úterý

Jak vyzrát na kadeřníka? Pořiďte si řadu Arginine Resist X3

Každodenní žehlení nebo fénování přispívá ke zničení vlasů a roztřepeným konečkům... Což je právě můj případ. Jak sama kadeřnice vyslovila svůj soud, moje vlasy jsou tak zničené, že by potřebovaly zkrátit alespoň o deset centimetrů. Jenže slovíčko alespoň ve mně vyvolalo pocit, že by mě kadeřnice nejraději vzala "na ježka"... A tak jsem raději rychle z kadeřnického salónu utekla, protože se mám na takovou radikální změnu moc ráda. Proto jsem si řekla, že by nebylo ku škodě namísto ostříhání se pořídit si alespoň nějaké přípravky na vlasy, které by mi pomohly.
A tak jsem nakonec zainvestovala do řady Arginine Resist X3 od L´oreal, která je na trhu k dostání již od března tohoto roku za poměrně nízkou cenu :). (Myslím, že tento produkt znáte i z reklamy.) A taky od té doby ji mám a tuhle řadu si nemohu vynachválit, protože opravdu hezky voní a navíc..vlasy mi nevypadaly, právě naopak... vlasy jsou o poznání pevnější. A podle čeho soudím? Vždy jsem si při česání vyčesala skoro celý chomáč vlasů, ale dnes už mě to v takové míře netrápí. Neříkám, že by mi vlasy přestaly zázračně vypadávat, protože je to přirozené, ale zlepšení je více než znatelné.

Arginine Šampon CENA: 90 kč
Šampon má více než přívětivou cenu stejně tak, jako balzám na vlasy...Koupí těchto produktů máte za málo peněz hodně muziky :). Vlasy jsou druhý den jemnější a nevěřícně už po 14ti dnech používání jsem zaznamenala, že se snížilo množství vypadaných vlasů :).
Arginine Balzám CENA: 90 kč
Asi bych zmínila, že je to klasický balzám- tedy účinky jsou ty, že se vám vlasy lépe rozčesávají :). Větší zázrak kromě návykově lahodné parfemace nečekejte :).
Arginine Sprej CENA: 145 kč
Strašně moc jsem chtěla vyzkoušet sprej, který jsem si koupila dodatečně. A stejně tak jako dva předchozí produkty mě opravdu mile překvapil :). Takže chcete-li posílit své vlasy, ráda Vám ho doporučím :). Používám ho denně vždy na kořínky vlasů, aby vlasy rostly pevnější, odolnější vůči lámání vlasů :).
A co vy, také se necháte zlákat první reklamou nebo si projistotu přečtete několik recenzí, abyste náhodou nešlápli vedle?
SHARE THIS POST

56 komentářů:

  1. Tieto produkty vyzerajú veľmi dobre :)

    OdpovědětVymazat
  2. To já na reklamy nevěřím:D Já, když třeba zaslechnu chválu na nějaký ten produkt, tak ho pak klidně vyzkouším a nebo se držím svých oblíbenců:)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá recenze, Loreal šampony mám hrozně ráda, taky mám už nějakou dobu v plánu tuhle řadu vyzkoušet :) A kolikrát se teda nechám hezky zlákat reklamou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si asi počkám:D
    Ještě jsme nenarazila na hotovej zázrak.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky bych je potřebovala. Já jsem opatrná, téměř vždy si před nákupem čtu recenze. Spontánně nakupuju pouze oblečení :))

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají dobře, al už jsem se naučila promýšlet si nákupy. :)

    OdpovědětVymazat
  7. mě by asi kadeřnice řekla úplně to samé :D a proto tam radši ani nechodím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ceady na té fotce jsi úplně nádherná! Kočka největší!

