pátek

FASHION DAYS popup outlet


Včerejší den jsem strávila s kamarádkou v Praze. Byla jsem pozvána na zahájení fashion days popup outlet, který se konal v Harfě. Kdyby snad náhodou někdo netušil, jak se na Harfu dostat, stačí vystoupit na stanici metra Českomoravská a kousek od metra už objevíte budovu. Poté už stačí vyjet na eskalátorech do druhého patra, kde si na levé straně všimnete nepřehlédnutelných nápisů "popup outlet".
Musím říct, že akce byla úžasná a nákupy jsem si jak se patří užila. Jedinou nevýhodou snad bylo to, že zde bylo při zahájení neuvěřitelné množství lidí, a tak bylo nejlepší vzít si do náručí alespoň 6kusů oblečení a jít si vystát pořádnou frontu na kabinky, poté všechno zase vrátit a tohle opakovat, protože co kdyby Vám někdo ten Váš kousek vyfoukl. (To by byl určitě konec světa.) :D Ale jelikož jsem do jisté míry šetřivá, těch šest kusů ani více jsem si nakonec nepořídila. Řekla jsem si, že se budu krotit a koupím si na sebe něco pěkného až nebudu vážit sto kilo :D. A tak jsem si vybrala koženou kabelku a o druhý voucher jsem se podělila s kamarádkou, která se na rozdíl ode mě rozšoupla a domů odjížděla s úžasnými doplňky. A to s luxusní šálou za pouhých 250korun nebo s koženou kabelkou za 375korun a s několika svetry za 250korun.


V popup outletu nenajdete klasické cenovky, ale orientujete se zde podle barevných cedulek. Já jsem si třeba oblíbila tyrkysovou, šedou a černou :D. Jak říkám, snažím se teď šetřit, a tak jsem na jiné cedulky ani nekoukala :D.


Pokud máte doma něco málo našetřeno, tak se určitě vyplatí zajít se sem podívat v termínu mezi sobotou 23. a čtvrtkem 28., kdy je tato akce přístupná pro veřejnost. Myslím, že nebudete litovat. :-)
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. To stěma vysačkama je fakt moc zajímavý :)

    OdpovědětVymazat
  2. téda vypadá to dobře, ale už jsem poslední dobou nakupovala až příliš :D
    není to náhodou na harfě? když na českomoravský? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to dobře, někdy bych se tam docela ráda podívala =)

    OdpovědětVymazat
  4. No teda, to jste si musely užít :)

    OdpovědětVymazat
  5. Podle tvých fotek to tam vypadá zajímavě. Líbí se mi koncepty "otevřených" obchodů. Naštěstí se do Prahy teď nějakou dobu nedostanu, takže má peněženka může být v pohodě. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to dobře :) ale já stejně nejraději hrabu v sekáči :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. to muselo byť super! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Akce vypadá super :) Doufám, že sis to užila ;)

    OdpovědětVymazat
  9. koukám, že to je celkem povedená akce.. Jen si říkám proč je vše vždy jen v Praze a zrovna v termínech, kdy se tam já prostě nedostanu :D to by se z toho jeden pic...

    OdpovědětVymazat
  10. uka kabelku!
    vypadá to dost dobře, hlavně to cenové rozlišování :))

    OdpovědětVymazat
  11. Beautiful outfit!

    Do you want to follow each other on Bloglovin? Follow me and I will follow you back with pleasure. Just let me know in the comments ;)

    http://for-midable.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  12. Zašla bych se určitě podívat, ale do Prahy se nedostanu a docela se to i hodí, protože šetřím na vybavení domácnosti a dovolenou. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já se do Prahy dostanu až o prázdninách, musím se tam podívat když už jsem jednou na Harfu nechtěně zabloudila :D :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ach..vypredaje zboznujem, len skoda, ze momentalne som financne na tom bledo...:( tak si len musim poutierat sliny a cakat na nejake ine vypredaje...no..:D

    http://vypredajoblecenia.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. kdybych byla v Praze, tak tam jdu :D

    OdpovědětVymazat
  16. Ceady, to vypadá skvěle, pokud budu poblíž Harfy, tak se tam určitě zajdu mrknout!:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  17. to vypadá zajímavě ... a jaké značky se tam dají sehnat??? :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. To vypadá dost dobře. Škoda, že se v nejbližší době do Prahy nedostanu :( Jakou kabelku sis koupila? Ukaž! :D

    OdpovědětVymazat
  19. To muselo být skvělé! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Vypadá to krásně! Já mám bohužel do Prahy daleko..Ale je fajn že jsi ušetřila, taky se teď snažím krotit, ale moc mi to nejde :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní22/6/12 19:05

    Super report, taky bych chtěla být pozvaná na zahájení

    OdpovědětVymazat
  22. jůů tak tam asi příští týden zajedu, co tam mají za značky?.)

    OdpovědětVymazat
  23. Až budu mít cestu do Prahy, tak tam musím mrknout. Obchod vypadá moc zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  24. o téhle akci jsem ještě vůbec neslyšela, ale vypadá to moc fajn! systém těch barevných cedulek je dobře vymyšlený :) škoda jen, že také teď musím šetřit :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©