úterý

INSPIRATION by Pietro Filipi


Dnes mám tady pro ukázku kabelky z letošní kolekce značky PIETRO FILIPI. Vybrala jsem tři různorodé typy kabelek, aby si přišli na své jak příznivci jednoduchosti nebo také ti, kteří mají rádi zvířecí vzory. Já osobně dávám přednost právě té jednoduchosti a tahle oranžová kabelka je mým tajným snem (teď už tedy veřejným).
Přikládám odkaz na zbytek kabelek, které jsou na trhu k dostání.

Jaký je Váš vkus? Dáváte přednost minimalismu, hadím potiskům nebo něčemu úplně jinému?
SHARE THIS POST

41 komentářů:

  1. Střihem se mi nejvíce líbí ta prostřední, ale barvou červená... nejlepší by byla prostřední v černé, tu bych brala hned!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Aaa teď jsem se dívala na ten odkaz a oni ji mají! Škoda jen, že stojí 5 a půl tisíce..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba jednou vyhrajeme v loterii :D

      Vymazat
  3. já to mám asi jako ty..to znamená - v jednoduchosti je krása ;) takže ta oranžová zkombinovaná s něčím nenápadnějším ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta hnědá se mi líbí nejvíc:)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíc se mi asi líbí ta prostřední. Já sama ale dávám přednost batohům :D Hodí se k mému klučičímu stylu oblékání mnohem víc.

    OdpovědětVymazat
  6. Ta červená je nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tvarem se mi líbí ta první, ale oranžovou bych nebrala:) A v Pietro Filipi dělá moje kamarádka:)

    OdpovědětVymazat
  8. nádhera, ale tu si asi jen tak nekoupím.. :/ taky se mi nejvíc líbí ta oranžová)

    OdpovědětVymazat
  9. jo ta výhra ve sportce by se šikla :D
    http://your-honeybee.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. No tak já bych osobně nosila maximálně tu první, která je samo sebou nejhezčí. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mě s eto hrozně líbí, ale já todlenc holt neumím nosit:D

    OdpovědětVymazat
  12. :D áá, ženská, tohle mi nedělej. Jsem na kabelky úchyl a když stojí tolik, budu si o nich zase nechávat zdát jenom. http://www.pietro-filipi.com/d-5327-damska-kabelka.html mě se líbí tahle :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ále...někdy se sny plní :)

      Vymazat
  13. ta oranžová♥ výhra ve sportce by se mi opravdu šikla,aspoň bych si koupila dalších pár vysněných kousků :D:D:)

    OdpovědětVymazat
  14. jednoznačne oranžová :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mně se nejvíc líbí ta oranžová !:)

    OdpovědětVymazat
  16. já jsem pro oranžovou!je jednoduchá,ale přesto nádherná <33

    OdpovědětVymazat
  17. oranžová! ta se zvířecím vzorem mi přijde lehce "sekáčová", měla jsem takové tílko asi v roce 2000, ale proti gustu... :) Škoda, že ta oranžová není v barvě malinové :D
    hanik005@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc Ti děkuju za všechny komentáře :). Reagovala bych na všechny, ale myslím, že si přečteš stejně jen ten nejaktuálnější :).
      Abych se přiznala, tak mě se hadí potisky taky nelíbí :D. A vzala jsem tři nesourodé kabelky a říkala jsem si, že si tak příjde každý na své :)

      Vymazat
    2. já děkuji za tvé odpovědi ;) pravda je, že když píšu komentáře, tak na ně blogerky moc neodpovídají (přitom jsou mé komentáře skvělé:D!) přeji pěkný den :)

      Vymazat
    3. To víš, že jsou :)
      Ale je pravda, že taky nestíhávám odpovídat, takže na věty "Pěkný článek" už ani nereaguju :).

      Vymazat
  18. Minimalismus :) Takže ta první :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ta první je fakt skvělá, ale mně by se asi k ničemu nehodila)
    http://trappedintheimagination.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si vždycky koupím něco, co se mi hrozně líbí a nakonec zjistím, že musím investovat stejnou sumu a vyšší do něčeho dalšího, abych to mohla zkombinovat. :D

      Vymazat
  20. mne sa páčia prvé dve,ale ešte viac by sa mi páčili v inej farbe :)

    OdpovědětVymazat
  21. krasné kabelky ! ta první !

    OdpovědětVymazat
  22. ááá, tak to jsou naprosto úúžasný kabelky :) nejvíc se mi líbí ta první, možnáá v jiné barvě by byla naprosto dokonalááá :)

    OdpovědětVymazat
  23. Taky se mi nejvíc líbí ta první. Možná se jí nechám inspirovat k nějakému DIY, ale je fakt, že oranžovou barvu snáším jen na nějakých krásných vlasech, jako máš třeba ty. :P

    OdpovědětVymazat
  24. ta první je vážně nej,akorát možná kdyby byla v černém :)

    OdpovědětVymazat
  25. kabelka mě musí zaujmout :) a musí být něčím vyjímečná :D pak ji beru hned!!

    OdpovědětVymazat
  26. Já mám ráda, jak jednoduché kabelky, tak i pak se vzory. Ta oranžová je krásná. :)

    OdpovědětVymazat
  27. Moc se mi líbí první dvě, ale brala bych víc tu prostřední, nejlépe v černé :) Jsem holt konzerva :D

    OdpovědětVymazat
  28. také toužím po kabelce tohoto prvního typu, jsou skvělý :))

    OdpovědětVymazat
  29. ta v levo asi nej ale jinak nic moc

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©