neděle

LÍČENÍ - oční linky Quickliner for Eyes Intense od Clinique



Tentokrát budou v hlavní roli oční linky a jejich kombinace s mými nejoblíbenějšími rtěnkami. Na všechny už jste si mohli u mě na blogu přečíst recenzi ( A to TADY, TADY a TADY). Oční linky Quickliner for Eyes Intense od Clinique jsem si oblíbila právě díky tomu, že se nerozmazávají a vydrží po celý den na svém místě,. Za což jsem moc ráda, protože s obtisknutím mívám neustálý problém díky tomu, že mi přepadávají víčka. (Což je znát i z fotek)...

Nosíte pokaždé jiný odstín rtěnky nebo vsázíte na výrazné oční stíny a nevýrazné rty? 

Protože jste stáli o makro foto nanesených linek, tak jsem jej doplnila :). Můžete si všimnout, že ačkoli se linka zdá na první pohled příliš tmavá až černá, tak má modrý podtón :).


Jen je vtipné, že druhé rty, které mají být lehce hnědé vypadají stejně jako ty třetí, které mají být růžové :D.
Podle mě je ze všech čtyř nejlepší právě tohle třetí líčení :). A možná je to právě proto, že jej nosím nejčastěji. Linky Clinique, rtěnka M.A.C., řasenka Clinique
SHARE THIS POST

45 komentářů:

  1. na tej prvej fotke si uplne najkrajsia :) a este aj stvrtej

    OdpovědětVymazat
  2. všechny tyhle rtěnky ti moc sluší, hlavně na první :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na tej prvej fotke ti to veľmi pistane! :)

    littlefashionworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. mne sa najviac páči posledné líčenie :) Ja väčšinou nosím výraznejšie oči ako pery.

    OdpovědětVymazat
  5. V té první si hrozně k sežrání, fakt!

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám raději výraznější líčení očí, jelikož se mi moc nechce zvýrazňovat moje malá pusa :D
    Tobě to moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já rtěnku nenosím vůbec :-):-D Na tobě se mi ale líbí ta, co máš na třetím obrázku (vlevo dole).

    www.blackberrysundae.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. ja to dost striedam..niekedy mam chut na vyraznejsie oci, niekedy si zase davam kriklave ruze (rtenky). To aj zalezi od toho, ci idem niekam na veceru, nemám rada, ked si stale musim kontrolovat, ci sa mi ruz moc nezotrel :)

    http://znackovakozmetika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Oční stíny moc nenosím,skoro vůbec :) Jinak linky jen vyjímečně,přijdu si s nimi hezčí(:D),protože si je dávám vyjímečně a tak kdybych je dávala každý den,tak už mi to nepříjde ta super:).Jinak máš moc hezký odstín červeně na 1. fotce:)!

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné!Linky se mi moc líbí.A rtěnky střídám.Rtěnky přímo miluju a někdy se i stane že nemám vůbec nalíčené oči a jen rtěnku.

    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Na první fotce jsi roztomilá :)). Na rtěnky nevsázím, protože si myslím, že mi nesluší. Naopak ráda utrácím za pomády.

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám raději výrazné rty:-) Moc se mi líbí tak první a poslední barvička:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  13. stíny i černý linky jsem si už odvykla dělat :))
    takže sázím na rtěnku! a video chci! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Tak takhle ti to hrozně sluší, ani nevím, jak nejvíc! :) A o video stojíme. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, červená rtěnka ti moc sluší ;)

    Anna

    OdpovědětVymazat
  16. Ta poslední ti sluší moc, ta rudá se trochu tluče s tvými vlasy. :) Každopádně já preferuji výrazný řasy - stíny ne - a rty moc nelíčím. :)
    www.diarykristina.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. nejvíc ti sluší ty světlejší :) já rtěnky nenosím-už jsem hodněkrát zkoušela najít ten pravý odstín, ale nenašla jsem :/:/ navíc mám pocit, že rtěnka na mých rtech nevypadá pěkně :/ :D

    OdpovědětVymazat
  18. Rtěnky věčinou střídám!!:)

