úterý

moje oblíbené "balerínové" ponožky

Nosíte nějaké "spešl" ponožky? Já vlastním jediné speciální ponožky, a to do balerín.  Nemám totiž ráda nošení bot naboso. Nejenom, že se mi dříve zpotí chodidla, ale hlavním důvodem je ustavičná tvorba puchýřů a otlačenin, kterým s těmito ponožkami hravě předejdu. A protože v šatníku nemám moc barev, což dobře víte, tak je to znát i na odstínech samotných balerínových ponožek :D. Tyto Calzedonia ponožky nosívám často i do dalších nízkých bot, protože nemám ráda, když mám černé boty, ze kterých mi vykukují pruhované červené ponožky :D. Na druhou stranu je pěkné, když je v balerínách vidět zajímavá krajka, která oživí vzhled bot, a tak jeden pár balerín vypadá pokaždé trochu jinak :).
A co vy? Nosíte ponožky do balerín nebo raději chodíte naboso?
SHARE THIS POST

50 komentářů:

  1. To jsou moc pěkné ponožky.....já rozlišuji "lepší" a "horší" balerínky a do těch lepších nožky oblekám do silonek (ale ne těch babkovských) :-)

    http://mamou-stylove.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. já je nosím naboso, ale je fakt, že se mi dělaj puchýře - takže díky za tip :D!

    OdpovědětVymazat
  3. nerada nosím na veřejnosti kratase takže když je teplo tak ráda vyjdu naboso :) chodím naboso někdy i do oxfordek a nevím mě se ještě puchýře neudělaly , mám asi divnou nohu :D

    OdpovědětVymazat
  4. nosím je buď naboso, a nebo se silonkovými ponožkami...já vím, jí vím...módní peklo na mě!:D

    OdpovědětVymazat
  5. Krajkové jsou krásné, já mám tedy obyč bílé a černě bavlněné, ale asi si zajdu i pro tyto. :) Já naboso chodit nemůžu už z toho důvodu, že trpím na plísně (jednou jsem ji chytla v bazénu a od té doby se to vrací) a nemám ráda také otlaky.

    OdpovědětVymazat
  6. sú krásne,ale žiadne nevlastním
    najviac sa mi páčia prvé dvoje,tie tretie sa mi zdajú také zvláštne :D

    OdpovědětVymazat
  7. nenosím baleríny, protože mě ta tenoučká podrážka vadí.... ponožky jsou ale moc pěkné, lepší než takové ty klasické látkové nezdobené návleky

    OdpovědětVymazat
  8. dost často na boso :) ale tak mě se nohy tolik nepotí, takže to nějak neřeším, každopádně tvé ponožky se mi vážně líbí!

    OdpovědětVymazat
  9. mám takový podobný ponožky z tesca, jsou obyčejný a bavlněný. Ale do balerín chodím na boso, protože ty ponožky prostě vykukujou a to fakt neni pěkný, vzhledem k tomu, že nejsou tak pěkně krajkovaný :D

    OdpovědětVymazat
  10. přiznám se že tyhle ponožky do bot nenosím,nepřijde mi to hezké když jde vidět konec těch ponožek.Ale tak někomu to vyhovuje :) když už tak si vezmu normální kotníkové silonky.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné .. já osobně do balerín ponožky nenosím, ale v teniskách si neumím představit, že bych šla bez ..

    OdpovědětVymazat
  12. To je dobrá vychytávka:)
    http://kass-enka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. taky pár vlastním, a ze stejneho obchodu, tam se mi líbí nelvíc, nemuzu si pomoct.. a jak jsi prosim udelala tu animaci?:)

    OdpovědětVymazat
  14. ja baleríny nenosím.. viem zvláštne :D ale jednoducho mi nesedia na nohe.. mám možno jedny, ktoré sa dajú. (:

    OdpovědětVymazat
  15. raději takovéto ponožky uznávám že ty s dírou pro palec vidím poprvé ale jinak je nosím též :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já bych ráda chodila v ponožkách, ale vždycky si koupim takový debilní, že to svět neviděl :D Takže holt musim chodit na boso a pak mi smrdí nohy jak v 90 :D

    OdpovědětVymazat
  17. Ponožky vypadají pěkně, ale bolí mě oči z té animace, jak jsem se snažila zaostřit. Takovéto ponožky vidím poprvé! Svět je přede mnou utajil!

    OdpovědětVymazat
  18. ja sa aktualne snazim najst nejake balerinove ponozky, lebo ziadne nemam, takze dakujem sa tip. inak - tato pohybliva fotka, alebo ako to nazvat je na oci mimoriadne neprijemna :(

    OdpovědětVymazat
  19. Ponožky nenosím, chodím naboso... škoda toho pohyblivého obrázku, ocenila bych obyč fotku, než tohle :/

    OdpovědětVymazat
  20. Taky bych si nějaké takové ponožky měla pořídit :)
    Nesnáším totiž chodit v balerínkách naboso.

