středa

OUTFIT: moje nejoblíbenější barva je...


 Už z názvu a hlavně z fotek Vám musí být jasné, že mnou oblíbenou barvou pravděpodobně nebude ani růžová, ani zelená barva, ale klasická námořnická modř, kterou jsem si oblíbila ve svých 13ti letech,  kdy jsem viděla Rachel Bilson v dokonalém modrém outfitu. V té době jsem usoudila, že modrá barva zrzkám zase tak nesluší, a tak jsem se v té své pubescentní euforii rozhodla, že bude potřeba obarvit si vlasy. Což jsem také nakonec udělala a jako bruneta jsem vypadala více než blbě :D. Bylo to moje první a doufám, že také poslední barvení, protože nyní už mám svou barvu vlasů ráda. Řekla bych, že je to právě díky Vám, protože jste mě přesvědčili o tom, že každá druhá z Vás mi píše, jak mám hezkou barvu vlasů. Za což Vás moc děkuju! A tak i když stále vím, že modrá sedí více brunetám, mám ji stále moc ráda a mrzí mě, že více neinvestuji do oblečení, protože bych nejraději měla plný šatník modrých kousků :).

Jaká je Vaše nejoblíbenější barva?
                                  jumper- C&A, shorts- Yumi, shoes- H&M, glasses- H&M                                     
SHARE THIS POST

61 komentářů:

  1. modrá? :D , krasný šortky

    OdpovědětVymazat
  2. má nejoblíbenější barva? :) já nwm hodně to střídám ale mezi mé oblíbené patří hnědá bílá mint a růžová :)

    OdpovědětVymazat
  3. Námořnická barva ti moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. Námočnická modrá ti podle mě moc sluší a barvu vlasů máš opravdu nádhernou, mně právě někdy v 15-ti letech zrz ztmavla, jinak jsem měla vlasy jako ty. :)
    A mám ráda všechny barvy, ale nejvíc asi růžovou a bílou. nicméně tenhle rok mi učerovala i mentolová. :)

    OdpovědětVymazat
  5. co se oblíbenosti barev týče, po celý můj život se to střídá, momentálně nedokážu určit mou úplně nejoblíbenější barvu. ale mám ráda černou nebo tmavě modrou. naopak teď nemám ráda oranžovou nebo fialovou.

    OdpovědětVymazat
  6. Já Tě chci vidět jako brunetku:D
    Nedokážu si vůbec představit, hehe

    OdpovědětVymazat
  7. krasne :) a modra nie je hlavne pre brunetky, dokonale na nej vyzneju aj Tvoje vlasy:)

    OdpovědětVymazat
  8. u mě vedou všechny pudrové barvy =) ale mamořnická modrá se mi taky moc líbí a na tobě obzvlášť! =)

    OdpovědětVymazat
  9. Náhodou ti modrá strašně sluší, taky mám nejraději asi tmavě modrou barvu. :) A barvu vlasů máš krásnou, vem si, kolik brunet potkáš na ulici a kolik zrzek. Já teda potkala zrzku ani nepamatuju! Jo a moc ti to sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Myslím, že ti ta modrá náhodou pasuje :-)
    Vždycky jsem chtěla zrzavé vlasy, jen v tmavším odstínu, takže ti je závidím, rozhodně už si je nebarvi :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Moje nej barva růžová a bílá:) Miluji třeba svoje hnědé sako s růžovou podšívkou:) A k rezavým lasům se mi moc líbí tmavě zelená:)

    OdpovědětVymazat
  12. ona Ti totiž taky tahle modrá fakt sekne :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jsi tak charizmatická :) a příjde mi, že si hrozně moc zhubla !

    OdpovědětVymazat
  14. Jee taky tě chcvi vidět jako brunetku :)

    OdpovědětVymazat
  15. já nemám konkrétní nejlepší barvu, miluju všechny! (krom pár odstínů oranžové, žluté, zelené atd :D)
    ale jako malá jsem milovala modrou, měla jsem i modrý pokoj :D..
    sluší Ti to!

    OdpovědětVymazat
  16. Moje jsou odstíny zelené... a neumim si tě představit jako brunetu :D to prostě nejde

    OdpovědětVymazat
  17. ja mam na obleceni najradsej cervenu :)

    OdpovědětVymazat
  18. to by ma teda zaujímalo,ako si vyzerala :D mne sa taká klasická modrá moc nepáči,ale kráľovská je veľmi pekná :) ja mám obľúbené všetky farby,až na zelenú,kaki :D a ani čiernu a bielu moc nemusím

    OdpovědětVymazat
  19. Ta modrá ti opravdu moc sluší a svetřík je dokonalý! Po takovém jsem vždycky toužila, ale nevím proč, prostě mi propínací svetříky nesedí :( Já mám nejraději černou a červenou, v poslední době taky korálovou :)

    OdpovědětVymazat
  20. ja si nahodou uprimne myslim, ze ti modra vylozene sedne. Ja naopak jsem bruneta, ale v namornicky modry se zas az tak moc necitim...

