pondělí

MOJE LETNÍ VÝBAVA


Článek s mojí výbavou na léto je tady….(Nečekejte recenze jako spíše vypravování) Není to tedy přímo mnou kupovaná výbava, ale na druhou stranu doporučení ode mě maminka dostala a nakonec se podle mých rad z velké části řídila a pořídila snad úplně vše potřebné, jako bychom se snad spolu chystaly na léto do Afriky. Můžete si všimnout, že převážnou část výbavy tvoří sluneční řada CLINIQUE… Je to z toho důvodu, že když pročítala články s testy opalovacích krémů, přišla na to, že dražší opalovací krémy jsou nejlepší.  Navíc je teď posedlá tím, že když se pořádně nenamažu, ať už jdu jen na procházku za slunného počasí, budu mít do budoucna vyšší možnost výskytu rakoviny kůže, než při používání krémů s faktorem. A tak se musím přiznat, že jsem se v první moment vyděsila, že maminka utratila vše jen za clinique, protože tato značka nepatří zrovna k levnějším značkám jako je na příklad Garnier. Nakonec ale nevybrala z regálu úplně všechno, ale na to potřebné, jako je krém na tělo, tvář a poopalovací krém, nezapomněla a myslela hlavně na mě, takže mi pořídila 40ku, za což jsem jí vděčná. Nejvíce mě z celé Clinique sluneční řady nadchla malá tyčinka (SPF 30), která slouží k ochraně tváře. Konkrétněji se používá na ochranu očního okolí, nosu nebo také rtů. Ideální do kabelky!
Mimo to už nějaké roky používám vitamíny, aby má pokožka byla vstřícnější vůči opalování a abych i při používání opalovacích krémů nevypadala jako rajče :D. Takže radím všem bledulím:“směle do Biodermy.“ Tyto kapsle vážně zabírají.


Na dovolené u moře používám většinou krémy 40 plus, protože i se třicítkou se mažu každých pár minut jako šílenec. :D Vždy se na mě kamarádi zvláštně koukají, ale ona není sranda mít alergii na sluníčko. Proto taky používám jen osvědčené produkty. Tyto třicítky, jak Biodermu, tak Garnier používám jen u nás v Česku, kde i ta 30ka je na mě pomalu málo :D. Takže chystám-li se v šatech nebo kraťasech do města, sahám po třicítce. Chystám-li se pracovat na zahrádce nebo na pěší tůru, tak ta 40ka je ideál :D. Co se tipů krémů týče, ak nejvíce používám rozprašovací krémy, protože se mi čas od času podaří nerozprašovací krém špatně zavřít nebo nejlépe víčko ulomit, a tak mi nečekaně vyteče do kabelky :D. Ale přesto má tento Garnier výhodu v tom, že podporuje opálení , je to takový opalovací samoopalovák :D.
Co se poopalovací péče týče, tak vede Clinique. Ale nemáte-li peněz nazbyt, tak si vystačíte i s WELEDOU. Já osobně tohle hydratační tělové mléko používám až po Clinique krému, ale dočetla jsem se na příbalovém letáku, že ačkoli se jedná o citrusové tělové mléko, dá se skvěle využít jako poopalovací krém díky tomu, že je osvěžující a díky obsahu výtažku z citrusů má i chladivý účinek… a navíc krásně voní. Takže si i říkám, že kdybych četla v obchodě pozorněji, mohla jsem si vystačit s levnější variantou.
P.S.: Myslím, že jsem na léto připravená až až, co říkáte? :D
Jaké produkty používáte Vy? Máte s těmito značkami zkušenosti?
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. ja osobne kupuju kazdoreocne biodermu
    http://sienastyle.com/cs/plavky.html

    OdpovědětVymazat
  2. clinicque opalovací krémy používám od minulého léta a nemůžu si to vynachválit!!:) kolik satojí ty vitamíny od biodermy? :) hodně nich uvažuji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ať žije Clinique! :-D A já osobně mám Weledu hrozně ráda...:-)Řada Granátové jablko je taky skvělá ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní17/6/12 12:14

      weleda je super, jsem ráda, že Ceady dává tipy i na levnější kosmetiku než jen na clinique, na kterou nemám

      Vymazat
  4. ty kapsle pomáhají k opálení nebo samoopalují? :)
    Jinak moc pěkný výběr a nezávidím alergii...to já se spálím leda po 4 hodinách u moře :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nefunguje to jako samoopalováky, jen pomáhá k tomu, aby se pokožka při slunění lépe opálila a taky si to opálení poté udržela delší dobu než bez používání kapslí.
      Já je beru už odmalička, abych lépe snášela sluníčko a ono to opravdu pomáhá

