pátek

NEW IN: bioderma a kabelka z popup outletu

Dnes mám tady pro Vás na ukázku pár novinek :). A to kosmetiku od Biodermy, tak novou koženou kabelku (nebo spíše školné tašku) a další věci (časopis a sušenku :D), které jsem si odnesla z popup outletu.
P.S.: Tedy na fotce se mi kabelka zrovna nezamlouvá, ve skutečnosti vypadá mnohem lépe! :D
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. ta kabelka je krásná!!;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám vodu od Biodermy a jsem s ním naprosto spokojená. Vřele doporučuji. Jinak ta kabela je úžasná, jsem uchyl :D
    papa

    OdpovědětVymazat
  3. Kabelka je božská! Úplně jsem se do ní zamilovala!=D

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. musela jsem vyfotit i klíčenku, která byla u kabelky :D

      Vymazat
  5. Produkty od Biodermy bych taky chtěla, jen je třeba našetřit :D Těšim se na recenze:))

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní22/6/12 19:06

    Bioderma co se kosmetiky vede
    jinak ta sušenka je vtipná, dala bych si :D

    OdpovědětVymazat
  7. I na fotce vypadá ta kabelka pěkně:)

    OdpovědětVymazat
  8. ta kabelka vypadá dobře:) taky jsem dnes fotila kabelku a na fotce se mi nelíbí tak, jako ve skutečnosti!:D

    OdpovědětVymazat
  9. mnam mnam knoppers! a taky to tak mám, ve skutečnosti jsou nějaké věco mnohem hezčí!:)

    OdpovědětVymazat
  10. Tá kabelka vyzerá super :)

    OdpovědětVymazat
  11. myslím, že si dovedu líp představit jak vypadá, až jí uvidím na tobě :) tak snad nám jí ukážeš.. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ta sušenka je šíleně hnusná :DDD Já ji dostala na Koncertě :DDDD

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkná kabelka :) Tak ji pak vyfot na sobě :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Mně se na fotce líbí moc, je úžsná! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Kabelka bude vždycky líp vypadat na člověku, tak šup šup fotku na sobě;-)

    OdpovědětVymazat
  16. Thanks for stopping by my blog and leaving a comment! I love looking at your photos that you posted.

    Have a great weekend!

    -Jenn

    OdpovědětVymazat
  17. Hi,

    nice article, I should try the cream!
    Would be lovely if you visit me too! :)
    xx

    OdpovědětVymazat
  18. ta kabelka je náhodou fajn a praktická! vejde se ti do ní takovýho učení :P

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, kabelka vyzera uplne super aj na fotke :) inak dnes som bola v lekarni a vahala som, ci si mam kupit deodorant Bioderma (ten sprej), takze dufam, ze sa mozem tesit na recenziu ;)

    http://znackovakozmetika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné věci! Kabelka je úžasná a vážně mi připomíná školní tašku :D Co to je za časopis? Ten ani neznám :-)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. ten šampon s maskou jsou hrozně skvělý :)) přítel tu vůni miluje a já taky ♥
    super taška! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©