úterý

DIARY: Adélka v posteli


Poslední tři dny nevycházím z domu opravdu. A proč? Protože se v jednom kuse starám o Adélku a snažím se přijít na její harmonogram. Přes den odpočíváme a večer řádíme co se dá. Naštěstí bydlím v rodinném domku, a tak mne nemusí zrovna trápit, že by ze mě sousedi neměli radost. A to nakonec ani Adélka, kdyby musela být celý svůj život v domě a kdyby neměla možnost užívat si volnosti venku v přírodě.
Dokonce už teď je na ní znát, že byla zvyklá od narození pobíhat po zahradě. Protože mimo poléhávání v mé posteli si neuvěřitelně oblíbila velkou kytku na okně ze které může sledovat terén :D.
Zjištění o Adélce:
1.) Hned po příjezdu šla na kočkolit, aniž by na něj byla zvyklá u "chovatele". (Možná to bude tím, že žila na zahradě. Přítelův kocour nebyl schopný chodit na kočkolit, a tak raději kakal do kytek :D.)
2.) Jakmile jdu jíst, tak se dožaduje jídla a mňouká jak na lesy, jako bych jí snad ubližovala.
3.) Potom, co po ní vystartovala naše fenka, tak se ihned bránila... Teď se bojí Bajča (fena) a kotě syčí a vytahuje drápky... A nakonec jsem s újmou z daného incidentu odešla já, protože mě kotě v záchvatu paniky dráplo do krve do dlaně :D.
4.) Vůbec není blbá jako přítelův kocour (její nevlastní bráška), protože ví, že její ocas není hračka, a tak by se do něj nekousla. Na rozdíl od kocoura přítele, který je tak blbý, že si vždycky myslí, že je to hračka :D.
5.) A úplně nejrozkošnější je, jak po sobě uklízí a zahrabává hovínka v kočkolitu, že občas zahrabává naprázdno ve vzduchu před krabicí :D.
6.) celou noc prdíkovala :D... Takovej smrad jste ještě nezažili! Pokud se mi zdála Bajča smradlavá, tak ji právě Adélka trumfla!

Máte nebo jste někdy měli kotě? Bylo/je stejné jako Adélka?
SHARE THIS POST

49 komentářů:

  1. Mam dvě kočky, a to, co popisuješ, je naprosto normální:) Na kočkolit jdou prostě instinktivně. Hlavně si dávej bacha, ať se ti nevydělá třeba na Fat Boye, kterej dělá podobnej zvuk jako kočkolit, jestli ho máš;) Neni to zrovna příjemný :D A neboj, ocásek si taky začne honit. Nedělá to proto, že je blbá, ale proto, že se nudí. :)Když se nudí moje kočky, umí si vymyslet i to, že se hejbe židle sama od sebe, aby na ní mohly vystartovat:))

    OdpovědětVymazat
  2. Bože , tak je roztomilá :3:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to náš kocourek nemňouká, když jdeme jíst, ale rovnou nám do toho drze strká čumák nebo packu a když ho odstrčíme tak ublíženě kouká a klopí hlavičku na stranu tak,že mi člověk dal v tu chvíli všecko:-D
    Ocas jako hračku měl asi do půl roku, teď už to vůbec nepozoruju a naštěstí ještě nikdy neprdíkoval:-D

    OdpovědětVymazat
  4. krásný :) Já mám kočky ze všech zvířat nejraději.

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, ta je roztomilá!! Já jsem teda pso-mil, ale koťátka a kočky mám taky ráda. Bohužel mám na ně alergii, takže je nikdy mít nebudu, ale mým snem je mít zrzavou mourovatou kočku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak takovou přesně máme s přítelem. :)

      Vymazat
  6. Och ta je rozkosna...ja mam jednu macku a jedneho kocura a su to moji milacikovia :)

    http://vypredajoblecenia.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Je hezká a bod. 4 mi dost pobavil. :D

    OdpovědětVymazat
  8. já jsem spíš pejskař teda, kočku jsem nikdy neměla ... mám oprostě raději psy, ale Adélka je roztomilá :))

    OdpovědětVymazat
  9. Jezus ta je sladká ♥ Miluju kočky, sama mám doma 4 a u toho jednoho trvalo obzvlášť dlouho, než se naučil, že na záchod se nechodí na koberec. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta je nádherňoučká, já prostě miluju kočky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten smrad a prdy jsou z toho, že může mít červíky. Naše kotě to taky tak mělo, dostalo tabletku a do tří dnů bylo po smradu. :)
    Jinak je rozkošná! :)

