středa

Mezi moje nejoblíbenější laky patří...


Konečně jsem se odhodlala k vytvoření článku MÉ OBLÍBENÉ LAKY NA NEHTY....
Pamatuji se, když jsem byla malá holčička, laky mé maminky zabíraly celkem dva koupelnové šuplíky :D. Což mi i dnes příjde jako šílenost. Maminka byla vždy péčí o nehty celkem posedlá, a tak si každý večer lakovala nehty jinou barvou. Já osobně většinou vsázím na jednoduché růžové krémové nebo bílé laky, které jsou neutrální. Přesto mi ale čas od času přeskočí, protože mám amok, při kterém si musím pořídit nějaký "spešl" barevný lak, který se mi hodí třeba jen k jedné mé halence :D. A nebo se nehodí k ničemu a na základě koupě laku si ještě musím jít dovybavovat šatník :D. Přesto maminčina obsese na mě zase až tak nepřesedlala, a tak bych řekla, že mám laků tak akorát. Je tedy pravda, že Vám neukazuji celou svou sbírku, ale na 2šuplíky ani na jeden plný zdaleka nemám :D... A tak nosím laky nejraději v tomto Clinique pytlíku, který jsem si právě kvůli úschově laků pořídila :D. (Jak říkám, jsem divná.)


První oblíbené laky jsou od KORRES. Jedná se o novinku, protože ještě vloni korres laky v nabídce nemělo. Já jsem vsadila na klasiku, a to na červenou a růžovou, které nikdy nezklamou. Výhodou těchto laků je to, že jsou krásně lesklé samy o sobě, takže je nemusím přelakovávat. Mimo intenzivní lesk jsou tyto laky zajímavé tím, že neobsahuje konvenční chemické látky, ale mezi hlavní složkou laku naleznete na příklad extrakt z myrhy nebo provitamin B5, který hydratuje nehty...a tou zásadní složkou jsou oligoelementy, které posilují nehty a tak snižují lámavost.... To je asi výčet všech  nejdůležitějších kladů tohoto laku. Ale myslím, že všechny bude zajímat hlavně výdrž laků, a ta je opravdu vysoká ve srovnání s ostatními značkami. CENA: 199kč


Dalšími oblíbenci, které mám jsou od značky Douglas, která má podle mě velice slušné laky. Tyhle jsou pro mě konkrétně důležité v péči o nehty.
ZELENÝ LAK bye bye cuticles stačí nanést na nehtovou kůžičku, která se poté díky obsaženým proteinům jednoduše odstraní. CENA: 249kč
BÍLÝ LAK be strong obsahuje proteiny a vápník, díky kterému zpevní nehty. Navíc je jemně bílý, takže po něm nehty vypadají velice hezky. Je to jeden z mých nejpoužívanějších laků. CENA: 279kč
FIALOVÝ LAK just white je takový malý zázrak, který podporuje zdravý vzhled nehtu. Máte-li nehty opravdu žluté, tak Vám je během chvilky vybělí. CENA: 249kč

MAC laky miluju z toho důvodu, že má stále nové kolekce a každá z nich má své specifické barvičky. Tento lak je na příklad z jarní kolekce. Je pravda, že jej nenosím tak často, ale k vybraným kouskům z šatníku vypadá naprosto skvěle. Jedinou nevýhodou laků od MAC je jejich vysoká pořizovací cena! Co se druhého průhledného laku týče, jedná se o vrchní vrstvu, díky které vypadají všechny laky hned lesklejší a navíc prodlouží "životnost" barvy na vašich nehtech. CENA: 380kč

A nakonec tady mám laky od ESSENCE. Co se ceny týče, nemají konkurenci. Navíc škála barev je také obrovská a tak není divu, že každá z nás nějaký ten essence lak vlastní. Bohužel ta kvalita už není taková, aby dosahovala předešlým značkám. Ale stále poměr cena ku kvalitě odpovídá na jedničku. Essence laků mám doma poměrně dost, ale mezi ty nejpoužívanější patří tyto tři. CENA: 30kč
Jaká je Vaše nejoblíbenější značka laků na nehty?
SHARE THIS POST

51 komentářů:

  1. Essence lakyjsou pro mě top,top,top. Mě vydrží týden a to je podle mého názoru normální výdrž všech laků:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda mini coloramu, ty mi asi vyhovují nejvíce a chci si koupit nějaký od G.Salvate:)

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem blázen do lakování nehtu,dokážu se s jednou rukou dělat treba 4 hodiny :D to už se ti taky stalo.Nejvíce mám laků od essence pro jejich barvy a levnou cenu ,kvalita odpovídá ceně jak jsi naznačila ;) z tvych nejoblíbenější se mi nejvíc líbí ten první červený od Korres

