úterý

NOVINKY: kosmetické nákupy


Dnes mám tady pro Vás na ukázku novinky, které jsem si pořídila ve středu, kdy jsem byla v Praze kvůli přijímacím zkouškám. Ráda bych řekla, že jsem to dostala za odměnu po dlouhém a hlavně psychicky náročném dni, ale věci jsem si kupovala kvůli rozptýlení se mezi písemnou a ústní částí. :D Poté, co jsem na ústní část přijímacích zkoušek přišla s nabalená s taškami, tak se na mě ta komise dost divně koukala :D. No co...Jsem ráda, že jsem byla na školu přijata, protože jinak bych si tuhle kosmetiku nemohla ani užít. Navíc se hrozně těším, až Vám tady udělám recenze :). (Možná bych udělala i video-recenzi na lesky na rty, protože stále neumím fotit rty- hrozná ostuda. :D )
Mimo kosmetiku jsem si pořídila i nové oblečení, ale to teď na ukázku nemám, protože je teď tak akorát zmuchlané.Brala jsem si ho s sebou na návštěvu k tatínkovi na Moravu. (Pro ty co nevědí, jsem z Ústeckého kraje a táta bydlí ve Zlínském kraji) Ale tu absenci oblečení překousnete . :D I když kosmetiky už je tady habaděj, takže lepší by bylo ukazovat nové hadry, viďte?
 

Dnes mám pro Vás super dotaz.. Zajímá jí mě vaše odpovědi, takže opovažte se psát vzkazy "super kosmetika". :D 
Jste šetřílci nebo vždycky všechno ihned rozfofrujete? A když už utrácíte, tak za co nejvíce? :)
SHARE THIS POST

51 komentářů:

  1. tak gratuluju ke přijetí Evi ;) hezké věci sis pořídila, doufám, že tu uvidím recenze :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k přijetí. Laky mají moc pěkné barvičky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. pěkný věcičky.
    chtěla bych se zeptat, čím by to mohlo být když mi make up dělá na tváři šupinky, ne že by stékal, ale spíš že nedrží rovnoměrně jak byl na nesen. i tenká vrstva mi obzvlášt na čele udělá ty šupinky. je možný, že je to tím, že mám dost mastnou plet? Jak tomu zabránit? používám bb cream od garnier. mimochodem ty už nemáš formspring ?

    OdpovědětVymazat
  4. a gratuluji k přijetí!!!

    OdpovědětVymazat
  5. promin že tak spamuji, ale mám odpoledne zkoušku a dělám milion věcí na ráz :D
    Já utrácím strašně a vlastně ani nevím za co. najednou jsou penízky pryč :-) ale miluju laky na nehty, kterých mám hodně a pak za tělová mléka, mám velkou spotřebu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neomlouvej se, já jsem za reakce ráda, ještě abych se na Tebe za to zlobila :D :-)

      Vymazat
  6. jsem spíš šetřílek, ale někdy prostě potřebuju hodně věcí a to ty peníze mizí nadzvukovou rychlostí :D a pak zase tři měsíce střádám :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ten antiperspirant od Korres mě zaujal, těším se na recenzi! ;-)

    http://mamou-stylove.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Já se snažím šetřit, radši pojedu někam na dovolenou než mít tunu zbytečností :) Ale většinou po každé udělané zkoušce se odměním nějakou maličkostí. A gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem vůbec netušila, že má Douglas svojí řadu dekorativky, asi to budu muset jít omrknout.
    Já to mám nárazově- vždycky se hrozně snažím šetřit, dejme tomu půlku měsíce a tu druhou už to nevydržím a všechno rozfofruju:-D A nejvíc utrácím asi za laky na nehty, ale i celkově za kosmetiku- paletky stínů, lesky na rty a řasenky- těch mám doma pořád aspoň deset, z toho nejméně tři načnuté...

    OdpovědětVymazat
  10. Většinou peníze hned utratím za kosmetiku, ale když potřebuju, tak umím být i šetřílek :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Já šetřim, někdy bych řekla že až moc :-) Když už utrácim tak za oblečení, ale to až když vidim věc bez který bych nemohla existovat :-D Pokud vidim něco co se mi jakž takž líbí tak je mi líto za to vyhodit peníze a pak odjíždim z celodenního nakupování a nemam vůbec nic, takže si za to taky někdy pořádně nadávam :-D ale aspoň mi pak ty peníze zbydou až objevim zas něco úžasnýho co musim mít :-)

    OdpovědětVymazat
  12. já jsem teda šetřílek, aspoň jsem teda vždycky byla, ale poslední dobou se objevuje čím dál tím víc věcí, které nutně potřebuju (myslím kosmetiky a oblečení):D

    OdpovědětVymazat
  13. jeej! tie laky na nechty vyzeraju super! zboznujem oranzovu a fialovu!:) a jasne, ja naviac minam za kozmetiku a saty a parfemy! to je moje :D

    http://znackovakozmetika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluji :)
    Dřív jsem byla šetřílek ale poslední dobou všechno hned utratím buď za kosmetiku nebo oblečení :)

    OdpovědětVymazat
  15. No.. ako kedy. (: Záleží asi od nálady.. som schopná si nakúpiť milion blbosti.. a inokedy mi to príde zbytočné.

