neděle

návštěva CLINIQUE + líčení


Ve čtvrtek jsem absolvovala první přijímací zkoušky. Musím říct, že to bylo dost vtipné, protože jsem měla test vyplněný asi jako první :D... Následně jsem v posluchárně svým pozadím shodila ve své řadě všechny všechny skládací stolečky, podupala několika lidem nohy a stihla se z toho omluvit asi jen dvěma :D... A tak jsem odtamtud odcházela s pocitem, že nemá cenu doufat v postup do dalšího kola, když jsem zvládla napsat test, na který byl stanoven časový limit dvou hodin, během třiceti minut :D. Tak uvidíme. Třeba jsem tu svou řadu svým odchodem natolik rozptýlila, že už nebyla schopna napsat ani čárku. :D Ale přesto si nemyslím, že by byla nějaká vyšší pravděpodobnost v mou úspěšnost.
A tak jsem se po testu vydala do Palladia. Klasicky jsem obešla všemožné obchůdky, až jsem se nakonec rozhodla pro návštěvu Clinique. V posledních týdnech jsem totiž začala mít pocit, že mám v tomto letním období mastnější pleť. Na jednu stranu mě to překvapilo, protože při poslední diagnostice pleti mi vyšlo, že mám pleť extrémně suchou, na druhou stranu by bylo zvláštní, kdybych se v létě nepotila. A tak jsem se rozhodla, že by nebylo ku škodě zopakovat si diagnostiku a zjistit, zdali mám pro letní období vyměnit stávající řadu tří kroků nebo jestli postačí navíc nějaké sérum proti akné. (A jak jsem dopadla? Více se o diagnostice Clinique dočtete tady) Po diagnostice, kdy jsem se dozvěděla vše potřebné, mi bylo navíc nabídnuto líčení. A protože jsem ráno na přijímací zkoušky vyběhla naprosto nenalíčená, tak jsem nabídku s radostí přijala :). Vím, že slečny v Clinique líčí úžasně už podle fotek a navíc to nebyla moje první návštěva, abych netušila, co mě čeká. A tak byl výsledek skvělý jak jsem očekávala. Už jen proto, že na fotce nejde znát, jak moc mě trápí akné.
P.S.: Zbožňuju tamější atmosféru, to jak jsou zde na zákaznice milí, rádi vám poradí a přesto se vám nesnaží produkty vnutit :). Za což jsem moc ráda. Ale přesto, že mi nebylo nic vnucováno, jsem si mimo nalíčení a skvělé rady odnesla pár produktů, které za to stály.
Za nalíčení děkuju moc Katce Krobové, která na mě byla neuvěřitelně milá. -> facebook Clinique


P.S.: Přikládám foto s tipy na 3produkty, které jsem měla možnost vyzkoušet alespoň jednou v rámci líčení.
Miluju rtěnky chubby stick, jsou výrazné, hydratují rty a o žádném zanášení do rýh rtů se ani bavit nedá :). Jinak ten mini-korektor je bezkonkurenční! Doma jsem zkoušela svůj obvyklý, ale děsivé pupínky (které mám na pleti jednou měsíčně vlivem hormonů) mi na pleti téměř nezakryl. Takže jakmile si našetřím, tak vím, do čeho zainvestovat, protože tento korektor sedí barevně naprosto skvěle, takže nakonec nejde znát, že se něco muselo zamaskovávat :). A do třetice všeho dobrého...co bych ještě vychválila, je makeup v pudru. Zakryje, nepráší, nezanechává na obličeji stopy a působí přirozeně.. Nezakryje tedy větší začervenání pleti, ale i tak kryje slušně :). Jednoduše ideál na léto :).

Máte s líčením v CLINIQUE zkušenosti?
SHARE THIS POST

51 komentářů:

  1. Moc povedený příspěvek! Pokud jsi se ještě nezúčastnila naší GIVEAWAY naprav to tady : http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/05/vyrocni-g-i-v-e-w-y.html

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě ty zkoušky zvládneš-to,že jsi odešla jako první dokazuje,žes to uměla.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a nebo to taky znamenalo to, že jsem doma neudělala žádnou přípravu a křížkovala jsem první, co mě napadlo, než že bych nad tím přemýšlela. :D

      Vymazat
  3. mám zkušenosti jenom s chubby stick :) a je úžasná! já pravidelně odevzdávám všechny testy jako první :)

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi ti to pristane :) S touto kozmetikou žiadne skúsenosti nemám ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ceady, já mám s líčením v Clinique také velmi pozitivní zkušenost!:-) Krásně mě nalíčily a obě slečny byly velmi milé a skvěle poradily!:-) Takže stejně jako ty můžu jejich konzultaci jen doporučit:-)
    Psala jsem o tom zde, kdyby si chtěl někdo počíst:
    http://illussoire.blogspot.cz/2012/04/clinique-konzultace-darkova-tasticka.html

