera v Tezenise, a kupila si gatky kvietkovane modro ruzove za 3 eura. Ja nosim aj klasicke bielo telove cierne ale paci sa mi aj vystrednejsie leopardie ruzove modre alebo neonky v HM sa mi pacili:) Fakt to musel byt super zazitok tam byt:)))

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná reportáž, moc se mi líbí, jakým stylem natáčíš videa. :) Nejradši mám krajky v kombinaci s barevností, třeba červená, tyrkysová nebo zelená.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to vypadá náramně, já mám ráda i krajky i hladké prádlo, přijde na náladě a taky pod jaké oblečení :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten dortík,začla jsem slintat . To prádlo mě ani nijak neoslnilo.

    OdpovědětVymazat
  8. ja uz sa tesim na puncochy ktore pridu na jesen do Calzedonie :))

    OdpovědětVymazat
  9. haha ti naši kluci jsou všichni stejní, alespoň v tomhle :DD
    ta fialová se žlutou se mi líbí moc! plus krajka do toho, no nádhera!

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělá reportáž! :) Na ty nové kolekce se moc těším, vypadá to dobře.
    A nějakou hezkou škrabošku už dlouho sháním..hmm :D
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. V prádle preferuji krajku. Klasickou i barevnou :).

    OdpovědětVymazat
  12. krásné kousky! já miluju fialovožlutou kombinaci :-))
    a moc hezké video, krásná hudba :-))

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj! :) Moc pěkná reportáž!
    Jelikož vůbec nic nevím, ptám se tebe! :) Jak je možné kouknout se do nějakého showroomu? Dostala jsi nějakou pozvánku nebo tak?
    Moc děkuji za odpověď
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  14. Jednoduché, bez krajek :) Mám ty základy a to je všechno - asi nejsem pravá ženská! :))

    OdpovědětVymazat
  15. super reportáž (:
    aa okrem krásnych vecičiek ma upútali najviac asi tie muffiny. :D

    OdpovědětVymazat
  16. KRÁSNĚ TO VYPADÁ, TO CO DRŽÍŠ JE FAKT SENZAČNÍ ..A ASI NIKDY BYCH NEŠLA DO TOHO ODVÁŽNÝHO

    OdpovědětVymazat
  17. Z týchto troch značiek mi je najsympatickejší Tenezis, z ktorého už pár vecí mám. Uvidím, čo si kúpim túto jeseň :)

    OdpovědětVymazat
  18. V poslední době jsem si oblíbila krajkové spodní prádlo, ale tím myslím spíš dozdobení než, aby to bylo celé z krajek.
    Jak tam máš fotku jak tam visí ty podprsenky a kalhotky tak mě právě nejvíce zaujala ta žluto-fialová kombinace a potom mě zaujala modrá s černou krajkou.

    OdpovědětVymazat
  19. Me stačíjednoduché spodní prádlo, občas se v mém šatníku objeví i nějaké ktajkované či více ''nóbl'' kousky. Na spodním prdále si moc nezákládám. JInak mému srdci vede Calzedonia vlastním od ní i dvoje plavky. :-))

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherný věci!:)

    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Cool blog girlie, so happy I discovered your blog! Let's follow each other! Xx

    OdpovědětVymazat
  22. No jo, vypadá to krásně, některé kousky jsou fakt podařené:-D

    OdpovědětVymazat
  23. miluju krajky a černou :))

    OdpovědětVymazat
  24. Prádlo si kupuju moc ráda, u mě vede hlavně černé, ale mám i větší divočinu pro chlapáky.
    P.S.: muffin + barevná šlehačka = cupcake ;)

    OdpovědětVymazat
  25. mám ráda všechny tři značky, spodní prádlo se mi líbí ženské, hravé, kraječky a různé starorůžové nebo světle hnědé a další zemité odstíny. :)

    pobavil mě stoleček. :D

    OdpovědětVymazat
  26. Bez urážky, ale vybrala jsi snad to NEJHORŠÍ, co jsi mohla !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. každý máme jiný vkus. Takže proti gustu...

      Vymazat
  27. Super reportáž! :) Máš moc hezký fotky a to video se Ti pravdu povedlo! :)

    OdpovědětVymazat
  28. Anonymní27/6/12 20:32

    Jak se může člověk dostat do showroomu?? To zvou jen vybrané lidi, nebo člověk může jen tak přijít.. Děkuji za odpověď.. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většina značek zve jen své vybrané jedince. Tahle akce byla třeba vyhlášena veřejně přes facebook, takže žádné V.I.P. pozvánky nebyly třeba :-)

      Vymazat
  29. Na ty "odvážný" kousky bych odvahu určitě měla, ale musela by bejt úplná tma! ;-)
    Ach můj ty světě, tvých vlasů se nikdy nenabažim!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  30. Mě stačí obyčejné bílé kalhotky a krajková podprsenka:) Jelikož mám velké prsa tak mi vyhovují ty bez pevných košíčků:)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  31. ja si urcite koupim leginy, ty miluju:)
    http://sienastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  32. Mně strašně vždycky vyhovovaly podprsenky od Tezenisu, ale asi před dvěma lety změnily střihy a už to není ono. Už mi podprsenky od nich nesedí, což je škoda, protože mi málokteré podprsenky sednou :-(. Jinak ta barevná kombinace, kterou jsem vybrala se mi taky moc líbí! (A nejsou to spíš cupcaky? Muffiny nemají ten krémový klobouček :-D.)

    OdpovědětVymazat
  33. Anonymní27/6/12 22:28

    Aaa, uz je to tu, dalsi ze stada "vychvalim showroom a pak se nacpu cupcakekama".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no já ti nevím, kde vidíš vychvalování :D a cpala jsem se vždycky. Žádná novinka :D

      Vymazat
  34. to spodní prádlo+šaty,co se ti líbily jsou fakt moc pěkné:)Jinak jak si se tam dostala?Můžu-li vědět :)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dozvěděla jsem se o této akci prostřednictvím facebook stránek :).

      Vymazat
  35. Odtud bych snad ani neodešla.. :)

    OdpovědětVymazat
  36. Anonymní29/6/12 12:39

    Existuje kosmetika No7,která má také make up,kde Ti to připadá,že je to tmavé, ale v popisu je napsané,že se to přizpůsobí pleti.Je to fakt pravda,můžeš mít úplně světlou pleť,ale perfektně zakryje tento make up všechno.Není tak drahý,dostaneš ho asi tak kolem 200-300Kč.To je naprosto ideální.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za radu. Jdu googlovat :).

      Vymazat
  37. jak se jmenuje pisnicka ve videu? libi se mi.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©