čtvrtek

Maybelline COLOR TATTOO


Dnes mám tady pro Vás recenzi na oční stíny od Mabylline Color Tattoo.  Nejedná se o práškové stíny, ale o spojení krému a gelu, a tak se linky snadno nanáší a vydrží po nanesení opravdu dlouhou dobu na svém místě. Takže jde-li o slib dvaceti čtyř hodinové výdrže, tak jej stíny splňují. A to jsem byla zpočátku značek skeptická. O to více jsem byla po prvním použití překvapena, protože linky držely a nerozmazaly se...a  to i v horkém počasí, kdy jsem se potila. Takže mohu potvrdit, že jsou potu i vodě-odolné.

Na trhu je k dostání pouze 6odstínů. Což je podle mě škoda. Odstíny jsou rozděleny do dvou skupin po třech, kdy první obsahuje módní odstíny (Eternal Gold, Turquoise Forever, Endless Purple) a druhá odstíny přírodní (On and On Bronze, Silver till the End of Time, Black till Death Do us Part). Já jsem si vybrala od obou skupin jeden odstín, a to "Eternal Gold" a "On and On Bronze", protože se mi zdálo, že by se nemuselo jednat o špatnou kombinace barev. A taky že ve výsledku to špatná volba nebyla.


 Stíny mají velkou výhodu v tom, že se dají nanést pouze jako oční linky jedné barvy a výsledek je také povedený. Takže když se mi nechce ráno trávit dlouhou dobu před zrcadlem, zvolím jemné žluté stíny a nanesu pouze tlustší linku, která je nenásilná, takže nepůsobím jako milovnice disco hudby. Ale uznejte sami, že žlutá linka bude vždycky nenásilná, protože si jí jen tak nevšimnete :D. (viz. foto výše)

Co by Vás asi kromě výdrže na oku, sytosti barev a toho jak se nanáší mohlo zajímat? Snad jen to, jak dlouho Vám vydrží balení stínů. Nemohu Vám přesně říct, kolikrát je budete muset použít, abyste měli prázdný kelímek, ale mohu potvrdit, že pro nanesení (jednoho ranního líčení) stačí malé množství, takže určitě nemám obavy, že bych si za půl roku musela pořizovat nové...A to i kdybych je používala denně :)
 A jaká je cena? 139korun Což je podle mě dost pěkná suma

HODNOCENÍ: jednoznačně deset bodů z deseti možných :). 




POZNÁMKA: Kdyby Vás zajímalo cokoliv, co jsem nezmínila, stačí se doptat :). Ráda Vám odpovím.
SHARE THIS POST

60 komentářů:

  1. a já jsem si říkala, na co asi bude další recenze, když jsem v posledním článku s kotětem viděla tvoji ruku něčím čmárlou :D tak už to vím :D !
    jinak stíny vypadají moc dobře, chtěla bych si koupit hnědé a černé (klasicky) až dorazí i k nám :) pěkná recenze!

    OdpovědětVymazat
  2. Jee, Ceady, kdes je koupila? Já je zatím nikde neobjevila... Jinak mě teda mrzí ty odstíny, když už se sem konečně dostanou, tak chybí barvy, o které jsem měla největší zájem:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupovala jsem je v Rossmannu v Litoměřicích. Neměli je vystavené, ale kamarádka tam pracuje. Takže jsem měla žhavé info z první ruky, že se dají sehnat i dříve (pod pultem :D), protože je má už většina drogérii na skladě... :)
      Jinak mají být oficiálně prodejné začátkem měsíce.

      Vymazat
    2. Ceady, ty se máš!:-) Děkuji za info, už jsem na ně zvědavá!:-)

      Vymazat
    3. Litoměřice? To je blízko =)

      V Ústí není ani náznak, prolezla jsem všechny drogerky co Maybelline vedou a nic, ptala se prodavaček a dostala jsem odpoveď že o tom v životě neslyšely. Jako vždy, v Ústí to vidím tak na srpen, dřív ani ťuk =;)

      Vymazat
    4. třeba záměrně zapírají :D

      Vymazat
  3. Vypadají moc dobře a zvolila jsi skvělé barvy. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, chtěla bych se zeptat, kde jsi je sehnala? :) Včera jsem se snažila je po Praze někde najít a bez úspěchu.. Vypadají pěkně, oba odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  5. vypadají opravdu krásně :) a to, že drží, tomu fakt věřím. protože od Maybelline mám voděodolné stíny v tužce a ty fakt drží! a dokonce mám stejnou tmavě hnědou barvu, taky ty tyhle krémové. možná jde jen o jinou konzistenci, aby byla změna, jen s tím rozdílem, že tady si můžeš udělat i tenkou linku. s tou tlustou tužkou to nejde. někdy se zajdu podívat i na ostatní odstíny.

    OdpovědětVymazat
  6. Je škoda, že sem dovezli tak málo barev. Podle mě jsou to jedny z nejlepších drogérkových stínů i v Americe, tak snad ještě přibudou:) A kde je vůbec prodávají? Určitě vyzkouším ten zlatý:)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budou k dostání v každé drogerii nebo parfumérce :)

      Vymazat
  7. Vypadají skvěle asi bych si vybrala ten světlejší odstín:)

    OdpovědětVymazat
  8. Jenom šest odstínů? Ach jo...:/ Těšila jsem se na větší výběr. Dobrá zpráva je, že drží.

    OdpovědětVymazat
  9. oni už u nás jsou jo?? Já na ně koukala včera v Drážďanech, ale nekupila jsem si ani jedny, protože jsem si říkala, že když budou u nás ... tak zase nutně je nepotřebuji takže to vydržím :D
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. No možná bych je taky mohla zkusit, když je tak chválíš :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ja myslim, ze i ta cena je celkem fajn, urcite po nich sahnu. Hned dneska skocim do Rossmannu, jestli je najdu:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Diky za recenzi:) a kde jsi je koupila?

