sobota

KPZka aneb Moje krabička poslední záchrany


Prohlídky kabelek a kosmetiky není žádnou novinkou, co se bloggového světa týče :). A tak jsem se konečně odhodlala nafotit svou kosmetickou taštičku, která mi v kabelce nikdy nechybí. Je pravda, že ji každý měsíc, dokonce každý týden, obměňuji, protože mám stále nové oblíbence... a navíc čas od času někde něco nechám ležet, jako kupříkladu dnes, když jsem fotila kosmetiku a zjistila, že to nejdůležitější v ní chybí, a to hřebínek, který bude ležet pravděpodobně někde vespodu kabelky :). Název jsem zvolila KPZka podle skautské krabičky poslední záchrany, kterou jsme si sebou vždy nosili v batůžku, byl-li nějaký výšlap, ve které nesměla nechybět březová kůra se sirkami a další potřebné věci pro přežití :D... A tak jsem si uvědomila, že mojí nynější KPZkou, kterou si sebou beru na nynější výšlapy, je právě kosmetická taštička.


Abych se přiznala, nikdy mi v kabelce nechyběly náplasti, protože když už nemám odřená chodidla s "creepersek", tak je mívá odřené má kamarádka a nebo se při své smůle na návštěvě říznu. Normálně nosívám klasické béžové náplasti, ale kamarádky jsou srandistky, a tak si takový dáreček v podobě Hello Kitty náplastí nemohly odpustit. A nakonec jsem jim za ty náplasti vděčná, protože náplastí není nikdy dost  a navíc jsou tyhle voděodolné :). (Snažila jsem se pátrat, kde se dají další koupit a najdete je TADY)
Dalším takovým pomocníkem je pinzeta tweezermen :D..."Kamarádkám rostou kníry a tak jim dělám na dívčích záchodech kosmetičku"  :D A když už nepůjčuji pinzetu, tak půjčuji Clinique korektor (naprostá jednička) nebo M.A.C. řasenku. Ale tu nosím spíše kvůli tomu, že přespávám často u přítele.
Také nikdy nezapomínám na pilníček, protože se mi neustále lámou nehty. Mám skvělý od Douglas, ale je moc veliký. A tak jsem ráda za to, že díky výhře v jedné bloggové giveaway mohu namísto toho velkého tahat tento mini pilníček od essence, který si nemohu vynachválit.
Krém na ruce (Crabtree&Evelyn) nosíme asi každá, takže není co k němu dodávat. Mimo to nosím mini balení Clinique krému na pleť, protože mívám během dne vysušenou pokožku (Ty akční jarní/letní/a další akční taštičky se vždycky hodí, nejenom, že mám do čeho ukládat kosmetiku, ale mini balení se u mě nikdy neztratí.) .
A když už mluvím o suchosti, tak není nad balzám na rty Gorilla&Friends (cena: 249kč, koupí přispějete na záchranu goril-více se o tom dočtete TADY, jinak balzám naprosto skvěle hydratuje, jen se časem opotřebuje uzávěr, takže bacha, aby se Vám nezačal v kabelce otvírat)...A také nesmím opomenout rtěnko-balzám od Clinique (foto a na rtech a hodnocení TADY).
V průběhu dne přicházím do kontaktu s jinými lidmi (kdo by to byl řekl :D), proto mám díky této taštičce při ruce jak mini ústní sprej Binaca (stojí 99korun, dá se sehnat přes internet např. tady, lepší jak "žvejkačka"), tak mini kuličkový parfém Harvey Prince, který voní jako zmrzlina.
A nakonec mi nikdy nesmí chybět vatové tampónky, tyčinky do uší, gumička a pinetky :D.
Ták a to je vše, co sebou nosím tento týden :D.

A co nosíte v kosmetické taštičce sebou Vy?  Povídejte, přehánějte :).
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. Ja som na tom celkom podobne, ale vždy niečo zabudnem :D

    OdpovědětVymazat
  2. naplste nosim aj ja lebo som nemehlo alebo topanky odru :)

    OdpovědětVymazat
  3. Řasenka mac! Udělej na ní recenzi prosím:-D A ten balzám s gorilou má kamarádka, akorat teda malinový :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapíšu si to do diáře a v nejbližší době se pustím do článku :).