    OdpovědětVymazat
  9. Zdavím, vůbec nechápu lidi, co mají raději dlouhé nezdravé a poničené vlasy, než raději o něco kratší a zdravé. Já to raději vždy nechám ostříhat a vždy zaznamenám lepší vzhled a snadnější údržbu.
    PS - Hezký blog

    OdpovědětVymazat
  10. Elseve mi většinou vyhovoval, teď jsem se zase na chvíli vrátila k Dove. Ale jelikož mám hodně suché vlasy a řekla bych, že mi poslední dobou i dost padají, tak přemýšlím o novém přírůstku. Možná vyzkouším tohle místo mateří kašičky :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Elseve moc nepoužívám, ale tohle vypadá skvěle! Super tipy:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  12. Ten sprej určitě vyzkouším, ten mě opravdu láká. :)
    Jinak já používám kúru na roztřepené konečky od Gliss Kur, sice je to na roztřepené konečky, ale dávám si i trochu na celé vlasy a jsem s tím opravdu nadmíru spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  13. všetci brblú okolo šampónov a nikto sa nepozastaví nad tým ako strašne dobre vyzeráš na prvej fotografii! :) klobúk dole... nestrihaj!!! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Mám problém s lámaním vlasom, čiže ten sprej by sa mi hodil.. Ale po debate s mojou kaderníčkou veľmi neverím na zázračné vlastnosti bežných "hypermarketových" značiek..

    OdpovědětVymazat
  15. děkuju moc za recenzi, zrovna sem se na ně chystala, tak je koupim hned co přijdou peníze, myslim že máme podobný vlasy :))

    OdpovědětVymazat
  16. tuhle řadu používám a nedám z ruky.
    jsi kočka!

    OdpovědětVymazat
  17. no, z fotky teda žádné zničené vlasy nevidím, kadeřnicím už dávno nevěřím (můry jedny, bych pak nemohla mít dlouhé vlasy ;)) a teď dávám hodně na recenze. Třeba tuhle sadu bych si asi nekoupila, ale když říkáš, že pomáhá, tak na to asi něco bude... :) když já mám děsný vlasy(hrubé,nelesknou se), tak na to plácnu hennu a to pak vypadají ultra zdravě :)
    hanik005@seznam.cz (stále jsem si nepořídila blog...)

    OdpovědětVymazat
  18. Já teda raději čtu recenze. Na ten šampón se určitě podívám! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Podle mě to jde hodně vidět že se ti vlásky zlepšily:) Na te fotce jsi uzasna:)

    OdpovědětVymazat
  20. To bych asi potřebovala :D

    OdpovědětVymazat
  21. moje vlasy sú v katastrofálnom stave a niečo takéto by sa im určite zišlo,inak tieto produtky vidím prvý krát,nespomínam si na reklamu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je ta reklama neustále s J.Lo :)
      http://www.youtube.com/watch?v=pcPSbqbssi0

      Vymazat
  22. Anonymní5/6/12 14:47

    arginin je tam až někde na 10. místě takže jeho účinek na růst je nulový:)

    OdpovědětVymazat
  23. Když jsou roztřepené konečky, tak to bych ještě brala, nějaké 2 cm zkrátit. Ale minimálně deset? Ta kadeřnice byla snad namol!!! Deset čísel... šišmarja... to bych jí ruky urazila :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Hmm vypadá dobře, asi bych ho měla zkusit!:D

    OdpovědětVymazat
  25. Ty výrobky teda vypadají moc dobře :) Právě jsem byla u kadeřnice, protože jsem je právě měla už roztřepené (taky že jsem tam už nebyla půl roku :D), takže by se mi něco na ochranu vlasů hodilo, zvlášť teď, když bude léto :)

    OdpovědětVymazat
  26. Anonymní5/6/12 15:25

    Az ti dojde tento zkus bilou radu repair a okamzitou zazracnu peci ty rady a budes mit vlasy zdravejsi:) ja ji pouzivam a komecky se mi zacelily vlasy mam hned hebke..:)

    domi8@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za radu :)

      Vymazat
    2. Konečky se Ti nemohly zacelit, bohužel to tak jen možná vypadá ale jsou pořád zničené, taky jsem si před rokem myslela že se dají zregenerovat, ale je to blbina, pomůžou jen nůžky :)

      Vymazat
  27. Anonymní5/6/12 15:27

    Doporučuji investovat do kvalitní žehličky, např. objednat přímo v kadeřnictví s patentovanou bio -ionickou technologií.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám jednu z těch dražších žehliček, ale víc jak 3tisíce se mi do ní investovat vážně nechce :/.