    OdpovědětVymazat
  6. Tak uvidíš, třeba to dobře dopadne :) Líčení je moc hezké. S kosmetikou nemám zkušenosti, protože to je mimo mou cenovou relaci a navíc jsem na používání kosmetiky hrozný lajdák :)

    OdpovědětVymazat
  7. :) ty zkoušky určitě dáš!!;)

    OdpovědětVymazat
  8. No, já mám právě jednu zkušenost, kde mě prodavač v palláďáckém Clinique neskutečným způsobem vnucoval jejich krém, no a úplně mě to odradilo od toho, abych tam chodila :D Ted chodím na Nový Smíchov a opět jesem spokojená. Nevíš náhodou odstín té rtěnky? Vypadá nádherně.
    A přijímačky, no jo :D Všechny tři testy, co jsem na UK dělala, jsem taky měla hrozně rychle, ono je lepší to odevzdat, když do toho člověk moc dlouho kouká, tak spíš nadělá spoustu chyb. Držím pěsti, ať ti to vyjde!

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný příspěvek :) Jen, chtěla bych se zeptat, musela jsi se předem objednávat a platila si něco? Taky přemýšlím o něčem takovém :)

    OdpovědětVymazat
  10. V jaké ceně se pohybuje ten korektor? Když ho tak vychvaluješ, ráda bych se po něm podívala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak konečně jsem to zjistila, stojí 580korun :)

      Vymazat
  11. úžasný:) ta rtěnka vypadá moc dobře, a ty tvoje oči! krásný :)

    OdpovědětVymazat
  12. nalíčila tě opravdu pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  13. makeup v púdri môže byť super :) celkom vtipné čo si zažila na tých skúškach :D

    OdpovědětVymazat
  14. Moc ti to líčení sluší ! :)

    OdpovědětVymazat
  15. tohle líčení ti moc sluší,vypadá to hezky přirozeně :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty zkoušky určitě zvládneš :) Líční se povedlo. Moc ti to sluší, ale to vždy, takže :)

    OdpovědětVymazat
  17. Držím prsty, aby prijímačky dopadli dobre :)
    kam si sa hlásila?

    S Clinique mám len málo skúseností, mala som špirálu a dostala som dvojitú ceruzku na oči. Ale s oboma som bola veľmi spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  18. Já mám taky většinou testy vyplněné hrozně rychle a nedopadají tak zle, tak to nevzdávej ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Já se značky Clinique moc nadšená nejsem, alespoň tedy z toho, co mám doma a už nějakou dobu používám (minimálně půl roku). Mám krém na oči, který by měl eliminovat kruhy pod očima a je úplně na nic. Naopak mám pocit, že se mi po něm dělají vrásky a ty oči jsou ještě unavenější (ale je moc příjemný a po nanesení je pleť strašně jemná, ale... to očividně ještě nic neznamená :-(). A Chubby stick už mám taky někdy od září a už jsem někde psala, že mi nechutná (konkrétně mi připomíná chuť takových těch komunistických rtěnek, které si pamatuju od mámy), mám z ní pocit vysušených rtů a mně konkrétně se do rýh a nerovností na rtech zanáší. Když nanesu po nějaké době druhou vrstvu, tak mám dokonce pocit, že mi na rtech "cuckatí". Nebyla jsem spokojená ani kdysi v pubertě s tou třífázovou řadou na akné. Takže já Clinique se moc nekamarádíme, což neznamená, že je to špatná kosmetika. Jenom konkrétně zrovna ne mě nefunguje :-D!

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, na mém blogu probíhá GIVEAWAY o odličovací mléko od Garnier (http://littlebigpresent.blogspot.cz/2012/06/ma-prvni-giveaway-odlicovaci-mleko.html) budu ráda, když se zapojíš ;)

    A červené rty ti moc sluší, už se taky konečně musím kouknout do Clinique, chtěla bych si od nich koupit nějaký makeup :)

    OdpovědětVymazat
  21. tohle líčení ti oproti tomu z macu vůbec nesluší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozdíl líčení z MAC je taky v tom, že tady jsem si diktovala, jak chci, aby vypadal výsledek. Zatímco v MAC jsem řekla, že stojím o jarní líčení :). Ale každý máme jiný vkus :).

      Vymazat
  22. Tak držím pěsti ať ti to dobře dopadne:) A s Clinique nemám vůbec žádnou zkušenost..

