neděle

OUTFIT: Když Vám chybí vůle...


Po dlouhé době mám tady pro Vás slibovaný letní outfit z procházky parkem...focený mimo zdi mého pokoje :D... Tomu říkám velká změna :D. Bohužel teď vypadám jako Otesánek a o pózování ani nemluvím :D... Takže buďte vůbec rádi, že fotky uveřejňuji, protože kdyby bylo po mém, tak je ani neuveřejňuji, ale přítel o žádném přefocení natož o dvoutýdenní hladovce (:D) nechtěl nic slyšet. :D
Ale dost o sebekritice a mých komplexech. Teď mě čeká pilné studium a pořádná příprava na přijímací zkoušky, které mě čekají již ve středu... a tak už nemám téměř žádný čas, tedy kromě těch tří dnů :D. Do teď jsem totiž načerpávala energii a hlavně odhodlání znovu se položit do učení :D. Jsem hold líná lemra a focení novým objektivem pro mě bylo mnohem zábavnější, než se učit světové spisovatele a znovu prostudovávat novodobé dějiny, které jsem nezvládla u maturity :D. Tak uvidíme, jestli se ze mě stane jednoho dne studijní typ. Pokud ne, tak můžu být celý život za kasou v Kauflandu :D... A to opravdu nechci. Takže mi asi ani nic jiného, než se zapřít a překonat svoji nechuť, nezbude.

                   dress- AX Paris,   handbag- H&M,   shoes- Cosmopolitus,   glasses-H&M                        

SHARE THIS POST

47 komentářů:

  1. tak kdyby ti to nevyšlo tak se sejdeme v Kauflandu , mám totiž kasu hned vedle tebe :D .Mimochodem krásný šaty:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že jí to sekne. A ani jedna v Kauflandu neskončíte!

      Vymazat
  2. Moc moc krásné šaty Ceady! :)).

    OdpovědětVymazat
  3. moc ti to sluší, krásné šaty :))

    OdpovědětVymazat
  4. slusi ti to nahodou!hodne stesti u prijimacek!:)
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. ty šaty ti moc sluší=) a hladovka by byla zbytečná*

    OdpovědětVymazat
  6. A na akú vysokú sa vlastne chystáš?

    OdpovědětVymazat
  7. Otesánek? neblázni! jsi krásná holka, a i kdyby se ti náhodou zdálo že máš pár kilo navíc, pořád ještě s tím můžeš něco udělat snadněji, než třeba holka co má 130kg že :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom máš určitě pravdu :-).

      Vymazat
  8. Anonymní3/6/12 10:42

    Dobry boty do lesa!!!
    A na posledni fotce ti nejak chybi kus nohou... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní3/6/12 11:09

      Postřeh :D. Ceady bude určitě slepá, že jo? :D

      Vymazat
    2. Anonymní3/6/12 21:39

      Slepej je spis fotograf, protoze fotit lidi od hlavy po nart, to se moc casto nevidi :D

      Vymazat
    3. Ale ty asi fotograf taky nebudeš. Byl to záměr. Ale o focení Tě poučovat nebudu a ani nechci.

      Vymazat
    4. Anonymní3/6/12 22:38

      Ale jo, klidne napis, jake jsou ted trendy ve fotografovani :-)

      P.S. Jak je videt, nejsem jedina, komu na fotce ty boty chybi ;-)

      Vymazat
  9. Jsi krásná!:) hrozně ti to sluší a ty šaty jsou skvělé ♥

    OdpovědětVymazat
  10. ty šaty jsou krásný.
    držím palce!

    OdpovědětVymazat
  11. Šaty jsou nádherné, jen škoda, že boty nejsou pořádně vidět, docela by mě zajímaly. Jsou na klínu?

