pátek

OUTFIT: motocyklist(k)a


Dnes mám tady ukázku toho, jak nejčastěji jezdím oblékaná v těchto teplých letních dnech na skútru... A to i když jedu s přítelem na hospodskou večeři :D. A to říkal, že si zajdeme do restaurace. Já si tedy na hranolky ani steaky jako přítel nepotrpím, mám raději šťouchané brambory s cibulkou a kuřecí maso. Ale to jídávám doma běžně. Je to snad to nejjednodušší, co se nedá zkazit. Jen nevím, co si takhle v hospodě dát jiného k jídlu, protože dokonce i klasický "smažák", který jsem si kdysi dávala jako jistotu, nebývá ve všech hospodách eňoňůňo :D.  Co jíte v hospodských restauracích Vy?


Ale vybrala jsem si nejlépe jak jsem jen mohla, protože to moje jídlo bylo výborné. Jen tedy nenávidím zeleninové oblohy, které jsou ještě navíc zalité octem. (FUJ) Ale přítel...ten to rád :D, ještě si bral zeleninu ode mě.
POZNÁMKA: Taky se Vám zdají jídla v hospodských restauracích mnohem větší nežli v restauraci? Protože po mně musel přítel polovinu porce dojídat. A věřte, že jsem jedlík :D.

                 dress - C&A, jacket- Sheinside, shoes- H&M                
SHARE THIS POST

34 komentářů:

  1. Sluší ti to! :) Šatičky jsou super.
    Já mám třeba steaky ráda, ale jinak si dávám různé věci podle toho, na co mám chuť. Včera jsem měla kuřecí prsa se sušenými rajčaty, omáčkou z kozího sýra a zeleninu a bylo to výborný. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nemáš tu bundu náhodou z Bershky? :) Mám odtamtud hodně hodně podobnou, ne-li stejnou. :)
    Jinak hezkej outfit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A teď tu vidim že jí máš ze Sheinside.... :) Je ale hodně podobná :)

      Vymazat
    2. Já jsem během posledních nákupů narazila asi na dva (téměř) totožné křiváky :D. Takže není divu, že se ptáš.

      Vymazat
  3. Šatičky jsou krásné! Na to jídlo mám chuť, sice je asi pěkně nezdravé, ale jednou za čas:-D
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  4. Nejraději si v hospodě dávám svíčkovou :) Přítel samozřejmě smažák :D
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ty oblohy jsou fakt katastrofa někdy. Nebo k tomu dají takový ten salát bez chuti :D.

    OdpovědětVymazat
  6. já tyhle oblohy také nemám ráda :X a když už jsem v takovém zařízení :D vsázím jak si psala na smažák, protože počítám s tím, že ho moc nezkazí :D ale většinou mi nejede tatarka takže nic moc no :D
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám ráda klasiku, steak s hranolkama a velkou oblohou, nejvíc miluju zelí, ale musí být dobře ochucené :D

    OdpovědětVymazat
  8. proužky jsou nej :-) moc ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  9. já nejsem zrovna masovej typ, takže krom pizzérií návštěvy restaurací, hospod v oblibě nemám, nevím co si dát!!
    a šaty s křivákem.. prostě skvělá kombinace!

    OdpovědětVymazat
  10. JEJDAMANE DOSTALA JSEM CHUTĚ!

    OdpovědětVymazat
  11. Paráda, ty šaty jsou fakt krásné :)

    OdpovědětVymazat
  12. super outfit! prosim ta, kde je to fotene? to mesto vyzera velmi pekne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to foceno v Litoměřicích :-).

      Vymazat
  13. nemůžu si pomoct, ale jsi krásná! :)

    OdpovědětVymazat
  14. sluší ti to , dávám si řízek nebo smažák to je nesmrtelná klasika :)

    OdpovědětVymazat
  15. Skvělé fotky, opravdu Ti to sluší. Jinak -> obdivuji tvé vlasy a závidím Ti je, ááá. :D :)

    OdpovědětVymazat
  16. wow!Krásko!Nádherný fotky, máš úžasnou bundu))
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní29/6/12 19:26

    Ty mas neco s klouby, konkretne s koleny? Proc si nestoupas normalne?

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní29/6/12 20:18

    proč jsi na všech fotkách furt tak mrtvolně bílá? to se ti to líbí mít takovou nezdravou barvu?

    OdpovědětVymazat
  19. Já se na ty fashion blogy už nesmím dívat. Takový pěkný holčiny a vždycky mám chuť přeskočit republiku a jít s některou fotit. :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Si krásna, si taká zvláštno-krásna,plus tvoje vlasy sú dokonalé.
    Máš skvelý blog, stala som sa tvojou následníčkou.
    Pekné fotky♥

    OdpovědětVymazat
  21. wow! ty jsi tak strašně krásně zrzavá! :D
    btw. je krásné jak jsi bílá... zrzky bývají bílé a sluší jim to! ;))

    jsem novým sledovatelem a těším se na další posty!

    a zvu k sobě ;)

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Litoměřice!
    mňam to jídlo :D

    OdpovědětVymazat
  23. najkrásnejšie vlasy máš :)

    OdpovědětVymazat
  24. co to je hospodská restaurace? to slyšim prvně.

    OdpovědětVymazat
  25. Si svojska a dokonala! Moja inspiracia :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©