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za tip na laky a péči od Douglasu. Krásné barvičky od Korres jsi si vybrala. :)
    Já si včera koupila svůj první lak od OPI a jsem z něj nadšená. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty od Korres bych taky chtěla vyzkoušet, hlavně kvůli tomu, že neobsahují formaldehyd, aceton apod. :-)

    http://mamou-stylove.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. ten zelený od mac je naozaj nádherný! len tá cena už je horšia

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám moc ráda laky od Chiny Glaze, ale i ty od Essence, hlavně kvůli ceně a malému balení, které mi vyhovuje víc než velká lahvička :)

    OdpovědětVymazat
  8. nejradši mám rimmel se širokým štětečkem, essence mi taky nevadí,všechny mi stejně vydrží s nadlakem tak 4 dny a pak už mě barva přestane bavit

    OdpovědětVymazat
  9. Ja si veľmi na laky na nechty nepotrpím, striedam len pár nude, jeden mentolový a jeden červený :)
    Veľmi sa mi páči ten prvý ružový :)

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní13/6/12 10:09

    Vždycky se mi u MACU líbil design. Jsou jednoduché a mají nádherné odstíny. Bohužel na mě až příliš drahé. Nejvíce jich mám od essence, přestože ta kvalita opravdu není slavná, ale nekup to tak výhodně. A těch odstínů taky mají obrovskou škálu. Ráda mám i Golden Rose a některé laky z Oriflame a Avonu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně to jsou moje slova :). MAC laky jsou příliš drahé a u essence té ceně nikdy neodolám :D

      Vymazat
    2. Anonymní14/6/12 14:26

      :) a ještě přidávám mail - kdyby se na mě random usmál - bettedavis@seznam.cz

      Vymazat
    3. přesně tak :)... třeba budeš mít štěstí :)

      Vymazat
  11. Tak ten červený Korres je opravdu nádherný!:-) Podobné laky se mi moc líbí:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  12. Líbí se mi ty Korres :) Já momentálně nejvíce ujíždím na China Glaze a pomalu, ale jistě :D rozšiřuji jejich sbírku :)))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. OPI nebo Essie. Drží, neloupou se a mají krásné barvy.

    www.dukanova-dieta.blogspot.cz
    Tlustoprdka

    OdpovědětVymazat
  14. Tak jelikož jsem na laky hodně úchylná, tak asi nikdy nebudu schopná za lak dát tolik peněz, co je třeba tady :) Většinou to hodně střídám, barva mě omezí během pár dní a kdybych tam měla nějakou drahou značku, tak bych se bála to i odlakovat :D Nicméně já jsem hodně spokojená s Essence kvůli obrovské škále barev. Nyní mám Nude barvu a vydržela mi skoro týden (a to jsem lítala po pohovorech, hrála jsem X dní fotbal a hlavně jsem pekla, vařila a tam si lak vždy oloupu) a díky bohu drží :)

    OdpovědětVymazat
  15. pekne farbicky:)


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  16. Nejraději mám asi řadu Enamel od Gabriella Salvete (konkrétně stříbrný), tyhle laky nejsou moc drahé a přitom mají poměrně dobrou výdrž :) Co se týče největšího šuntu, vede u mě Minicolorama :/ A obecně mám nejraději hodně tmavé laky-odstín fialová, modrá, vínová :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tyhle značky (kromě essence) nepoužívám, ale vypadají moc hezky :) Ale mezi moje oblíbené patří jednoznačně lak od Rimmelu :) Vydrží celý týden neporušený a druhý týden s oklepanejma konečkama.

    OdpovědětVymazat
  18. zbožňuju barevný výběr laků od Essence, ale mrzí mě jejich chabá výdrž. ale za 30 korun, co bych chtěla že :) ten modrý se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  19. Essence laků mám nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  20. Rimmel a Essie. :)
    Ten tvoj Mac vyzerá skvele. :)

    OdpovědětVymazat
  21. ta taštička je krásna. (: a celkovo veľmi milé fotky. Ja lakmi moc posadnutá niesom.. ked, tak niečo jednoduchšie. Alebo v rámci doladovanie. :D

    OdpovědětVymazat
  22. ta tyrkysová barva je krásná!
    a laky od Essence mám taky ráda ♥

    OdpovědětVymazat
  23. Já bych brala tu taštička, mám pro podobné kousky slabost...:-)

    OdpovědětVymazat
  24. lak od MAC vypadá krásně :)
    já nejsem nějak moc náročná na značky. Dříve jsem měla oblíbené laky od Eyeko, které už se nevyrábí, takže teď to bude asi Essence nebo laky z H&M :)

