pátek

NEW IN: nové botičky z Oasap

Dnes mi přišly věci z Oasap.com, objednala jsem si boty a dvě položky z bižuterie :). Jen mě trochu více rozesmálo to, že velikost 39 spíše odpovídá 37,5. Takže bez ponožek mi jsou boty pěkně těsné :D. Tak uvidíme, kolikrát s nimi vyjdu do ulic :D, jestli je nakonec nevěnuji nějaké mé kamarádce :). Upozorňuji na tu velikost záměrně, protože máte-li v plánu do budoucna si objednat levnější boty z Asie, doporučuji vybrat velikostně boty o číslo větší :).
Co nového jste si v poslední době pořídili Vy?
SHARE THIS POST

49 komentářů:

  1. Jsou krásné takže docela škoda, tohle se mi nezdá jako mateirál, co by se roztáhnul ale třeba je to nějak očarované. Já si v poslední době pořídila jenom chřipku. Teda vlastně outdoor kalhoty a lososovou podprsenku, protože lososová to u mě teďka válí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, vypadají dobře, ale dost neprodyšně a neroztáhnutelně:(. Jsem zvědavá, jak s nima budeš spokojená. A já se odměnila za 3 zkoušky 3 věcma --> Vínové kalhoty, kraťasy a sandálky :)


    http://renatasshop.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají dobře a díky za tip, abych věděla jako velikost. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní8/6/12 09:28

    podle mne vypadají tak trochu jak pro mou babku :) jen muj názor :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsou zajímavé, na mě moc odvážné, ale k tobě mi to jde :)

    OdpovědětVymazat
  6. já tě včera potkala Na Příkopě :) normálně po lidech moc nekoukám, ale ty tvoje úžasné vlasy nešlo přehlédnout. k tomu foťák nikon a taštička clinique v ruce a bylo mi to jasné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no měla jsem pocit, že po mně nějak koukají lidi :D... To byla zase ostuda. :)

      Vymazat
    2. jaká ostuda :) ani nevíš jakou jsem měla radost, že jsem viděla nějakou blogerku naživo :))

      Vymazat
  7. cista zavist toto :) ;)

    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. ty maj hustou podrážku! :O
    beru na vědomí, až si budu objednávat boty, vezmu přímo lodě :D

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne topánky :-) ale vážne škoda tej veľkosti, no snáď ti menšia veľkosť nebude až tak prekážať... nejako to vydržíš hádam.. pre krásu sa predsa trpieť musí :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  10. To je škoda, a zkusit je vyměnit za jinou velikost to ne?

    OdpovědětVymazat
  11. taky chci něco zadarmo :P :D

    OdpovědětVymazat
  12. Botky sou hrozně pěkné , jen té velikosti škoda.

    OdpovědětVymazat
  13. Botky sou pěkné :) , škoda jen té velikosti...

    OdpovědětVymazat
  14. Boty nejsou teda vůbec můj šálek, ale náhrdelník a prstýnek se mi líbí moc! ;)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. tie topánky sú skvelé,škoda že malé
    a prsteň je tiež veľmi pekný :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jsou zajímavé:)Ale té velikosti je škoda..Možná to bude nějaký záračný materiál, který se, ač na to nevypadá, roztáhne.:D

    OdpovědětVymazat
  17. Ty botky jsou super a zelený prstýnek by se mi určitě hodil!:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  18. <♥ nádherné věci ti z oasap přišli :)

    OdpovědětVymazat
  19. Moc se mi nelíbí. Promiň ;D

    OdpovědětVymazat
  20. Ten náhrdelník se mi líbí moc! :)

    OdpovědětVymazat
  21. krásné nové věci! věnuj mi je!:D chci!! klidně se můžem dohodnou na nějaké symbolické ceně nebo si můžeš za ně něco vybrat tady http://www.votocvohoz.cz/uzivatele/6195

    OdpovědětVymazat
  22. boty nejsou zrovna můj styl, ale prstýnek bych brala hned!:D

    OdpovědětVymazat
  23. jojo o tom už sem někde četla s těmi velikostmi bot, každopádně ani mě to moc nepřekvapuje.. a pěkně by mě to naštvalo!.)

    OdpovědětVymazat
  24. topánky sú krásne, tej velikosti je škoda :)

    OdpovědětVymazat
  25. hezké botky ;) jen je škoda, že jsou ti menší no :/

    OdpovědětVymazat
  26. Ty boty (♥) jsou fakt super škoda, že jsou malé....

    OdpovědětVymazat
  27. botičky nic moc podle mého gusta, ale šperky se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  28. včera jsem tě potkala taky. dvakrát :D

    OdpovědětVymazat
  29. jak děláš prosímtě, že u fotek nemáš rameček?

    OdpovědětVymazat
  30. To je škoda, že to mají takhle na nic, ale mám s tím taky zkušenost. :) mamka si objednala boty, které jí jsou malé, a to i já mám o číslo menší nohu a mě jsou opravdu těsné. Ale vypadají zajímavě, tak snad to nějak "roztáhneš" koukni ke mě, mám tam i giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  31. tak- teda v tomhle bych u nás na vesničce nevyšla, ale do nějakého velkoměsta proč ne .D

    OdpovědětVymazat
  32. ty boty jsou fakt bezkonkurenčí!

    OdpovědětVymazat
  33. ty oranžové jsou skvělé! :) kdyby jsi uvažovala o prodeji tak si na mě vzpomeň! :)

    OdpovědětVymazat
  34. Obe sú krásne :) veľmi sa mi páči aj ten náhrdelník :)

    OdpovědětVymazat
  35. muj styl to sice neni, ale nejsou spatne, boticky... :)

    OdpovědětVymazat
  36. Kde si zohnala ten náhrdelníík? :O
    Preparááádne všetko! ;)
    A ty si najviac krásna! :))
    Tvoj blog si píšem do obľúbených :P :)

    OdpovědětVymazat
  37. Kde si zohnala ten náhrdelník? :O
    Preparááádne je všetko! :)
    A ty si najviac krásna ! :)
    Tvoj blog si píšem do obľúbenýých :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. píšu to v článku :). Všechny věci jsou z oasap.com :-)
      A děkuju moc, ale přeháníš!

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©