pátek

návštěva LUSH


Zbožňuji focení v obchodech :D... Nejenom, že si vždy připadám trapně, ale nečekaně se na mě dívají dost zvláštně i ostatní. Zrovna u Lush bych neřekla, že by se na mě podezíravě díval personál, jako chudáci nakupující, kteří se báli, abychom je náhodou nezachytily a čirou náhodou je následně nevystavily na facebooku :D.
Ale proč jsme se s kamarádkou nakonec rozhodly fotit v obchůdku Lush? Bylo to z toho důvodu, že jsem se rozhodla na blog začít více fotit místa (obchůdky/krámky/restaurace/galerie), která ráda navštěvuji. A jedním takovým mým oblíbeným krámkem je i lush, které je v Palladiu. Neříkám, že bych tady byla denně, ale jakmile procházím kolem, tak se jednoduše nedá přejít. Ta neuvěřitelná vůně jakoby naznačovala, že bych neměl jít dát, ale zatočit a zavítat dovnitř :D. Alespoň to tak na mě vždy funguje. Pomalu začínám přemýšlet nad tím, jestli nepřidávají do produktů nějaké "lákací" návykové přísady :D... protože při nákupu přes internetový obchod ještě zvládnu přemýšlet a vím, co bych si měla a neměla pořizovat, ale jakmile jsem v obchůdku, tak mám chuť vše vykoupit nebo se nejraději přímo sem nastěhovat, jak to tu nádherné voní. Tentokrát jsem očichala tolik produktů, že jsem nakonec ani nevěděla, který mám upřednostnit. A co jsem si nakonec vybrala? Na to se můžete těšit v dalším článku :).

A co vy a lush? Máte se značkou zkušenosti? Nakupujete ji spíše přes internet nebo přímo v kamenném obchodě?
SHARE THIS POST

63 komentářů:

  1. Jsem na tom stejně..jak s focením, tak s obchůdkem Lush...té vůni a krásným barvičkám se prostě nedá odolat :))
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní14/6/12 09:05

    Jsi boží, moc Ti to sluší a LUSH také zbožňuji!

    OdpovědětVymazat
  3. lush je prekrasny obchodik! uz sa tesim, ked pojdem v lete do Prahy, ako tam (dufam) aspon na chvilu zabehnem a "nafetujem" sa tych vonavych veciciek :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Obchůdek je opravdu krásný a je pravda, že mám vždy pocit, že bych to tam vykoupila. Ale snažím se držet zpátky a zatím se mi to daří. Doma pár kousků mám, ale nijak to nepřeháním. Ráda bych vyzkoušela nejrůznější mýdla a pěny do koupele, ale za tu cenu na jedno použití :-( chce to nějakou pořádnou akci! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám obchůdek Lush moc ráda, nejradši nakupuju samozřejmě tam a eshop nevyužívám. Ale jelikož se málokdy dostanu do Prahy, tak se díky tomu v nakupování lushích věcí krotím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrej clanek na foceni v obchodech nemam koule ale fotky jsou odtamtud kraasny:) jinak jsem si tam jeste nix nekoupila ale chystam se

    OdpovědětVymazat
  7. to se těším :))
    sluší Ti to, čmucháku :D

    OdpovědětVymazat
  8. Aká si pekná na tých fotkách ...hrozne moc ... mimochodom tie samé hodinky mám aj ja

    OdpovědětVymazat
  9. Za hennu z Lush, šla bych světa kraj... :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní14/6/12 10:24

    Dnes jsou přijímačky na UK žurnalistika,Ty tam nejsi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel jsem se nedostala do dalšího kola.

      Vymazat
  11. to mě tak štve, že to je jen v Praze !! Objednávat z netu se mi nikdy nechce kvůli poštovnému, ale ted o víkendu se chystám do Drážďan a tam Lush teď nově otevřeli, tak se těším :)

    OdpovědětVymazat
  12. Lush jsem vyzkoušela a nijak mě bohužel neoslnil...Mám už jiné favority :)

    OdpovědětVymazat
  13. Strašně smutné je, že ze střední Moravy je do Palladia fakt daleko a e-shop má celkem velké poštovné... :/ No, někdy budu mít určitě cestu do Prahy.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť občas když se to vychytá se u nich poštovné neplatí, ne? :-)

      Vymazat
  14. Zrovna včera jsem kolem něj v Palladiu šla, ale radši jsem nezašla dovnitř, abych tam neutratila jmění :)

    OdpovědětVymazat
  15. Naprosto s Tebou souhlasím, vůně je neodolatelná! Já se vždycky cítím strašně trapně při focení v nějakých obchodech :-D jak lidi čumí a hlavně prodavačky. Nemáš problém třeba v sephoře?:)