    OdpovědětVymazat
  25. Prosím, dej mi ten MAC :D

    OdpovědětVymazat
  26. Ten Nude od essence mám taky. A patří taky mezi nejoblíbenější, stejně jako ten černý. Škoda jen, že výdrž není taková :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ten růžový Korres vypadá moc pěkně! Můžu se zeptat, kolik má mililitrů? :-) Díky

    OdpovědětVymazat
  28. tak ja mám taktiež zopár lakov od essence, aj keď na ne stále nadávam :P taktiež mám jeden od Catrice a s tým som veľmi spokojná. aj značka Golden Rose je u mňa dosť dobre zastúpená. chcem však už vyskúšať nejakú inú značku:)

    OdpovědětVymazat
  29. ten mint lak je boží ;) taky mám momentálně nejradši ty laky, které "spravují" nehty ;)

    OdpovědětVymazat
  30. laky od korres vidím prvně a vypadají moc dobře. nejvíc se mi líbí barvička MAC laku :))

    OdpovědětVymazat
  31. Já používám hl. essence. Sice nevydrží dlouho, ale to mi nevadí, protože spešl barevné nehty potřebuju tak akorát na den a cena je víc než vyhovující. Pokud nemám spešl lak, tak mám nehty černé.

    OdpovědětVymazat
  32. A lak essence mi na nehtech bez opravy i jediné malé odřeniny vydržel 4 dny. Jedna vrstva + jedna vrstva essence top coatu gel look.

    OdpovědětVymazat
  33. Já používám nejčastěji laky od Essence a to hlavně z řady Nude Glam, mám úplně stejný :)

    OdpovědětVymazat
  34. Já mám hodně ráda laky essence, zvláště odstíny 98- walk on air (tmavě modrý) a 93- wanna be your sunshine (žlutý). Taky mám hodně oblíbený lak od Avonu 120- Baby pink (světle růžová) :)

    OdpovědětVymazat
  35. Acabo de descubrir tu blog tienes cosas muy interesantesss me encanta asi que te sigo ya mismoo !! un besazo!! ♥

    lovelycutemoda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  36. ten cerven je vazne pekny, a milo ma prekvapili varka nude od essence:)

    OdpovědětVymazat
  37. wooow, máš dokonalý blog..prošla jsem to tady fakt hodně,máš dokonalé články a té kosmetiky máš opravdu plno..závist =) máš perfektní tipy..budu sem chodit od teďka každý den :)

    OdpovědětVymazat
  38. Já teď šíleně fandím essence, mají nádherné odstíny a velký výběr :)

    A zvu tě na svůj blog, snad se ti bude líbit :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  39. Ten hnedý Essence je naozaj krásny, ja uprednostňujem Miss sporty a Essence, je si z čoho vybrať a ani cena nie je "hrozivá" 8D

    OdpovědětVymazat
  40. Dám na tvou radu a podívám se na laky od Douglase. Ten bílý by se mi hodil!

    OdpovědětVymazat
  41. Já si nehty nelakuju... dřív jsem to dělala pak jsem zjistila, že to na mě vypadá divně :-D prostě mam to nehtový lůžko děsně široký a jak na to napatlam lak, je to ještě víc vidět. Navíc si pak připadam jako bych měla hrozně těžký prsty :-D
    Ale když má holka lak co se jí hodí k tomu co má zrovna na sobě je to paráda.

    OdpovědětVymazat
  42. laky essence jsem měla jednou - asi 3 roky na zpět a jedním slovem katastrofa. teď už nemám odvahu si kupovat něco od essence. Ale koukám se, že hodně blogerek si to vychvaluje. že by změnili složení ..? Líbí se mi ten Mac - modro zelená, suprová barvička. Já mám strašně ráda laky od gabrielle salvate- mini.. měli(mají) takový mini laky se super barvičkama. Akorát pro mě a pak ještě od Maybelline NY mini colorama. Strašně ráda bych chtěla vyzkoušet OPI lak, ale ten je na mě moc drahej :-)

    OdpovědětVymazat
  43. Me prave taky laky Essence, jak tady uz nekdo psal, vydrzi neporusene tak 5 dni, coz je uplne stejne jako laky OPI. Zato treba laky z haemka mam nekdy sloupany do 24 hodin..:/

    OdpovědětVymazat
  44. Ten poslední modrý lak je úžasný, přesně takový jsem do teď sháněla. :)

    OdpovědětVymazat
  45. Já jsem si teď oblíbila Maybelline minicolorama laky na nehty - krásné barvy a i dobře kryly. Ovšem dneska jsem šla do Rossmanna a koupila si Miss Sporty lak a je fakt super. Rychle schne, kryje i v jedné vrstvě a stál mě jenom 29.90,- :)

    zdenka23.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©