    OdpovědětVymazat
  23. tyjo,moc ti to sluší =))

    OdpovědětVymazat
  24. určitě ty přijímačky uděláš ;) mohla by jsi někdy (prosím) udělat článek o přijímačkách na žurnalistiku..docela by mě to zajímalo ;) to líčení ti sluší ;) s touto značkou zkušenosti bohužel nemám, ale ty jsi koukám velký fanda :D ;)

    OdpovědětVymazat
  25. určite postúpiš. (: a aspon si ťa všetci zapametali. :D
    líčenie je celkom výrazné..viem si ho predstaviť k nejakým večerným šatám. To by si zažiarila. (:

    OdpovědětVymazat
  26. Mně se to zas tohle líbí víc, jsi výraznější. Ale mám taková dotaz, jak pečuješ o pleť. Chodíš ke kosmetičce, nebo používáš nejrůznější peelingy, masky ?? Dle fotek máš luxusní tvářičku, jako dětskou prdelku :D Na to kolik mi je, tak mě dost trápí akné, teda žádný extrém, jen sem tam pupínek, ale ať dělám co dělám, stále se to rojí ...

    OdpovědětVymazat
  27. Mě se líčení moc líbí, rtěnka je slušivá. Už se konečně do Clinique musím také vydat, chci vyzkoušet jejich konzultaci a mám zálusk na nějaký mycí gel.

    http://letni-cas.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  28. tohle líčení se mi líbí!
    jinak měla jsem to úplně stejně když jsem psala NSZ :D taky jak frája všechno dávno zaškrtané a otipované (měla jsem to na háku, nezáleželo mi už ani tak na výsledku, ale měla jsem to zaplacené, tak jsem musela) a cápek vedle mě se na mě uznale podíval a zašeptal "ty bláho, ty seš chytrá!" :DDDD
    držím palce, vezmou Tě!

    OdpovědětVymazat
  29. Já myslím, že je takové svěží, úžasné líčení. :) :) Přeju ti, ať tě přijmou, kam budeš chtít. :)Určitě to zvládneš. ;)

    OdpovědětVymazat
  30. Nikdy jsem tam nebyla. A platí se za to něco? ty přípravky vypadají zajímavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za konzultaci ani za líčení neplatíš :).

      Vymazat
  31. ta první fotka je úžasná, jsi krásná :)

    OdpovědětVymazat
  32. Moc hezky Tě tam nalíčili. Držím palce k přijímačkám.

    OdpovědětVymazat
  33. ta rtěnka vypadá moc dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  34. verim, zes ty prijimacky zvladla ;)

    OdpovědětVymazat
  35. no kedze v blizkosti Clinique nemame, len vo Fannku tak s licenim skusenost nemam, ale 3 kroky od Clinique si neviem vynachvalit, pomaly mi dochadzaju a ja uz rozmyslam, ze si ich kupim znova..:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  36. tohle líčení ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  37. tohle ti moc sluší a ta rtěnka je super =)

    OdpovědětVymazat
  38. dobra volba, fakt ti to slusi

    OdpovědětVymazat
  39. díky za uklidnění, já mam přijímačky ve čtvrtek a tohle, nevim proč mě nějak uklidnilo :D

    OdpovědětVymazat
  40. Nalíčily tě krásně! Sluší ti to. :)

    OdpovědětVymazat
  41. Anonymní11/6/12 17:15

    Já vůbec už nevím,jak se letošní maturity a přijímačky hodnotí a počítají.Ztratila jsem přehled.Někde píší,že výsledky budou po 15.červnu,někoho na vysokou přijali už před maturitou,Ty píšeš,že jsi dělala přijímačky na žurnalistiku ve čtvrtek,na UK jsou přijímačky až tento týden,měla jsi na to dvě hodiny,stihla za 30 minut,mě zase řekli,že budu mít dvě hodiny a sebrali to za 30 minut.To bych se asi vešla do Tvého limitu.Na jakou školu ses vlastně hlásila?
    Na naší škole nevědí vůbec nic a já také ne.Na žurnalistiku jsem se nehlásila ani náhodou,protože bych přijímačky z cizího jazyka asi na takové úrovni nezvládla.Když se nikam nedostanu,pojedu s kamarádkou do ciziny a snad se nějaký jazyk naučím.Umím od každého něco,ale pořádně nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlásila jsem se na UK. Dost jsem zvrtala jazyk, takže mě nakonec nevzali. Ale není divu, má angličtina je opravdu na špatné úrovni a ve stresu pak není úroveň žádná :D. ( :( ) Tak budu doufat, že mi výjde druhá škola tuhle středu, protože jinak mi nezbude nic jiného než vycestovat.
      Výsledky maturit se každá škola dozvěděla týden po ukončení maturit. Já se výsledky dozvěděla třeba až minulý pátek, zatímco kamarádka ví, že má maturitu už 14dní.

      Vymazat
  42. ten úsmev ti pridáva na kráse :)

    OdpovědětVymazat
  43. moc Ti to sluší Ceady!!! :) Tenhle make-up mi k Tobě pasuje!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©