    OdpovědětVymazat
  16. no, já jsem šetřílek :) nejvíc utrácím za jídlo (když jsem mimo domov .D) :) A když už nakupuju něco dražšího, tak koukám, aby se mi to pořádně do budoucnosti vyplatilo :))

    OdpovědětVymazat
  17. Gratuluji, mě to bohužel nevyšlo, tak snad druhé kolo...Jsem šetřílek, ale musím mít stanovenou nějakou danou věc, na kterou si šetřím, jinak hnedka všechno rozfofruju. :D Nejvíce utrácím za laky na nehty. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Já vždycky chvilku šetřím, ale pak si řeknu, že bych se za to šetření měla nějak odměnit a zbytek měsíce holt přežívám na suchejch rohlících, protože jsem neodolala nějakejm šatům nebo botám :D A gratulace k přijetí!
    dybovamanka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. V prvom rade blahoželám k prijatiu! Vždy si nejakú čiastku odkladám, pokiaľ nemám veľké výdaje ohľadom školy, zvyšok miniem poväčšine len na veci, čo mi chýbajú v šatníku a kozmetiku :D Tak za odložené peniažky môžem cez leto cestovať :) Ale obzvlášť viac peňazí miniem na prípravky na vlasy a pleť :)

    OdpovědětVymazat
  20. Gratuluji k přijetí a jinak já jsem ten typ jak říká moje babička, když máš peníze tak Tě prostě na té kartě/v peněžence "palí" a musíš je hned utratit :D:D:D nejsem vůbec šetřivá, bohužel :-/
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Těším se na recenzi lesků na rty, vypadají opravdu báječně.

    OdpovědětVymazat
  22. To co nutně potřebuji si koupím a na cenu nehledím, ale jinak miluju maxi slevy, vše za 30Kč a tak :D A největší peklo jsou katalogy(Avon,Oriflame) tak vždy nechám hrůzu peněz :D

    OdpovědětVymazat
  23. Já jsem šetřílek a dost mě to štve! :D Jsem zvědavá na recenze, protože na ty lesky jsem také koukala a nevěděla jestli koupit nebo ne :)

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní19/6/12 14:40

    A na jakou školu, že se to chystáš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na VOŠP
      Vím, že to nezní nejlépe, ale když jsem zvažovala pro a proti škol a taky měst, tak jsem usoudila, že jinam než do Prahy nechci :D. Takže budu mít bakalář místo za 3roky až za 4.

      Vymazat
  25. Anonymní19/6/12 14:49

    Momentalne nedobrovolne setrim,protoze me v obchodech nic nezaujalo a vetsinu veci co maj v obchodech mam v podobnym stylu doma,takze cekam na podzimni kolekce a snaf I na nejaky hezky obleceni konecne:D:/

    OdpovědětVymazat
  26. Vybrala sis pěknou barvu laků :)

    OdpovědětVymazat
  27. Bývala jsem šetřílek, ale poslední dobou mám pocit, že hrozně utrácím. Nejvíc asi za kosmetiku (za to můžeš ty, pořád dáváš nějaké skvělé nové tipy :D) a oblečení :D Gratuluji k přijetí a ukaž nám co nejdříve nové oblečení :)

    OdpovědětVymazat
  28. Anonymní19/6/12 15:30

    Jéé, mohu se zeptat kolik stály v Douglas ty laky ? Vypadají báječně ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. laky v Douglas stály 119korun :-)

      Vymazat
  29. Těším se na recenzi na laky a lesky:)

    OdpovědětVymazat
  30. Momentálně jsem šetřílek, ale už jsem konečně sehnala pořádnou práci a teď to začne :D už mám sáhodlouhý seznam věcí co potřebuji a co prostě musím mít :D no hrůza děs.. Jinak velká gratulace k přijetí, hned bych se vrátila do školy, hhh
    papa

    OdpovědětVymazat
  31. Gratulujem k prijatiu! :)
    Študentka akého odboru z teba bude?