      Vymazat
  4. Mám to podobné, nosím pilník, náplasti (však při dnešní kontrole jsem zjistila, že mám jen jedu, musím dokoupit) krém na ruce, to je klasika, vždy nějaký balzám na rty, ibalgin - díky migrénám, spínací špendlík (naposledy se mi hodil, když mi na maturitním plese padala z ramene šerpa) kapesníčky vždy alespoň jedny navíc, hřebínek, snažím se nosit i nějaký ten bonbón nebo žvýkačku, ale ty většinou zapomínám, také nesmí chybět cukr, protože když si koupím KAFE, mam většinou málo cukru, takže vytahuji z kabelky, moje spolužačky žasnou co v kabelce nosím, když se nedávno spolužačka otázala, či má někdo cukr, protože si dala v automatu málo cukru, dost se smála, když jsem vytáhla z tašky cukr, ale byla ráda. :)Určitě mám ještě pak v kabelce eko tašku, protože nemám ráda igelitky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak eko tašku sebou taky nosívám. Ale když mám svou megakabelku, tak se mi do ní stále vleze jedno mléko a dva velké bochníky chleba a ještě nějaký ten sýr a salám :D, takže bez problémů :D. A když dělám větší nákup ještě do eko tašky, tak se na mě následně divně dívají kolemjdoucí, co to jede za šílence na skútru :D.

      Vymazat
    2. Mě minule už ani kabelka a eko taška nestačila, museli jsme ještě s přítelem nést v rukách... Však ještě to pak může jistit velký kufr v autě nebo ještě další možnost, nekupovat toho tolik! :D
      I když já v té kabelce mám pak tolik věcí, že mi připadá, že mé rameno je v úrovni kolene a již nikdy se nevrátí do původní pozice!

      Vymazat
  5. To je skvělý článek a hezky si to nafotila. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Něco podobného mám v kabelce taky!:P

    OdpovědětVymazat
  7. taky mám takovou malou KPZ ;) skvělý článek... :)

    OdpovědětVymazat
  8. já chci taky náplasti Hello Kitty :)

    OdpovědětVymazat
  9. I já mám KPZ :) Nedovedu si představit, že bych vez ní odešla z domu :)

    OdpovědětVymazat
  10. já čtu titulek a říkám si "no sakra, to bude reklama na postinor" :DD..
    super článek!

    OdpovědětVymazat
  11. abych pravdu řekla,tak nějak jsem neschopná si vzít nějkaou taštičku a nacpat si tam tyhle věcičky,většinou pak venku nadávám,že to všechno sebou nemám,no jo no snad to někdy dopadne a já něco vyštrachám

    OdpovědětVymazat
  12. Já na KPZ nemám obal, který bych si měla pořídit, ale rozhodně podobné věci nosím :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ty Hello Kitty náplasti jsou sladkýý :D Ústní sprej mám taky,ale kupuju si ho za cca. 30,- v drogérce.

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem na tom dost podobně. Akorát pinzetu nenosím.

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní3/6/12 12:12

    skvělé fotky a produkty budu muset prozkoumat :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty náplasti Hello Kitty mají v Rossmannu. Jestli jsou to ty samé, to nevím, ale jsou s kočičkou, takže by mohly být stejné. Jinak já taštičku různě měním, ale dost flákám, takže někdy s sebou mám jen rtěnka nebo jelení lůj. Obojí střídám podle toho, co mám na sobě a jak jsem nalíčená

    OdpovědětVymazat
  17. ty náplasti s HK jsou rozkošný! :)) originální než ty obyč. hnědý.. samé potřebné věci v kpz :D:)

    OdpovědětVymazat
  18. tie náplaste sú zlaté! o tých balzámoch som čítala niekde v časopise a môže to byť super :)skvelý,podarený článok

    OdpovědětVymazat
  19. :D Nejsem tak náročná...V moji ,,KPZ" bývá balzám na rty,lesk,zrcátko,pudr,náplasti,hřeben,ibalgin,tužka na oči.....papírový kapesníčky nosím normálně v batohu :D ;)Btw.Máš úžasný náplasti xD

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©