      Vymazat
  5. To teda pripravená si :D ja patrím tiež v jednej s tých "bledúl" dokonca mám pehy takže slniečko zrovna nie je môj kamarát. Celý svoju "výbavu" proti slnku mám od Avéne a som veľmi spokojná :) tiež majú v ponuje taký malý krémik na nos-pery-tvár ktorý pasuje akurát do kabelky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Naprostoo souhlasím, mazat se musí! Mívám sluneční alergii (z prvního silného slunce, spálení) a opravdu to není sranda. Mít svědivé červené boláky na rukou způsobené ostrým sluncem není nic příjemného ani hezkého. Takže mažu hlavně ruce, záda, kolena i obliček, který mívám na sluni jako rajče. nejsme sice běloba, ale bloncka s modrýma očima, takže světlý tip a podle táty bych na slunce vůbec neměla chodit...Používám to, na co narazím v obchodě, momentálně mám doma na tělo SUN spray 30 a ASTRID na obliček 20 :) Odpoledne jdu k vodě!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Máte toho teda dosť :D S ničím skúsenosti nemám,ale tá tyčinka môže byť naozaj super :)

    OdpovědětVymazat
  8. já bych řekla, že jsi ready na dalších pět let! ta tyčinka mě dost zaujala :) mě obvykle stačí 20tka a alergii díkybohu nemám, jen mi vždycky v prvních dnech na dovolené naskáče pár pupínků na břiše a pak díkybohu zmizí :)

    OdpovědětVymazat
  9. jsi dobře vybavená!:D Já nesnesu opalování a tak takovou zásobu nemám, spíš se přímému slunci vyhýbám :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se raději vyhýbám sluníčku, ale to bych musela být zavřená od rána do noci doma :D a to bych nevydržela

      Vymazat
  10. Já jich vyzkoušela strašně moc a odmala k nim mám docela odpor :D Ale nejlepší opalovací krém, který mám i docela ráda je DUCRAY Melascreen SPF 50, ten je prakticky jako normální denní krém :) A na tělo mám nejradši Vichy olej SPF 40.

    OdpovědětVymazat
  11. Já se vůbec nemažu. Špatně se opaluju. Sice jsem skoro každý den na slunci, ale i tak na konci léta nevypadám vůbec opáleně. A kdybych se měla ještě mazat, tak bych snad ještě víc vybledla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ony jsou opalovací krémy, které i opalování podporují. Vím, že si hodně lidí nemůže vynachválit Biodermu Photoderm Bronz

      Vymazat
  12. máš výbavu na 100 let dopředu :D já naštěstí na sluníčko alergická nejsem :)

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní17/6/12 14:52

    Bioderma je top, ale díky za tipy! Mám tvé články ráda

    OdpovědětVymazat
  14. Ja pouzivam vzdy pred letem super beta-karoten, co obsahuje Bioderma ze je tak lepší? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Betakaroten je jen Betakaroten, velká část se v těle rozštěpí bez účinku. Photoderm Oral je kombinovaný přípravek, obsahující mastné kyseliny a další látky, které zabraňují jeho štěpení a vznik volných radikálů, což znamená, že se využuje mnohem větší část.

      Vymazat
  15. Bioderma opalovací produkty jsou super, ale s mojí spotřebou bych za ně dala majlant. Vždycky si koupím jen jeden 30 či 50 a používám na obličej, dekolt. Nedám dopustit na opalováky Oriflame, i po opalování, kupuju si je už x let pořád dokola a spokojenost. Akorát mi vrtá hlavou to, že tam mají napsaný jen UVA ochrana a v dnešní době má většina krémů i UVB. Tak přemýšlím, jestli to není na škodu...

    OdpovědětVymazat
  16. výrobky od Clinique jsou nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já nedám dopustit na Piz Buin, jdu po nich krásně do hněda, ale Bioderma je také fajn. jinak vyrážka se mi čas od času udělá, ale jen když se nenamažu a když už se mi udělá, tak si vezmu prášek na alergii a pak zmizí.
    Jsi na léto pěkně připravená. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Letos jsem si chtěla kupit Vichy, ale nakonec jsem zůstala věrná Nivei. Takže mám stříkací 30tku, která podporuje opálení. Jedu letos poprvé k moři tak snad mi to bude stačit :)

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní21/6/12 08:31

    jé weleda je super a biodermu mám taky ráda

    OdpovědětVymazat
  20. clinique me vzdy zachrani ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©