    Ja som tak v strede, niekedy utrácam, inokedy šetrím :D ale keď ma chytí stres, tak nakupovanie mám ako terapiu :)
    najviac utrácam asi za laky na nechty a sprchové gély :D

    OdpovědětVymazat
  32. Určitě dělej víc takových článků. Jsem zvědavka a zajímá mě, co si ostatní kupují :P A kdy ukážeš co sis pořídila v Lush? (snad jsem článek neprošvihla)
    Jinak já si vždycky řeknu, že si na něco budu šetřit, ale potom mi to stejnak nedá a našetřený peníze utratím :D
    A samozřejmě se těším na recenze a hlavně na video recenze :)

    OdpovědětVymazat
  33. Super kosmetika ! :DD
    Néé,lesky mají úžasnou barvu a těším se na recenzi na ten deodorant :)

    OdpovědětVymazat
  34. k přijetí moc gratuluju :) já jsem na tom s nakupováním tak nějak všelijak :D většinou když po něčem opravdu toužím, tak jsem schopná kvůli tomu i nějaký čas šetřit. hlavně co se nakupování přes internet týče, to jsem vždycky skrblík, ale jakmile vyrazím nakupovat "live" tak jsem v háji a moje peněženka je jako zrabovaná, protože nakupuju jako zjednaná :D nejvíc asi za oblečení, boty a kosmetiku, taková ta klasika :)

    OdpovědětVymazat
  35. Já jsem strašně šetřivá. Ale pokud mám z něčeho hodně velkou radost, nebo naopak špatnou náladu, jsem schopná utratit stovky za něco, o čem vím, že si to stejně nikdy neobleču :D

    OdpovědětVymazat
  36. Ani ne, když se mi něco líbí a cena není přehnaná jdu do toho. Nakupuju s rozmyslem, ale cílené šetření se mi zatím vyhýbá, mám vše co potřebuju a chci, peníze si vydělám tak proč si je neužít ne ?? Přeju ti aby tě škola bavila ♪

    http://raspberryfromprague.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  37. Já jsem šetřílek, ale když už jdu jednou za čas utrácet, tak většinou rozfofruju hodně velkou částku :) A nejvíc utrácím asi za kosmetiku, to je jasné! :)

    OdpovědětVymazat
  38. Tie lesky vyzerajú krásne, majú také zvláštne odtiene 8) a tie laky sú super 8D
    ja míňam prachy hlavne na knihy a kozmetiku a oblečenie 8D Na čo iné už len žena môže míňať 8D

    OdpovědětVymazat
  39. Anonymní20/6/12 21:04

    Gratuluji k přijetí :). Já osobně se snažím šetřit na cestování, ale ve finále stejně všechny peníze utratím za dárky pro mé blízké a za kosmetiku (té totiž nikdy není dosti):D. Hanča B. P.S. Už se strašně těším na rezenci BB creamu pro mastnou pleť od Garnier. Zvažuji, zda ho koupit (verze pro normální pleť mi nevyhovovala) a Tvých rad si cením vždy nejvíce ;).

    OdpovědětVymazat
  40. miluju Korres... jejich mléko mě vždy rozměkkne :DD

    OdpovědětVymazat
  41. Anonymní22/6/12 12:05

    Ty chceš v 60ti vypadat jako maminka Tvého přítele,nevím proč bys nemohla vypadat v 60ti jako Tvoje maminka?Nevím,kolik je jim let,ale asi jsou stejně staré.Vždy chce dcera vypadat tak dobře jako maminka.Podle používané kosmetiky u obou,jak uvádíš,tak je to úplně stejné.Nevím co dělají,jak se o sebe starají,ale podle Tebe velmi dobře.Komu dáš přednost?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maminka si potrpí na drahou kosmetiku, ale produkty jí vydrží půl roku, zatímco mamince přítele maximálně měsíc a cvičí od rána do večera.
      A mamku si za vzor určitě neberu, protože bych potom musela vykouřit minimálně krabičku cigaret denně :D.

      Vymazat
  42. Anonymní22/6/12 12:57

    Myslím si,že vůbec nezáleží na značce kosmetiky,ale na tom,jak se používá.Znám ženy,které se klidně odličují olivovým olejem,dělají si měsíčkovou mast,oplachují levandulí,koupou se klidně v kopřivách nebo v jiných bylinkách,pijí výtažky z aloe vera nebo obilí a pořád vypadají dobře.Akorát nevím,jestli je to účinné.Abych napsala na dobu použití kosmetiky.Vůbec není rozhodující,za jak dlouho někdo kosmetiku vypotřebuje,může mezi tím používat i něco jiného a cvičit od rána do večera také není recept.To ani nepracuje?Pokud totiž tak cvičí,tak nemůže být pořád natřená nějakou kosmetikou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to víš, že pracuje. Má ke všemu práci, kdy je stále na nohou. Ale myslím, že nemá cenu to tady probírat.
      A myslím, že je dost velký rozdíl, když někdo hydratuje denně a vystačí mu jeden krém na měsíc, než když někomu vydrží díky tomu, že se nemaže tolik, půl roku. Právě je to o tom, že někdo se o sebe stará více a někdo méně, jak sama píšeš.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©