sobota

GARNIER bb cream - pro smíšenou a mastnou pleť


Mimo to, že jsem se pokusila natočit video-recenzi, kde opravdu sedí pokus=omyl :D, tak mi ještě ke všemu  full hd kvalita spadla na nulu :D. No holt, co se dá dělat. Takže mimo tohle propadákové video tady mám ještě klasickou recenzi doplněnou o kvalitní fotky :D



Jsem si jista, že jako první Vás bude zajímat jaký je rozdíl mezi původním BB krémem a tím právě uvedeným na trh. Nejedná se o inovaci, ale o rozhodnutí Garnieru vyhovět také těm, které trápí smíšená a mastná pleť. Takže je nakonec jasné, že původní BB cream vyhovoval pouze sušší pleti, protože se našla velká část nespokojených uživatelů, kteří po krému měli mastnou pleť a zvýšenou tvorbu akné. A tak nezbývalo Garnier než vytvořit tuto novinku, která mě více než mile překvapila.
Jak už jsem psala, tak přestože mám v zimě extrémně suchou pleť, v tomto ročním období je smíšená... a tak mohu říct, že ten nový BB cream je pro mě ideální. Jeho konzistence není klasická krémová, ale je řídká jako mléko... o to lépe se nanáší a roztírá na pokožce. Pokud Vás u některých makeupů trápí tvorba fleků, tak u tohoto BB krému s nimi mít problém nebudete. Myslím, že nejdůležitější informací pro Vás bude to, že je pleť po nanesení zmatněná a dokonce i krém hezky kryje a tak schová drobné nesrovnalosti pleti.



CO SE ODSTÍNU TÝČE...
tak si můžete všimnout z fotografie výše, že každý je jiný. A i když se na první pohled zdá ten krém na sušší pleť světlejší, tak je tomu naopak. Právě u mě tím zásadním problémem u předchozího (základního) BB krému bylo to, že mám světlou pleť a light odstín byl na mě příliš tmavý, ale tento light u BB pro smíšenou a mastnou pleť je světlejší a tak mi sedí jako ulitý. (viz foto)
CO SE VELIKOSTI TÝČE... ta se změnila, protože ten původní je o 10ml větší a cena je za to stále stejná - 199korun. Možná mám i pocit, že u toho nového vyplýtvám menší množství než u toho staršího. Takže ve výsledku mi to menší balení ani nevadí!
CO SE PARFEMACE TÝČE... tak původní voní moc hezky, zatímco tento příjemnou parfemaci postrádá. Ale mě více zajímavý výsledný efekt a ten je u tohoto o 100% lepší.


JAKÉ SI KLADE CÍLE? Zmatňuje, Redukuje póry, Hydratuje, Rozzáří a sjednotí pleť, Chrání před slunečním zářením, SPF 20
HODNOCENÍ 9BODŮ Z 10MOŽNÝCH

Musím říct, že jsem s tímto "novým" BB krémem spokojená. Jediné čemu bych nevěřila je 24hodinnová výdrž, ale to vám nevydrží v těchto vedrech asi žádný 24hodin. 
SHARE THIS POST

55 komentářů:

  1. Děkuju za super recenzi, přemýšlela jsem o koupi a hodně jsi mi to teď ulehčila :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasim :) Tenhle BB mi taky vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak koukám, že ten bb bude fakt fajn, už se na něj těším :) pěkná recenze! i video není hrozné, jak jsi psala.. jsi moc sebekritická :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tento vyzerá dosť dobre tiež mám svetlú pleť a ten starý BB cream mi bol veľmi tmavý. Už sa neviem dočkať kedy príde tento na trh aj k nám

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá video-recenze!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní23/6/12 09:15

    čo stojí ten nový prosím ťa ???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v Česku stojí stejně jako ten předchozí, tedy 199korun :).

      Vymazat
  7. Také děkuji za recenzi :) Přemýšlím nad ním... no asi pro něj půjdu :D

    OdpovědětVymazat
  8. Pořád mi připadá, že těm asijským se nemůže zdaleka vyrovnat..a ten medium mi přijde hrozně oranžový, ale to asi zkresluje fotka. Každopádně děkuji za hezkou recenzi:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten medium takhle oranžový opravdu je, fotka nezkresluje :)
      Jinak je jasné, že garnier netuší, co je BB cream, takže se to s těmi asijskými srovnávat nedá. Ale tak budeš-li brát garnier bb cream jako lehký makeup, tak budeš ve výsledku spokojená.