    OdpovědětVymazat
  12. tá je nádherná, zjedla by som ju ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  13. juj zlatíčko malé 8__)
    ja som mala 2 mesiace doma 2 krát mačiatko, potom išli do záhrady k babke, ale tie 2 mesiace boli super 8D To bolo také milé, zlatučké, spinkalo to, utekalo pod stôl, stratilo sa nám to v 5 izbovom byte 8D náš pes to stále strážil ako jeho vlastné 8D mačičky sú vždy neuveriteľne rozkošné 8P

    OdpovědětVymazat
  14. Ta je strašně roztomilá :) Já mám ráda kočky, když jsou maličké, pak už se mi skoro vůbec nelíbí :D Netuším, čím to je :D

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní26/6/12 12:14

    "Vůbec není blbá jako přítelův kocour ":DDDDDDD

    OdpovědětVymazat
  16. To je úžasný stvoření. :) Máme kocoura, ale když byl koťátko, tak jsem ještě s přítelem nebyla, takže netuším, jak se choval. Ale když jíme, tak sedí u stolu jak pejsek a čeká, co mu kdo dá. :) A v noci zhruba kolem jedné si vždycky hraje na parkouristu, skáče po vypínačích, po zdech a tak. :D

    OdpovědětVymazat
  17. Mám doma taky jednu takovou :) a fascinuje mě stále! Aportuje jako pes. Okusuje mi tajně pažitku. Vítá nás u dveří, když jdeme z práce (a šatna je plná míčků a hraček, které tam mezitím nanosí). Když se nudí, lítá po celém bytě jako splačená. Ráda si hraje na schovku s námi :) a tak bych mohla pokračovat ještě dlouho :D. Mám je hrozně ráda a tvá Adélka je úžasná :).

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, jenom se ozývám, potkaly jsme se v showroomu a půjčila jsem ti ten ojektiv. Jinak máš super blog! Už se těším na fotky z dneška! ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Je tak rozkošná :)) mala som :) keď nám naša porodila mačiatka a bolo s tým spočiatku dosť starostí ale potom to už ide jedna radosť a je krásne pozerať sa na to, ako vyrastajú :)

    OdpovědětVymazat
  20. mojeho kočičáka mám už nějakým pátým rokem :) také ho mám od mrňouse, dokonce ještě ani neuměl mňoukat :D tenkrát to byl ještě hotovej anděl, dneska už jen ďáblík s andělským převlekem :) také vždycky celý dny spal, to mu ale vydrželo dodnes, je kvůli mě upravil svůj biorytmus - přes den je se mnou vzhůru, pokud teda nejsem ve škole a v noci spinkáme :) také bydlím v rodinném domku se zahradou, takže když se mu chce ven (to poznám tak, že sedí nalepenej na okně :D) tak bez problému může :) kočky miluju a hlavně toho mojeho :*

    OdpovědětVymazat
  21. Moje kocenky si s ocasky nikdy nehraly, ale mam jich vic, tak si hraji spolu. Ale bohuzel uplne kazda kocicka do kockolitu nechodi, tak za to bud vdecna, protoze naucit to kocku, ktera nema navyky od chovatele je docela tezke, navic kdyz u nej byl kocourek nauceny chodit curat na gauc a jen kakat do pisku!!! Lidi prasata a to chovali papirove kocky.....

    Ale je krasna a jak se spokojene vali :)

    OdpovědětVymazat
  22. Zrovna máme doma několika týdenní koťátko ;) Na blogu najdeš fotku :)

    OdpovědětVymazat
  23. je roztomilá, my jsme malé koťata měli, ale jenom na zahradě, domů jsme je brali jen na chvilku když byla třeba zima

    OdpovědětVymazat
  24. Juuuuu to je krásná kočička, a to hrábání na prázdno to znám :) Můj Maty si takhle naprázdno zahrabává i nedojezené granulky a to je taky nice ;).

    OdpovědětVymazat
  25. Jéé, ta rozkošná :))
    Ale jak jí popisuješ.. tak to je vtipný :D

    OdpovědětVymazat
  26. Anonymní26/6/12 15:29

    Hah, já četla místo diary diy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D aneb jak si vytvořit vlastní kotě :D

      Vymazat
  27. já jsem spíš pejsková, kočky moc nemusím, ale ty miminka jsou u všech zvířátek naprosto rozkošná :-))

    OdpovědětVymazat
  28. Je neskutečně nádherná ♥

    OdpovědětVymazat
  29. Nikdy jsme kočky neměli a doufám ,že ani mít nebudeme :D když je u někoho vidím tak v pořádku ale dom abych je nechtěla :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Je krásná :) Mám 2 kočky, v bytě a vůbec jim to nevadí, kočka je tvot přizpůsobivý...Jako koťata jsou až moc roztomilá, ale když vyrostou, dělají si, co chtějí...No a bacha na klíšťata, která ti určitě bude z venku tahat do postele...A samozřejmé je taky každoroční očkování :P....Jo, je to radost, ale hlavně starost :) Hodně zdaru...:D

    OdpovědětVymazat
  31. Je hrozně roztomilá! :)) Taky jsem mívala koťátko, je to tak čtyři roky, teď už z ní je Kočka s velkym Ká :D

    OdpovědětVymazat
  32. Je roztomilá.. :) já u přítele sledovala jak vyrůstalo jejich kotě a byla jsem z něj úplně unešená..!