    OdpovědětVymazat
  21. Já taky zbožňuju modrou barvu, akorát spíše tu světlejší až do tyrkysové :-) Modrá je má oblíbená barva už hrozně dlouho. A že zrzkám nesluší modrá není pravda, vždyť na tobě vypadá krásně ;-) Jinak krásné fotky!
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Modrá je nádnerná a moc ti sluší!:-) Já ji taky ráda nosím:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  23. Náhodou ti fakt sluší:) já mám nejradši červenou, ale barva kterou přímo nenávidím je tmavě zelená :D

    OdpovědětVymazat
  24. Mně se tvá barva vlasů s tou námořnickou modrou moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  25. posobiš strašne milo :)) ako nejaka babika<3:)
    http://bloomingflowers-ika.blogspot.sk/ giveaway o konturovaciu paletku a penaženku Paul boutique:)

    OdpovědětVymazat
  26. Já si myslím, že ti ta modrá náhodou sluší.. :) Zrzky se mi strašně líbí! Je dobře, že si nezůstala brunetou.. já bych tvoje vlasy brala hned :)
    A musím říct, že na tobě jde vidět, jak si zhubla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím hubnutím to tak horké nebude, právě naopak :D. To až za dva dny uveřejním další outfit, tak se leknete :D

      Vymazat
  27. námořnická barva je moje oblíben taky, 50% mýho šatníku tvori prave tato barva:D:) a pekné fotky)

    OdpovědětVymazat
  28. Já mám nejraději černou, červenou a hnědou, ale možná by mi občas neuškodilo obléct se do nějaký zářivější :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ty jsi v tom oblečení tak roztomilá :) ty kraťasy jsou parádní.Moje nejoblíbenější barva je černá,také modrá a červená.

    OdpovědětVymazat
  30. námočnická modrá je taky jedna z mých nejoblíbenějších barev:))

    OdpovědětVymazat
  31. Záleží na tom aké je obdobie.
    Teraz milujem čiernu a červenú.
    Ale na prvom je u mňa modrá! :)

    OdpovědětVymazat
  32. ty kraťasy jsou parádní :))) a podle mě ti modrá sluší!:)) mému srdci oponuje už nějakých pár let fialová :D:))

    OdpovědětVymazat
  33. taky miluju stejnou barvu jako ty! :) když nad tím tak přemýšlím - většinu oblečení mám právě v této barvě :D

    OdpovědětVymazat
  34. Ty kraťasy jsou krásný. A já také nemám jednu nejoblíbenější barvu, většinou to záleží na náladě :)

    OdpovědětVymazat
  35. Ani neviem kedy, ale tiež dáko v poslednej dobe letím na tej námorníckej. :D

    OdpovědětVymazat
  36. Asi červená a fialová =)
    Ale náhodou, v modré vypadáš dobře =)

    OdpovědětVymazat
  37. Ty jsi běluha! Taky se ti tak špatně opalují nohy? Teda já se celkově neopaluji, ale nohy ty jsou prostě prokletý..

    OdpovědětVymazat
  38. Vždyť ti sluší! :-)
    Já dlouhou dobu neměla tmavě modrou v lásce ale asi minulou zimu se to nějak obrátilo, koupila jsem si několik modrých kousků do šatníku, a teď ji mám moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  39. jasný, já si v dětství kvůli vlasům zkusila... ale stejně je zrz nejlepší :) taky mám ráda a nosím ráda modrou ;)

    OdpovědětVymazat
  40. Moc ti to sluší! :) ostatně jako vždy..a má oblíbená barva je červená :)

    OdpovědětVymazat
  41. tenhle topík, prostě je víc než dokonalej

    OdpovědětVymazat
  42. Anonymní6/6/12 19:04

    Skoda ze nevidime foto cele postavy. A ty boty by teda rozhodne potrebovaly vycistit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych se přiznala, tak boty z HMka se mi vždy zabarví po pár dnech a ať se snažím, jak se snažím, tak víc to vyčistit nejde :-)
      P.S.: A buď rád, že nejde vidět celá postava :)

      Vymazat
    2. Anonymní6/6/12 20:52

      To je ale pak na houby outfit, kdyz chybi celkovy vzhled.

      Zkusilas ty boty nekdy hodit do pracky? To by mohlo pomoct.

      Vymazat
  43. tenhle odstín ti moc sluší! :)
    já mám teď nejradši světlounce modrou, oranžovou, neonovou růžovou a béžovou.

    OdpovědětVymazat
  44. taky by mě zajímalo jak vypadáš jako brunetka :)dáš sem nějkaou tvojí fotku s hnědými vlasy? :),jinak modrá je i moje oblíbená barvička a po ní fialová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to víš, že sem tu fotku někdy dám

      Vymazat
  45. jo úplně jsme zapomněla i botky jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  46. Ty šortky jsou krásné! Osobně si myslím, že pro zrzavé děvčata jsou hezké barvy hořčičné a okrové, třeba v kombinaci s bílou, nebo třeba celý outfit v černém :) ale námořnická modř taky nevypadá zle .)

    OdpovědětVymazat
  47. Modrá ti pristane! Moja naj je čierna, ide to so mnou ešte z môjho metalového obdobia :)

    OdpovědětVymazat
  48. nejlepsi sortky,slusi ti to ;)

    OdpovědětVymazat
  49. Mně nepřijde, že by ti neslušela ;) A barvy vlasů si ceň, protože víš co by dala každá druhá za tvoje vlasy? Ne na každým rohu narazíš na zrzku (a já myslím, že je to škoda, protože mám ráda zrzavou barvu a pihy). Jinak já jsem fanda zelené

    OdpovědětVymazat
  50. měla jsem hodně ráda fialovou, modrou a černou, ale poslední dobou preferuji jen černou:)

    OdpovědětVymazat
  51. Modrou barvu mám ráda celý život, nejvíce odstín nebeské modři. Obzvlášť teď na jaro jsem si ji oblíbila, hlavně v kombinaci s bílými proužky. Modré svetříky by neměly chybět v žádné skříni! :D

    OdpovědětVymazat
  52. Anonymní19/6/12 13:22

    nemám ráda špinavé boty ... jinak ti to sluší, ale ty boty ti to kazí ...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©