    OdpovědětVymazat
  16. Lush je skvělý! Je škoda, že je u nás pouze jediný obchod, protože ty vůně jsou naprosto fantastické,prodavačky jsou neskutečně milé a ochotné, jediné za co u mě má lush mínus(a myslím, že v tomto ohledu nejsem sama) je cena výrobků v ČR..Na jaře jsme byla v Anglii a musím říct, že u některých výrobků je to velký rozdíl tak například za lemony flutter jsem dala 5 liber, zatímco u nás stojí kolem 270,jestli se nepletu...Což je poměrně velký cenový rozdíl, ale přesto na některé lush věci nedám dopustit a hlavně si myslím, že je to skvělý a neokoukaný dárek pro každou příležitost :)

    OdpovědětVymazat
  17. To vypadá pěkně, škoda, že nebydlím v praze. Hned bych tam zašla :-)

    OdpovědětVymazat
  18. ty by ses tam přestěhovala? mě by z toho po půl hodině zřejmě tak bolela hlava, že bych musela vyběhnout ven na vzduch :D voní to tam pěkně, to ano. ale až moc :)

    OdpovědětVymazat
  19. Vždy když jsem v Palladiu tak musím do Lushe jít a pořádně nasát tu krásnou vůni, vážně tam musí mít nějaké lákadlo! :D

    OdpovědětVymazat
  20. Miluju Lush! A nakazila jsem svou láskou i kolegyně v práci:)Internetový obchod je pěkně udělaný, ale pravý obchod nemá chybu. Nejraději bych v něm žila, jak je voňavý- jsem velký fetišista:D

    OdpovědětVymazat
  21. V Lush som bohužiaľ nikdy nebola, mám to strašne ďaleko.. Mrzí ma, že na Slovensku nie sú tak skvelé obchody ako máte v Čechách. Tu je to všetko strašne pozadu, je to smutné..

    OdpovědětVymazat
  22. Nedávno jsem ho objevila a některé jeho produkty si nemůžu vynachválit, kupuji převážně v kamenném obchodě...

    http://mamou-stylove.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. tieto články z rôznych miest sú strašne super a lush vám všetkým závidím! :D chcem ho na slovensku :)

    OdpovědětVymazat
  24. Když se poštěstí a jdu kolem, vždycky málem padnu kvůli té směsici silných vůní:/ :D Taky to mám do LUSH pekelně daleko, taky dobře, aspoň ušetřím .) A Ceady, před chvílí mi přijel balíček od tebe, ještě jednou děkuji :))

    OdpovědětVymazat
  25. i já strašně ráda chodím do Lush :)! a není to náhodou focený v palladiu? :)

    OdpovědětVymazat
  26. Já bych tam taaak chtěla! :)

    OdpovědětVymazat
  27. Nikdy jsem v Lush osobně nebyla, ale na jejich webu ano. Poté jsem tam chodila několikrát denně až si něco objednala, vše je skvělé. Jen mi nesedl na pleť krém [na mě moc mastný (?)]. Jinak vše jsem si zalíbila. :)


    Zvu tě na giveaway :')
    www.dreamaboutvendy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  28. Lush mám v plánu vykoupit o prázdninách!!:D

    OdpovědětVymazat
  29. Já také jakmile jdu kolem Lush, tak tam zajdu. :) Zbožňuju od nich comforter, pak vánoční limitky balistik a pleťovou masku Zelinka. A jsem zvědavá na dekorativku, kterou mají uvést. :)

    OdpovědětVymazat
  30. heh, fotenie v obchodoch je naj :D :)) pristane ti to tam :)

    OdpovědětVymazat
  31. Jé, já jsem ani nevěděla, že má Lush kamenný obchod, vždycky nakupuji jenom přes internet :)

    OdpovědětVymazat
  32. od této značky bych si už konečně něco chtěla pořídit, ale bohužel jsem se k tomu ještě nedokopala :/

    OdpovědětVymazat
  33. Tak já v Lush nikdy nebyla a nikdy jsem si nic nepořídila :) ale může to tam být hezké :)

    OdpovědětVymazat
  34. Je to super, že máš odvahu takhle v obchodech fotit :) Zeptáš se vždycky nebo ne? Protože ono je to myslím i zakázaný jen tak fotit, někde jsem to slyšela.

