středa

DIARY: když mi přeskočí...

Čas od času mi některá ze čtenářek napíše nebo mě spíše poprosí, zdali bych nevytvořila nějaký video článek, ať už se jedná o líčení nebo recenze :D. A tak mám tady pro Vás vysvětlení, proč se zaměřuji hlavně na psané recenze:
1.) Při natáčení videa se cítím trapně, protože se zasekávám a najednou nevím, co chci říct.
2.) Nakonec zjišťuji, že to není jen subjektivní pocit, ale já opravdu trapně působím na videu...
3.) A do třetice všeho hrůzného...se dokonce sama sobě směji, a to už opravdu mluví za vše o tom, jak moc jsem trapná... A ani nejsem schopna video dokoukat do konce. :D
Na připomenutí tady mám jeden video-návod. :D Ostuda největší! Ale jak se říká, chybami se člověk učí :D. (Budu tomu věřit)
A co vy, zkoušeli jste natočit své video?
SHARE THIS POST

38 komentářů:

  1. Náhodou pohodička, já bych byla děsná:D

    OdpovědětVymazat
  2. Není to zas tak špatné! :D Ale tak jsou i horší :)
    mimochodem, ty stíny vypadají moc dobře! :)

    LucSinQa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já to asi taky nedokoukám, jakmile jsem video zapnula, začalo mi škubat oko :D neboj, souvislost čistě náhodná

    OdpovědětVymazat
  4. to je naprosto super:D vubec nejsi hrozná , moc ti to sluší.Tvuj hlas jsem si představovala uplně jinak :D

    OdpovědětVymazat
  5. já na videa nikdy nekoukám, mám dost pomalý internet a většinou to nerozjedu. ale teď jsem si kousek pustila a musím říci, že máš pěkný hlas :) sympatický :)

    OdpovědětVymazat
  6. to mě třeba problém nedělá :-D vyřídilku mám celkem dobrou.. spíš jsem líná to nahrát na youtube, to vždycky strašně dlouho trvá... a další problém je, že kecám hrozně dlouho, takže to pak má 15 minut a je to uplne nekde v..

    OdpovědětVymazat
  7. náhodou,je to skvelé,teda určite som videla aj horšie,omnoho horšie :)

    OdpovědětVymazat
  8. jé, ty máš tak roztomilej hlas :)))

    OdpovědětVymazat
  9. video dopadlo dobre ;))

    OdpovědětVymazat
  10. vždyť mluvíš hezky :) mě jsi tam sympatičtější než na fotkách. Ale taky by mi dělalo problém zveřejnit video na kterém jsem a ještě v něm mluvim :D jsem k sobě hrozně kritická a vubec se sama sobě ve videích nelíbim

    OdpovědětVymazat
  11. Mně to přijde v pohodě, nebuď na sebe tak kritická. Já mám videa radši, nebaví mě číst dlouhé články. Sama videa nedělám, protože chci zůstat v anonymitě. A vlastně bych se asi i styděla :)

    Ale tvoje video mi přijde fakt v pohodě, jsi milá.

    OdpovědětVymazat
  12. Ceady, pěkný, já myslím, že se ti to moc povedlo:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Raději jsem nezkoušela, mám hrozný foťák :) Jinak videjko je úžasné :) Jsi moc sympatická, skvěle mluvíš :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mně to přijde jako super video... chtěla bych tam vidět sebe, to by teprv bylo :)

    OdpovědětVymazat
  15. Vůbec nejsi hrozná! Krásná kvalita :)

    OdpovědětVymazat
  16. ja bych video natacet nemohla,furt bych se tam rehtala :D ale tobe to slusi

    OdpovědětVymazat
  17. To znám! Natáčení videí je tak 100x těžší, než se zdá! A hlavně, ať děláš co děláš, stejně ti to bude připadat trapné :D

    OdpovědětVymazat
  18. Náhodou je to fajn a trapné to určitě není. Věř mi, já už viděla spoustu trapných videi a u tebe to fakt nehrozí ;-) A jestli bych ti mohla poradit, tak myslím že makeup vůbec nepotřebuješ, bez něj ti to sluší více a navíc je to přirozenější :-)) A jestli jsem zkoušela natočit video?? Jééjej, to už jsem zkoušela mnohokrát, ale jenom tak pro srandu.. Že bych něco zveřejnila, o tom jsem nikdy ani nepřemýšlela, jakože určitě ne :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. Ty jsi hrozně sebekritická, video je totiž super! :)