    OdpovědětVymazat
  21. Baleríny nosím pouze na boso.. Nesnaším silonky v blaerinach, z toho střasně smrdí nohy:D
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Jeeeeje proč jsi z toho udělala tu animaci, nebo co to je :(
    Líbí se mi ty s otevřenou špičkou, ještě jsem je neviděla :)

    OdpovědětVymazat
  23. Chodím na boso, ale vadí mi to. Takže se už asi měsíc nutím jít si je koupit, jsem líná... :D


    Zvu tě na bohatou giveaway :'))
    www.dreamaboutvendy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. Baleríny apod. nosím pouze na boso. :)

    OdpovědětVymazat
  25. jsou super ,taky jich pár vlastním ,ale ty s otevřenou špičkou jsem jeste nevidela ,prozradíš mi prosím kolik tě stály?:)

    OdpovědětVymazat
  26. originální článek :D

    OdpovědětVymazat
  27. chodím na boso mně se to moc nelíbí když ty ponožky vyčuhují :D

    OdpovědětVymazat
  28. Ta animace je pro slabší povahy tak na záchvat... zuřivosti :-)
    Jinak něco podobného krajkového vidím poprvé :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Já chodím na boso :) btw. když přijdu domu, musím si vždycky umýt nohy, protože ten smrad se nedá vydržet :D

    OdpovědětVymazat
  30. Ty ponožky jsou boží.. Taky si je asi pořídím :) kolik stojí prosím? :)

    OdpovědětVymazat
  31. nosím je taky a jsou boží ;)

    OdpovědětVymazat
  32. Většinou taky chodím na boso, ale pokud někde uvidím tyhle ponožky, tak si je chci koupit :)

    OdpovědětVymazat
  33. takové ponožky nemám, ale vůbec mě nenapadlo, že bych tím ušetřila svým odřeným nohám. díky! :)

    OdpovědětVymazat
  34. Ty jsou parádní :) Já většinou chodím na boso a nebo v silonkách :)

    OdpovědětVymazat
  35. Vypadají hodně luxusně! :-) Co to, že se za poslední týden rozmohlo po celé republice téma ponožky?

    OdpovědětVymazat
  36. V Italy som to videla na jednej starej babke, keď sme išli polometrom. Na nej sa mi to moc nepáčilo asi preto, že má už roky.
    Určo chcem vidieť konbinácou. :)
    Na tebe to može vyzerať zajímavo. :)

    OdpovědětVymazat
  37. ahoj Ceady,hezký ponožky,minulý týden jsem si pořídila taky černý a tělový a chci si ještě koupit krajkový,ještě že jsou konečně nebudu mít nohy odřený do krve a budu moct nosit balerínky a né pořád botasky a tenisky :)

    OdpovědětVymazat
  38. do balerín já jen naboso, v silonkách se mi nepříjemně paří nohy a puchýře se mi nedělají, takže štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  39. Mám podobné, akorát bavlněné a asi pořídím i tyto krajkové - vypadají skvěle. :)
    Já nemám taky ráda otlaky a hlavně je nosím i proto, že trpím na pliseň na chodidlech (kdysi jsem ji chytla v bazénu a od té doby se vrací).

    OdpovědětVymazat
  40. Mé jediné spešl fusky jsou huňaté s vyšitým tygříkem (ňuňu)a ty mám na zimu do postele :D a ta úvodní fotka mě hrozně vytáčí, že se to furt hýbe a já to nestíhám prohlížet O_o

    OdpovědětVymazat
  41. ja to mám najjednoduchšie...nenosím baleríny vôbec 8D nehodí sa mi to, cítim a chodím v tom divne 8D
    ale niekedy si hovorím, bodajby mi nejaké sedeli, lebo sa mi nechce furt chodiť len v podpätkových alebo v botaskách či šlapkách 8D

    OdpovědětVymazat
  42. Já i do balerínek lezu jedině v ponožkách - samozřejmě v nízkých a nejlépe bavlněných:)

    OdpovědětVymazat
  43. Jééé .. proč sakra taky nebydlím v Praze, tady takové obchody nejsou :( Já hodně trpím v balerínách, to by se mi ho hodilo

    OdpovědětVymazat
  44. Anonymní18/6/12 09:07

    To je boží a ta animace nemá chybu, je mi z toho zůe

    katkaluw@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  45. nenosím ponožky, je to hnus

    OdpovědětVymazat
  46. Tyhle z Calzedonie jsou super! Mám ty šedé s mašličkou, pak béžový a spoustu dalších a do bot už bez nich nevlezu!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©