      Vymazat
  28. Ten šampon musím mít:)

    OdpovědětVymazat
  29. máma mě pořád nutí do toho abych si ty svoje dlouhé vlasy pod lopatky nechala ostříhat,protože mám roztřepené konečky,jenže jistě každý ví že když s tím půjdu ke kadeřnici,zažiju stejnou situaci jakou tady popisuješ.Tvůj blog jsem si velice oblíbila a díky tobě nacházím přípravky které mi doopravdy mohou pomoct.Proto tuhle řadu určitě vyzkouším a doufám že budu spokojená jako ty :)díky za tvé recenze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) děkuju. Doufám, že Ti bude vyhovovat :).

      Vymazat
  30. Vypadá skvěle :) Já teda většinou čtu recenze, nevěřím reklamě :)

    OdpovědětVymazat
  31. na té fotce ti to sluší ;) díky za tipy! :)

    OdpovědětVymazat
  32. Chtěla jsem si to pořídit, ale bála jsem se, že to nebude fungovat :) Děkuju za radu) asi si to koupim :)

    OdpovědětVymazat
  33. ja celkovo neverím takýmto prípravkom, alebo aj takým čo majú zázračne napraviť rozštiepené končeky, na to pre mňa existuje len ostrihanie, ale aj tak nechápem prečo sa mi tak strašne rýchlo štiepia tie vlasy,á akoby kučeravia veď sa ani nefénujem ani nejako nedrhnem hlavu do uteráka a aj tak sa mi ničia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak napravit roztřepené konečky žádný produkt nedokáže :D, to je mi jasné. :D

      Vymazat
  34. tak presne nieco take by sa mi zislo na moje znicene vlasky..krasna recenzia :)

    OdpovědětVymazat
  35. Na té fotce ti to opravdu moc sluší :) Řadu ráda vyzkouším, reklama mě zaujala!

    OdpovědětVymazat
  36. tuto řadu vlastním a jsem s ní nad míru spokojená :))) málo které spreje mi pomohli, ale tento je naprosto úžasný :))) na šampóny nedám dopustit tako od l'oreálu, ale z řady Nutri gloos light ;)

    OdpovědětVymazat
  37. tohle budu muset vyzkoušet!!

    OdpovědětVymazat
  38. asi si ten šampón nakonec koupím :)
    radši si přečtu recenze,je to spolehlivější

    OdpovědětVymazat
  39. Tak nějak jsem na tom podobně jen místo zrzavých mám hnědé :D ,tak ať dlouhé či krátké vždycky budou hrubé a suché,ale jediný co je dobrý že jsem nezaznamenala padání vlasů,teda myslím tak jako nějka hodně že bych se bála,za dn jich vypadá kolem 100,takže v pohodě mám dilema,mám pocit že bych je měla po 2 letech nechat ostříhat a odpočinout,myslím že jsem v životě tak dlouhý vlasy neměla jako teď :),ale myslím že už by to chtělo ostříhat,ale bojím se že s eod kadeřnice vrátím zděšená,kolik mi toho ustřihla,takže já nevim co s tím asi si je ustřihnu sama :D

    OdpovědětVymazat
  40. ano ano :D nechám se zlákat každou hloupou reklamou kde hází dlouhými vlasy hubená slečna :D :D

    OdpovědětVymazat
  41. Tak do spreje asi půjdu! Možná přesvědčím i mamču a vyzkoušíme to obě, ona hodně trpí na suché a vypadávající vlasy, tak by jí snad tohle mohlo pomoct....

    OdpovědětVymazat
  42. super tip:) to by se mi na moje vlasy hodilo :)

    OdpovědětVymazat
  43. Mám masku z tejto rady a mala som ju už párkrát a neviem, či je taká úžasná :( Mne viac pasuje CHI.


    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  44. Na mé vlasy zničené jedním odbarvením, které nechalo fatální následky, je tato řada perfektní. Nicméně všechny řady od Elseve byly více či méně super.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©