      Vymazat
    2. Taky si myslím, že se těm asijským zdaleka nevyrovná. Já jsem sice tento nový nezkoušela, ale už jen že ten předchozí nazvali BB krémem mě trochu zarazilo, jelikož to "BB" je zkratka blemish balm, což by se dalo volně přeložit jako krém na vady pleti, ale on žádné vady pleti nezakryje, navíc pochybuji, že pacienti po laserových operacích, kterým jsou původně bb krémy určeny, by si ho koupili.
      Nicméně tento nový neznám, snad je tedy o něco lepší a nebude těm asijským dělat ostudu. :)

      Vymazat
  9. Mě BB creamy nelákají, ani tento ani ten asijský.. A ve videu jsi zase strašně milá, máš úžasně jemný hlas:)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ten musím časem vyzkoušet.. ten první BB mi přišel příšernej :D tak snad bude tenhle o poznání lepší :)

    OdpovědětVymazat
  11. super video, aj recenzia.
    hlavne fotky before & after sú super a naozaj vidno ten 100% účinok. ja som síce ešte BB cream nikdy neskúšala, ale určite stojí za to ;) ;D

    OdpovědětVymazat
  12. Budu muset vyzkoušet.:) Ale nejdříve bych se chtěla zeptat, když člověk vyjde ven v takových teplotách jaké byly tenhle týden, nerozpustí se? Nebo se neleskne?:) Make-up se mi totiž leskne...:-/

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní23/6/12 10:42

    Po tehle recenzi ho urcite vyzkousim. Ted sice pouzivam od Syn Care soft touch make–up a jsem s nim spokojena. Ale rada zkousim nove veci.

    OdpovědětVymazat
  14. Ten nový bych chtěla vyzkoušet:)
    Zvu tě na mou 1.Giveaway:)

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní23/6/12 11:09

    Najdi si rozdil mezi "holt" a "hold", at nejsi na VOS k smichu.

    OdpovědětVymazat
  16. Rada by som ho vyskúšala, skúsim sa po ňom poobzerať v drogérii, snáď už sa predáva aj u nás.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ja som ho u nás ešte nevidela :/

      Vymazat
  17. máš strašně zajímavý vzhled :) hlavně očka :)

    OdpovědětVymazat
  18. moc pěkné video, určitě v nich pokračuj, vždyť mluvíš hezky, nepřeřekáváš a tak :) určitě ten nový vyzkouším, ten na suchou pleť mi vyhovoval spíš v zimě, ted jsem ho přestala používat

    OdpovědětVymazat
  19. Tyjo, docela fakt rozdíl na fotce :). Uvidím, zkusím vzoreček (pokud se k nějakému dostanu) a uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  20. S tím původním jsem vůbec spokojená nebyla,takže se chystám na tenhle nový :) Díky za video recenzi byla super:)

    OdpovědětVymazat
  21. Zatím blogerky na ten krém mají názory tak 1:1, některé říkají, že se po něm i tak lesknou a je špatný, jiné chválí....tak teď zase nevím :D:D

    Jinak pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
  22. Já nevím, mě prostě připadá, že čím tekutější, tím blbější odstíny.. že to nikdy nemůže sednout s pletí. Ale já jsem strašně bledulinká..:-/

    OdpovědětVymazat
  23. Já jsem teda čekala, že bude ten nový ještě více světlejší ... takhle z fotky se teda zase nějak nelíbí :X Takže ani ten nový asi taky nevyzkouším a radši budu věrná jako doposud těm asijským :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní23/6/12 12:51

    zrovna jsem ho viděla v letáku, takže ho musím zkusit :)) ... jinak super recenze :)

    OdpovědětVymazat
  25. Jééj (: neviem, ale veľmi si mi spravila radosť tým videom. Naozaj si simpatická a vôbec sa nemáš začo hambiť. (: skvelé. Recenzia super. Asi sa dám prehovoriť a zájdem si po ten nový... pretože naozaj ten základný bol moc tmavý..

    OdpovědětVymazat
  26. Konečně někdo vyslyšel moje přání !!! musím ho vyzkoušet . ! škoda jen že nikde nedávají vzorečky protože já jsem fakt hodně vybíravá

    OdpovědětVymazat
  27. Moc pěkné video Ceady. To bílé pozadí za tebou je super a moc pěkně tady mluvíš !! Dokonce si mě na nový nalákala, ikdyž jsem si řekla, že budu zkoušet jen ty asijské :D.

    OdpovědětVymazat
  28. To video se ti moc povedlo :) Recenzi si udělala moc pěkně :))

    OdpovědětVymazat
  29. Hm, miluju když si něco koupím a ještě než to vypotřebuju, udělají ještě lepší verzi :D Ale paráda, přesně tohle potřebuju. Skvělý článek ;)

    OdpovědětVymazat
  30. Jseš zajímavá osoba ! :)
    A pěkná recenze, v pondělí pro něj chci jít :)

    OdpovědětVymazat
  31. tak asi ho na léto zkusim, když už udělali tuto novinku.))

    OdpovědětVymazat
  32. Pěkné video!:)
    Konečně je BB krém od Garnier i pro nás, co máme smíšenou až mastnější pleť, určitě se po něm v obchodě podívám! Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  33. Podle mě se ti video moc povedlo. Jsem si jistá, že by tví čtenáři uvítali vyšší počet. Koupi BB creamu neustále zvažuji, ale pořád mě odrazují názory, že Garnier nesahá asijským značkám ani po kotníky. Myslím, že časem se nabídka BB kremů výrazně rozšíří i u nás a bude k dostání např i od Lóreal.