    OdpovědětVymazat
  13. Vybrala si přesně ty, o které mám také zájem, takže jupí....vidím je naživo !! Škoda jen, že se k nám nedostalo více barev, které jsem měla vybrané :(

    OdpovědětVymazat
  14. Ten zlaty vyzera skvele...myslis, zeby sa s tou konzistenciou dali pouzit ako ocna linka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak píšu v článku, tak jsou právě jako oční linky ideální :)

      Vymazat
  15. Vypadají dobře a všichni si je vážně hrozně chválí :) Ale stíny nepoužívám :)

    OdpovědětVymazat
  16. Aj ja idem robiť recenziu na tieto tiene. Máš pravdu sú geniálne milujem ich a tiež si rada robím linky. Myslím, že sme sa zhodli :) Mám Enternal gold a idem si ešte dokúpiť on and on bronze lebo tiež sa mi páči a možno ešte nejaký :)))) V piatok bude recenzia budem rada ak sa pozrieš :)

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  17. Ty stíny vypadají moc hezky, mám ráda takové barvičky! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Koupila jsem si ty samé a recenze na ně bude stejná. Rozhodně deset z deseti. Jsou dokonalé

    OdpovědětVymazat
  19. Jéé oni už jsou v čechách?? No tak to letím ale neuvěřitelnou rychlostí do Rossmana :D:D

    OdpovědětVymazat
  20. Tyhle barvy jsou zrovna moc hezké !

    OdpovědětVymazat
  21. Vypadají fakt skvěle!!:)

    OdpovědětVymazat
  22. ta cena je velmi zajímavá :-) a když říkáš, že vydrží tak na léto jsou ideální :-) až budu mít po výplatě mrknu se na ně :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Vypadají krásně. Už dlouho o nich uvažuji tak si je při nejbližší příležitosti koupím.

    OdpovědětVymazat
  24. On and On Bronze vypadá nádherně... moc krásná sytá barvička, no ony teda vlastně obě! :) Možná i zauvažuji nad jejich koupí, i když stíny skoro nepoužívám. :D
    www.diarykristina.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  25. Pěkné barvičky, už jsem na ně koukala :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Tak jsem dneska oblítala všechny drogérky ve městě a PRD! :D

    OdpovědětVymazat
  27. Vypadají opravdu dobře:)

    OdpovědětVymazat
  28. přijdou mi super na nějaké společenské akce ;)

    OdpovědětVymazat
  29. no to je super! :D až je začnou prodávat du si pro ně :)

    OdpovědětVymazat
  30. Vybrala si krásné barvy, tyhle přirozené mám nejradši:)

    OdpovědětVymazat
  31. Skvěle zvolená kombinace, ohromně ti sluší :) Super ;)

    OdpovědětVymazat
  32. Anonymní28/6/12 22:52

    Já to mám do Litoměřic kousek,ale asi je pod pultem nedostanu,co?:D
    Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ále... příští týden budou k dostání naprosto všude i na pultu. :)

      Vymazat
  33. Skvěle zvolené odstíny! Přemýšlím, že bych se po nich zašla zítra poptat do R.... :D

    OdpovědětVymazat
  34. Ty vypadají suprově.Určitě si je někdy koupím :-)

    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  35. ja by som si vybrala tie isté farby :-)

    OdpovědětVymazat
  36. nádherný,asi poběžím je koupit,jsem podobný typ jako ty,takže mi taky snad budou slušet :)

    OdpovědětVymazat
  37. Já mám v plánu pořízení nějakého výrazného odstínu, tak se už nemůžu dočkat :)

    OdpovědětVymazat
  38. Ja som sa tak tešila, keď som včera išla u nás na Slovensku, do najbližšej drogérie a tam na mňa kukali :) To bolo ale radosti, akurát som dúfala, že budú mať odtieň Tough as Taupe, ale rozhodne si na neho počkám. Zatiaľ sa uspokojím s On and on Bronze...
    SunshineCitizen

    OdpovědětVymazat
  39. vyzerajú super, a tu si velmi pekná :)

    OdpovědětVymazat
  40. Anonymní11/7/12 18:15

    Ahoj, můžu se prosim Tě zeptat, jak je nanášíš? Nebo možná čím... absolutně mi to nejde, i prstem i aplikátorem se mi to při druhém přemáznutí celé smaže. S touto konzistencí nemám vůbec žádnou zkušenost. Díky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nanáším je klasicky štětečkem. Nejlépe se mi nanáší zúženým nebo šikmo zaříznutým základním štětečkem na stíny (číslo ti bude asi úplně k ničemu) :).

      Vymazat
    2. Anonymní11/7/12 18:57

      Díky moc, budu muset trénovat :))

      Vymazat
  41. vyzeraju absolutne skvele diky za tip idem pokukat v SR obchodoch snad zozeniem

    OdpovědětVymazat
  42. Anonymní19/7/12 19:40

    ahojky prosímtě nemohla by jsi se vyfotit s nimi namalovaná, já se rozhoduji jestli si je mám koupit a potřebovala bych to na někom vidět :-) děkuji moc :-)

    OdpovědětVymazat
  43. Anonymní20/7/12 07:20

    ahojda,
    prosímtě nemohla bych Tě poprosit o fotku se zavřenýma očima a nanesenýma těmahle stínama, třeba na každé oko jiný odstín.
    Děkuji mockrát, já bych chtěla vidět jak to vypadá :-)

    OdpovědětVymazat
  44. Recenze na fialový odstín http://imiiska.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©