    OdpovědětVymazat
  12. Na procházku super boty :P,jinak jsou krásné to samé šatičky:)

    OdpovědětVymazat
  13. Náhodou ti to sluší! :)
    Proč mají všichni už všechno za sebou na rozdíl ode mě?! :D Mě čeká maturita v úterý a přijímačky další úterý, asi se zblázním.. :(

    OdpovědětVymazat
  14. Jaká krásná... :)
    Naši mi neustále připomínají, že jestli neudělám maturitu, budu pípat v kaufu, což nechci už jen pomyšlení na to, že to celou dobu pípá okolo mě? Ne!

    OdpovědětVymazat
  15. jses princezna! Prijmi nase pozvani na GIVEAWAY:
    http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/05/vyrocni-g-i-v-e-w-y.html
    Zkus své štěstí!

    OdpovědětVymazat
  16. Ceady, moc ti to sluší, šatičky jsou krásný:-)

    Zvu Tě na VOŇAVOU GIVEAWAY S LUSH:
    http://illussoire.blogspot.cz/2012/06/vonava-giveaway-s-lush.html

    OdpovědětVymazat
  17. Moc ti to sluší! Ty šaty jsou perfektní :)) A hodně štěstí u přijímaček ;)

    OdpovědětVymazat
  18. saty seknu a seknu.... :)

    http://fashovv.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. přijímačky určitě dáš ;) sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  20. Na jakou školu děláš přijímačky?:) A dávala sis jen jednu přihlášku?
    Jinak oblečení a boty jsou krásné, a tyhle brýle ti prostě sluší...!

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní3/6/12 14:25

    Vypadáš skvěle, kráska

    OdpovědětVymazat
  22. Ty šaty jsou skvělé :)
    Jinak bych byla ráda, kdyby jsi koukla na můj začínající blog, předem díky :)

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní3/6/12 16:09

    Ceady ty seš ostříhaná?:)

    OdpovědětVymazat
  24. Strašně ti to slušíí!:) a přeju hodně štěstí na příjmačky!

    OdpovědětVymazat
  25. Ty šaty jsou fakt moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  26. Šaty a boty jsou parádní :)

    OdpovědětVymazat
  27. šaty jsou opravdu nádherné a sluší ti :)

    OdpovědětVymazat
  28. Na Kaufland vůbec nemysli, věřím, že jsi docela cílevědomá na to, abys skončila u kasy. Moc ti to sluší, Otesánek nejsi ;)

    OdpovědětVymazat
  29. Jsme na tom stejně, Ceady. Bohužel jsem moc líná na to, abych zvedla zadek od blogu a šla ven běhat. Pak se vždycky děsím v zrcadle..
    A držím Ti palce!;)

    OdpovědětVymazat
  30. Anonymní4/6/12 15:57

    Ty už máš teď brigádu v Kauflandu? Protože jsem to tak pochopila, ale nezdá se mi, že i někdo jiný :D
    Ty šaty jsou super a botky ještě hezčí :)
    Moc Ti to sluší, jen je pravda, že ty nohy vypadají trochu silnější, dělá to jen ta fotka, nebo je jsi v rámci příprav na maturitu zlenivěla? :)

    měj se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Jak píšu v článku, vypadám jako Otesánek,takže takže jsem přibrala a mimo to, že jsem zlenivěla, jsem se ze stresu jedla jen sladké.

      Vymazat
  31. Neboj sa, to zvládneš.. Budem ti držať palce.. Ja mám v stredu skúšku z biochémie a s učením som na tom rovnako ako ty.. ale neboj sa, my to zvládneme :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky Ti budu držet palečky :). Jsi moc hodná, snad to dopadne pro obě dobře :)

      Vymazat
  32. Máš hrozně krásné vlasy :) Neskutečně ti to v tom lese sluší.
    Uninkaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. oh thank you so much :-)

    I just LOVE your hair. It's gorgeous.

    OdpovědětVymazat
  34. hodně štěstí,pevné nervy,co nejmíň sebezapření při učení se, a samozřejmě, ať to všechno zvládneš ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©