    OdpovědětVymazat
  34. už se na něj těším, moc mě potěšili, že myslí na zákazníky s mastnou pletí :) pro mě jasná volba! zároveň oceňuji, že udělali světlejší odstín pro nás se světlonkou pletí :)

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj, máš moc příjemný hlas ;)

    Anna

    OdpovědětVymazat
  36. Dakujem za recenziu...urcite vyskusam :)

    http://znackovakozmetika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  37. ahoj veľmi veľmi pekne ďakujem za recenziu chcela som na leto niečo ako ľahký mejkap no nevedela smo si vybrať garnier ma moc potešil že prišli aj s BB creamom na mastnú pleť lebo ten predchádzajúci mi absolútne nevyhovoval.. dúfam že s týmto to bude lepšie lebo si nechcem pleť veľmi zaťažovať ,dlho som rozmýšlala či ho vyskúšam alebo nie ale recenzia ma presvedčila a hneď ako ho uvidím kupujem..len odtieňom si istá bojím sa že po slabom opálení mi bude light moc bledé ale zase medium je veľmi oranžový :(:( ach joo asi som moc náročná..každopádne ďakujem,si poklad, Tvoje recenzie mi často pomôžu v rozhodovaní čo kúpiť a čo nie :):)
    pripadne by som sa Ťa ešte chcela spýtať či nemáš nejaký tip na ľahký mejkap,pokiaľ možno čo najlepšie krycí(i keď ľahkosť a silné krytie do hromady asi moc nejdú)vhodný aj na mastnú pleť :)

    OdpovědětVymazat
  38. recenzi i videorecenzi jsem zkoukla jedním dechem a opravdu se ti povedla! mám mastnou pleť a myslím, že na léto bude nový BB cream ideální :) tak uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  39. Anonymní13/7/12 14:17

    Moc děkuji za recenzi včera jsem ji viděla na trhu u pokladny a rozhodovala jsem se jestli si ji mám koupit nebo ne moc jsem tomu nevěřila až ted vím že si ho musím pořídit moc ti děkuju za recenzi velice si mi tím pomohla já mám aknozní plet už si nechci pořizovat tak dráhé vyrobky jako je BB CREAM 79 P!NK
    aldos

    OdpovědětVymazat
  40. Anonymní7/8/12 00:37

    Mám ho vyskúšaný a musím povedať, že potom, čo ma pôvodná verzia BB cream-u sklamala, tento je úžasný. Na to, že ide o BB cream, kryje veľmi dobre, naozaj zanecháva celkom matnú pleť (ja si ju aj tak prepudrujem sypkým transparentným púdrom) a nemizne z pleti (nevstrebá sa po pár hodinách), ako sa mi to dialo s klasickým BB cream-om. Odporúčam použiť podkladovú bázu na T-zónu (Catrice, Dermacol Mate Control atď.), ak sa vám zvykne rýchlo mastiť. :-)

    OdpovědětVymazat
  41. Anonymní7/8/12 12:52

    fůůj ty seš tak hnusná sem se z tebe zeblil

    OdpovědětVymazat
  42. Povodny BB krem mi vobec nevyhovoval, jednak som velmi svetlej pleti, a dokonca sa mi z neho robili vyrazky, zrejme to bude asi konzistenciou, takze poputoval do kozmetickej tasticky mojej kamaratky, zatial ho neotestovala, napriek tomu sa aj tak bojim kupit si ten novy

    OdpovědětVymazat
  43. Povodny BB krem mi vobec nevyhovoval, jednak som velmi svetlej pleti, a dokonca sa mi z neho robili vyrazky, zrejme to bude asi konzistenciou, takze poputoval do kozmetickej tasticky mojej kamaratky, zatial ho neotestovala, napriek tomu sa aj tak bojim kupit si ten novy

    OdpovědětVymazat
  44. Anonymní7/9/12 22:21

    Mne tento krem vôbec nesadol, urobili sa mi z neho strašné vyrážky, takže vôbec nedoporučujem!!!

    OdpovědětVymazat
  45. Anonymní28/9/12 12:45

    ahoj tvoja recenzia je uzasna... U nas na strednom slovensku som ho este nikde nenasla... ale mam o ten nový velky zaujem... Dufam ze dorazi coskoro....

    OdpovědětVymazat
  46. Já mám ten medium a tak jako na fotce teda opravdu oranžový není :)...

    OdpovědětVymazat
  47. Skvělá recenze.. Já se jím už nějakou dobu mažu, ale ráda jsem si ji přečetla, abych se utvrdila v tom, že je fakt dobrý :) Koupila jsem si k němu na střídání ještě Dermacol, ale bohužel v něm se po pár hodinách lesknu, což se mi u Garnieru pro mastnou pleť ještě nestalo...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©