    OdpovědětVymazat
  33. já měla kotě, když jsem ještě bydlela v Bohušovicích .-D ale bylo to toulavý kotě takže se nedá říct jestli bylo moje :-D...Adélka je nádherná :-) <3

    OdpovědětVymazat
  34. je sladká <33
    a věř mi, že jsem to zažila - náš jorkšíráček má takový prdy, že by to položilo celý vojsko :DD

    OdpovědětVymazat
  35. Měly jsme s mamkou černého kocoura, vzaly jsme si ho z útulku, když mu bylo nějakých pět měsíců. Byl to můj miláček. Později jsme si pořídily ještě fenku, ta je fixovaná víc na mamku, kocour byl na mě. Nejdřív spolu vycházeli v pohodě, ale když zestárli, tak se začali rvát. Kocourek bohužel v lednu umřel na selhání ledvin, ale bylo mu krásných 14 let. Hafině je teď 12, taky už to je stará dáma...

    OdpovědětVymazat
  36. Mám doma tiež takúto čiernu, ale už o pár dní bude sláviť 1rok. Ale chcela som hlavne ohľadom spánku, že po čase sa naučí aj večer spinkať..Teda keď vidí, že idem spať ja, tak ide aj ona už. :) Inak správanie majú podobné.:)

    OdpovědětVymazat
  37. Já jsem úplně kočičí! To naše černé nadělení se chová trošku jinak (stále řešíme jméno) :). Kocourek bude pouze v bytě, protože to tak máme i v předávací smlouvě z útulku. Ale vůbec mu to nevadí, on je víc spící. A ty polohy (a místa) ve kterých spává mě dostávají: v hrnci stočenej do klubíčka, na zádech s packama v poloze ruce vzhůru, jako mimino pod dekou opět na zádech..

    OdpovědětVymazat
  38. Já mám radši pejsky, ale určitě to bude taky z toho důvodu, že na kočičky mám alergii. :P Každopádně Adélka je krásná. :)
    www.diarykristina.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  39. jéé ta je ale milučka! :)

    http://bymiamou.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  40. Anonymní29/6/12 10:21

    Kotě je krásné,budeš si ho brát s sebou do Prahy?Vlastně sis ho pořídila na prázdniny,kdo se o ně bude starat?Předpokládám,že budeš v Praze bydlet,nevím,zda je na kolejích nebo na privátu přípustný domácí mazlíček.Kočka je vlastně fixovaná více na dům než na majitele.A ještě jsem se chtěla na něco zeptat.Psala jsi,že bys v 60ti chtěla vypadat jako maminka Tvého přítele.Neviděly jsme jako holky žádnou fotku pro inspiraci.Jen jsi uváděla,že pořád cvičí.Třeba bychom to s tím cvičením nemusely tak přehánět a mohly bychom vypadat také dobře.Máme spoustu fotek Tebe,přítele,taťku i mamku,ale nejsem si jistá,zda i Tvé sestry.Také jsme viděly(píšu tvrdé y,protože to beru jako holky) všechna Tvá zvířátka.A jaké máš (mimo postel)bydlení pro Adélku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty jo, já jsem dávala fotky táta i mamky? Teď si vůbec nepamatuju. To abych prohlédla celý blog a smazala je. Nechci tady uveřejňovat fotky blízkých, zvláště když si to nepřejí.
      A všechna svá zvířátka jsem na blogu už ukázala. Mám psa a kočku. Nic víc. Pokud se mravenci v kuchyni a poletující masařky nepovažující za zvířátka :).

      A nebydlím sama doma, aby kotě umřelo hlady. Takže do Prahy bych si ho určitě nebrala Možná budu do Prahy denně dojíždět, možná tam budu bydlet, ještě nevím. Ale kočky tráví hodně času lítáním venku, takže nevím, proč bych musela být poté neustále doma. Přítel má taky kočku a je přes týden na koleji a nikdo ho za to neosočuje :D. A kočka taky nevypadá nešťastně. Vždyť jsou doma i jiní lidé než on.

      A Adélka má pelíšek, ale jako většina koťat v něm nechce spát. Ale těch 14dní, co bude doma, je asi jedno kde bude spát, když bude mít pelíšek venku pod pergolou :).

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©