    OdpovědětVymazat
  19. Ta třetí ti podle mě sluší nejvíce, nemám totiž moc ráda výrazné oči a rty dohromady :)

    OdpovědětVymazat
  20. uf, no neviem s tým výrazným rúžom... a ja som si vždy myslela, že zrzkám červený rúž pristane :)

    OdpovědětVymazat
  21. Mě se nejvíce líbí červené rty a to i na tibě:)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  22. já jak kdy, když můžu a hodí se to tak si klidně tmavě červenou rtěnku dám :-), ale jen tak do města nebo do školy používám jen lesk, nejsem moc odvážná :-D..Tobě sluší ta červená a to hrozně moc :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Na nějak divoce výrazné oči si nepotrpím, ale na rtěnkách dost ujíždím ... momentálně nejvíce na "hot pink" a na oranžových odstínech!! :))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. rtěnku si mohou hlavně dovolit lidi s rty, takže toto jde mimo mě a sázím na ty oči.) poslední se mi líbí nejvíc, ale ta první červená k tobě taky prostě jde!.)

    OdpovědětVymazat
  25. Anonymní24/6/12 17:18

    ta první fotka je krásná. Ta červená ti moc sluší .) !

    OdpovědětVymazat
  26. máš krásně namalované ty linky =) já nosím pokaždé jinou rtěnku, za to si moc nemaluju oči, ty horní linky mi fakt nejdou namalovat =D

    OdpovědětVymazat
  27. A mě se zase líbí to první nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  28. Nejvíc se mi na tobě líbí ta poslední a nejméně ta rudá. Já na rtěnkách nijak zvlášť neujíždím, takže spíše o něco výraznější oči.

    OdpovědětVymazat
  29. nevím proč, ale strašně se mi líbí červené rty, a to na všech ;)

    OdpovědětVymazat
  30. Musím říct, že ty co jsou víc do červena - 1 a 4 ti sluší nejvíce :-) já se už od záklkady maluji stejně, jen zdokonaluji techniku :-D - bílé stíny, tekuté černé linky na vrchu a dole jen udělaný koutek pomocí očních stínů a tužky na oči. Když je večer, vyměním bílé stíny za stříbrolesklé nebo černé, někdy vystínuji. Na rty si nepotrpím, stydím se v rtěnce :D A příjde mi že mi žádná nesluší, já mám taky obří rty.. :( kačer doland bez špulení :D:D

    OdpovědětVymazat
  31. Anonymní25/6/12 07:51

    líčení pěkné, ale kazí mi dojem tvůj výraz ... víc se usměj abys zářila :-) Peťula

    OdpovědětVymazat
  32. Na té poslední ti to sluší nejvíc! :) Já to střídám, ale spíš mám raději výraznější oči.

    OdpovědětVymazat
  33. Mě se nejvíce líbí to první s výraznými rty.. myslím že to ti fakt sekne! :)

    OdpovědětVymazat
  34. tebe sa to hodí všetko :) ale napríklad ja mám veľmi veľké pery a výrazné farby aj na očiach aj na perách pôsobia skôr odstrašujúco :D takže ja som za nude pery :)

    OdpovědětVymazat
  35. je silene tezky vybrat pro tebe odstin, vsechny jsou totiz moc krasny stejne jako ty!

    OdpovědětVymazat
  36. Anonymní26/6/12 13:07

    Mně se nejvíc líbí 2 a 4. To je zajímavý, jak se každýmu líbí něco jinýho :D

    OdpovědětVymazat
  37. mě se líbí ty 2 fotky uprostřed,mám radši přirozený líčení

    OdpovědětVymazat
  38. mě se na tobě nejvíc líbí 2 a 3 rtěnka,pak ta 4 a nejmíň 1

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj, prave som sa po prvy krat dostala na tvoj blog a musim povedat super!!! Konecne aj nejaka rysava babe, takze uz Vas mam dve, ja som tiez rysava! :)

    OdpovědětVymazat
  40. linky Ti opravdu moc sluší a to i v kombinaci s jakoukoliv rtěnkou :)

    OdpovědětVymazat
  41. Učím se podle tebe linku dneska :D :***

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©