    OdpovědětVymazat
  35. Zkušenost nemám, Prahu mám daleko a nechci něco objednávat z internetu ikdyž tady asi není možnost šlápnout vedle :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Lush jsem si hodně oblíbila nakupuji přez internet. V Lush obchůdku jsem ještě nebyla, ale jednou se tam prostě musím dostat!:)

    OdpovědětVymazat
  37. Chystám se na menší výlet do Prahy právě do Lush. Tuto kosmetiku používám, nicméně jsem nikdy v obchůdku nebyla, ale velmi bych chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  38. S Lushem zkušenost mám a musím říct, že jsem se zamilovala do jejich vůní! Bubblegum scrubík na rty, Snow fairy sprcháček a balzám na rty! Kamarádky neustále závidí! :D
    Jinak jsem vyzkoušela i mýdlo, balistiku a pěnu do koupele. ♥

    OdpovědětVymazat
  39. Úžasné fotky! Tolik barev :) Nádhera! Škoda, že jsem ještě nikdy neměla možnost se tam podívat..

    OdpovědětVymazat
  40. Lush je nejlepší, vždy se tam musím mrknout a přítel od nich používá masky na akné a nemůže si je vynachválit :-)...moc ti to sluší <3

    OdpovědětVymazat
  41. Lush je nejlepšííííííííííííííí :)

    OdpovědětVymazat
  42. Až budu v Bratislavě tak tam zajdu.

    OdpovědětVymazat
  43. Miluju jejich vůni, ale moje kamarádka nepoužívá nic jiného než Lush a o ničem jiném ani nemluví, tak jsem na to už docela alergická.. Ale mám v plánu vyzkoušet nějakou z jejich masek

    OdpovědětVymazat
  44. S focením tvých oblíbených míst je to super nápad a Lush? Ta vůně je úplná pohádka :)

    OdpovědětVymazat
  45. to te nechali fotit??to koukam:)
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  46. to je trapné se tam foti nemyslíš? :-D
    Připadá mi že vždycky napíšeš o tom o čem píše mia z kissbooku. :-D Nebo ne?

    OdpovědětVymazat
  47. Nápad s focením ve Tvých oblíbených obchodech a podnicích je super. Obchůdek LUSH vypadá strašně lákavě - umím si tu vůni tam představit a přes ty fotky jakoby byla cítit až sem :D Miluju mýdla. Škoda, že je jediný v republice. Na internetu nevíš, co kupuješ a jak to voní... :(
    A co plánuješ teď dál, když jsi se nedostala k přijímačkám na výšku, po které jsi toužila?

    OdpovědětVymazat
  48. Jé...těším se na LUSH recenze...:-)

    OdpovědětVymazat
  49. lush mám hrozně ráda, což mi připomíná že jsem tam dlouho nebyla :D jinak ta 1. fotka je hrozně hezká :)

    OdpovědětVymazat
  50. vyzera to chutne. ale este som nemala moznost vyskusat :/

    OdpovědětVymazat
  51. vždycky když du do lushe tak tam z toho mám hlad... všechno vypadá a voní hrozně k nakousnutí :D sluší ti to tam na těch fotkách :)

    OdpovědětVymazat
  52. vydarené fotky, krásne a voňavé :)

    OdpovědětVymazat
  53. Co se Lushe týče, upřednostňuju obchůdek, je to tam prostě úžasně barevné a voňavé.
    Lushi jako kosmetice jsem zas tolik nepropadla. Dost věcí jsem vyzkoušela (ať už ve full nebo tester verzi), zůstala jsem 100% věrná jen MoM, Lemony Flutter a jejich Cacas hennám. :)

    OdpovědětVymazat
  54. přijde mi to jako skvělý nápad s těmi místy :) sama jsem v kamenném obchůdku LUSH byla jen párkrát a musím se přiznat, že jsem od nich stále ještě nevyzkoušela žádný produkt. ale určitě časem vyzkouším, jen budu muset objednávat přes e-shop, aby mě čirou náhodou nepopadlo přesně to šílenství a potřeba koupit si všechno, jakmile tam budu :D

    OdpovědětVymazat
  55. všetko to vyzerá tak krásne farebne a chutne! škoda že Lush nemá obchod aj na SR :(

    OdpovědětVymazat
  56. vyzera to tam super, skoda ze na slovensku lush zrusili

    OdpovědětVymazat
  57. Kdyby v Lush produktech nebyly různé návykové přísady tak bych nebyla každý měsíc na mizině :D

    OdpovědětVymazat
  58. Mam doma vyhranenou celou policku na Lush, miluju jejich vune:D Pres net jsem je jeste nekupovala, vzdycky si jdu radsi vsechno ovonet do obchodu, kdyz jsem v Praze:)

    OdpovědětVymazat
  59. Na objednávku z LUSH se chystám už dlouho - přecházím na netestovanou kosmetiku, a když ještě k tomu všichni chválí jak krásně to voní, funguje, a že to všechno dlouho vydrží... no, asi na to vlítnu hned :D
    dybovamanka@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©