    OdpovědětVymazat
  20. to video je super! ale celkem mě zaskočil tvůj hlas. je pěkný ale já jsem představovala takový "hrubší" jestli víš co myslím :) a videa netočím protože já se směju každé blbosti a nelíbí se mi můj hlas na záznamu :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ale prd, to video je dobré:) Ale taky bych netočila:D

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní6/6/12 22:56

    To líčení je strašné. Promiň, ale pleť bez jakékoliv barvy a k tomu mrtvolná rtěnka aka zombie (konkrétně tahle nemůže sluět snad nikomu) a modré rozmatlané stíny po půlce obličeje aka monokl až k obočí? Takhle se maluje moje ségra, která chodí do druhé třídy. Nejvíc mě kotlí ty lidi tady jak píšou jak ti lezou do prdele, jak ti to strašně sluší, jak seš krásna a jak by chtěli mít tvoje vlasy (a už vidim kdybys jim dala vybrat buď ty jejich nebo tvoje, jak by si zvolili ty tvoje)...prostě komedie tohle. Docela mě zaráží, že je ten tvůj stále s tebou, snad každá holka je hezčí než ty, zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  23. je to dobré :) nebud tak sebekritická!! :) líbí

    OdpovědětVymazat
  24. Je to náhodou moc hezky a svižně natočené ;). Jen ty stíny se mi na tobě nelíbí, naopak ta rtěnka a tvářenka je suprová ;). A taky se mi líbí, že si jen decentně doděláš obočí :).

    OdpovědětVymazat
  25. Anonymní7/6/12 01:10

    Sluší ti to, opravdu moc a video náhodou fajn :) Pokračuj.

    OdpovědětVymazat
  26. Mně se to náhdou líbí. :) Já tedy videa nedělám, protože na to momentálně nemám čas a potřebovala bych i lepší vybavení. ;) Jednou ale jedno určitě bude a mám už i vymyšlené téma.

    OdpovědětVymazat
  27. Máš hrozně příjemný hlas:) Já bych si asi nikdy netroufla natočit makeup video, protože nenalíčená vypadám hrozně:D. Ranní pohled do zrcadla mi stačí a ještě abych se na to koukala ve videu:D:D:D

    OdpovědětVymazat
  28. Vždyť tam vůbec nežblemcáš, dobré video to je ;) akorát mám teď dojem, že jsi mladší než jsem si myslela- kvůli tomu hlasu .)
    hanik005@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Náhodou to video je supeer!!.) Máš strašně sympatický hlas :D:) ten korektor proti ruhům pod očima tě stál kolik ?:) vypadá dost dobře a na kruhy taky trpím :/

    OdpovědětVymazat
  30. Pěkně sestříhané video, sluší ti to tam, vypadáš trochu jako šibalský skřítek :)Stíny mě zaujaly!

    OdpovědětVymazat
  31. Ceady nebuď tak kritická :) není to vůbec tak špatné, jak si myslíš. já bych třeba ocenila další tvoje videa, jsou fajn :) každý nějak začíná a chybami se nejlépe učí, takže to určitě nevzdávej :)

    OdpovědětVymazat
  32. Vypadas krasne, nechapu toho anonyma vyse. Nejdriv sem se taky hrozila tech stinu az k oboci, ale jsou tak jemne, ze ve finale to pusobi skvele:)

    OdpovědětVymazat
  33. Náhodou jsi dobrá a strašně mě tvá videa baví..! A máš tak krásnej hlásek! :) Jesti někdo vypadá na videu trapně jsem to já! :D

    OdpovědětVymazat
  34. tak ja myslim ze by to slo sestrihat upravit atd. mnohem lip...ale! na youtube jsem uz videla tolik strasnych videi,ze tohle je vic nez v pohode!ja sama bych si na to netroufla,takze kritizovat urcite nebudu!a hlas mas opravdu prijemný :) hezky den :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©