čtvrtek

OUTFIT: krémové letní šaty

                     dress- H&M, shoes- H&M, socks- Calzedonia, glasses- H&M                        

Dnes mám tady pro Vás rozostřené fotky včerejšího outfitu :D. Přítel se stále učí fotit a většinou zaostří na pozadí, protože je mnohdy zajímavější nežli já :D. Čemuž i věřím :D. Ale tak doufám, že to přežijete a snad brzy už budou profi fotky :D. Jen tedy nebude nikdy profi modelka :D. Ale to by taky byla nuda, protože v každém časopise najdete vysokou, hubenou a krásnou ženskou :D.  
P.S.: Přítel se mi smál, že vypadám v těch šatech zdálky jako nahá :D, protože prý máme stejný odstín.

Co vy a ponožky v otevřených botách? 
SHARE THIS POST

47 komentářů:

  1. Ále..vždyť to nevypadá tak špatně ty fotky :) a sluší TI to

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní20/6/12 08:16

    ředitelka vápenky:DDDDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, je to určitě dcera ředitele vápenky. :) Musím to vědět, když taky jsem. :D :D Zrzky se holt neopálí no...vždyť by to byla nuda, kdyby byli všichni lidé opálení. ;)

      Vymazat
    2. Víš ty co anonyme, raději éterická bledulka než přesmažená flundřička - tím narážím na podobné extrémy jako je tato:
      http://static.fjcdn.com/pictures/Sun+Tan.+Too+Extensive_1d7af2_3637585.jpg
      ne na normálně opálené holky :))

      Vymazat
    3. Anonymní20/6/12 12:49

      Taky jsem bílá, a jsem za to neskutečně ráda.

      Vymazat
  3. Jsou krásný! Sluší ti moc :)

    OdpovědětVymazat
  4. mě se hrozně líběj ty ponožky v balerínkách, asi si je taky seženu :))
    sluší Ti to!

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle šaty mám taky a naprosto je zbožňuju! :-) K zrzavejm vlasům prostě super!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Náhodou, vypadáš skvěle! Mnohem lépe než kdejaká supermodelka!
    A ty šaty jsou krásné! :)
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se to líbí, hrozně jsem jednu dobu chtěla být zrzka, ale bohužel by mi to jako zimnímu typu neslušelo. Rozesmála mě poslední fotka vlevo :))

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní20/6/12 12:46

    Ty ponožky jsou děsný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proti gustu... :-)

      Vymazat
    2. Ty ponožky v balerínkách jsou SKVĚLÝ...!

      Vymazat
  9. Přítel je pěkně drzý=D Evi, vypadají na tobě báječně!

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý, šaty ti moc sluší:) Mě když přítel fotí tak mi vždy odsekne kus těla, ať už hlavy nebo nohou nebo mě vyfotí tak že vypadám jako blb:)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Reálně uvažuju nad těma ponožkama do balerín, vypadá to super :-))

    OdpovědětVymazat
  12. ále prosímťa. Si zaujímavejšia než veľa modeliek...a tie fotky su celkkom.. fajn (: len tak dalej. :D

    OdpovědětVymazat
  13. nevyzeráš ako nahá 8D krásne šaty 8)

    OdpovědětVymazat
  14. Koukám, žes byla v Litoměřicích? :) A krásný šaty. Mrzí mě, že by mi nic takovýho neslušelo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tady žiju, takže v Ltm jsem denně :-)

      Vymazat
    2. No teda, a já tě tam nikdy nepotkala :/ A to tam taky skoro bydlím :D

      Vymazat
  15. 100 bodů za ponožky, vypadá to super :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ceady tyhle šaty na Tobě miluju, ale ponožky v balerínkách nee :D

    OdpovědětVymazat
  17. Náhodou fotky jsou docela fajn, přítel fotí mnohem hůř :D ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Ty ponoštičky jsou superacky:)

    OdpovědětVymazat
  19. Ponožky do balerínek jsou nejlepší :) hezký šaty opravdu ti to trošku splývá :D

    OdpovědětVymazat
  20. ponožky do všeho, jebu to. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpovědětVymazat
  21. strašně mi tenhle střih šatů k tobě sedí a sluší ti!

    OdpovědětVymazat
  22. ty jo... já bych si ani nevšimla, že jsou to ponožky, spíš jsem si říkala, jak krásné máš balerínky :-) Rozhodně to byla dobrá koupě a hlavně žádné puchýře!!! :-) Šaty se mi moc nelíbí, ale 100lidí=100 chutí :)

    OdpovědětVymazat
  23. jůů sluší ti to. a tomuhle se nemůže řikat ponožka, pod tím pojmem si představím kotníkové fusky!.) vypadá to pěkně!

    OdpovědětVymazat
  24. Sekne ti to. :) Ale já bych je asi si nechala trošku zkrátit zdá se mi,že tě to zkracuje. :) Jinak ohledně těch ponožek. Existuje plno takových těch zdobných do balerínek ty bych možná ještě vydejchala, ale takový ty někam až do krku k sandálům, ale LV a uvedení kolekce to nee. :)

    OdpovědětVymazat
  25. Krááásné šaty, moc ti sluší! :)).

    OdpovědětVymazat
  26. Anonymní20/6/12 19:47

    ježiš seš trapná a ty tvoje pozy? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš a já si to o ní nemyslím. Myslím, že trapný je ten, který se nedokáže ani podepsat.

      Vymazat
    2. Anonymní21/6/12 10:13

      Bez tak to psala Mia :DDD

      Vymazat
  27. Hello there!

    My name is Cliff and I'm holding The Sartorialist book by Scott Schuman giveaway right now. I'm so happy that I'm here to officially invite you to join the giveaway, it's open internationally. I'm so excited that you have the chance to win. Thank you so much for your time! :) Click HERE for the giveaway!

    OdpovědětVymazat
  28. Tak hodně úspěchů v zaostřování a focení!:D Líbí se mi tvoje sluneční brýle, mají krásný tvar, takové přesně sháním! Tak snad už budu před tím létem úspěšná a najdu je:D

    OdpovědětVymazat
  29. Taky hledám tyto ponožky,příjde mi to jako bezva nápad :).šaty se mi líbí,jsi v nich krásná.

    OdpovědětVymazat
  30. ty ponoky jsou úplně super.

    OdpovědětVymazat
  31. Mně ty ťapky slejzají, tak je nenosím, jen bych se čílila

    OdpovědětVymazat
  32. Hehe přítel je vtipálek! Sluší ti :)

    OdpovědětVymazat
  33. šaty woow... ale ty balerínky nemusím :/ ale jinak wooow :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©