sobota

OUTFIT: Otesánek v Liberci


Poslední dva dny mé neaktivnosti byly způsobeny tím, že jsem byla navštívit přítele v Liberci na kolejích :). Mačkání se na jedné malé posteli v neuvěřitelně špinavém bytě ( nebo bych jej spíše mohla označit za kutloch) nebylo zrovna dvakrát komfortní :D...Ale stejně to za to stálo :). Konečně jsem viděla, v čem přítel žije. Klobouk dolů před kolejemi v Liberci, které se snad ani s Prahou nedají srovnávat :). Jediné mínus bytu mého přítele jsou dva vysokoškoláci, kteří nejsou schopni použít vysavač, umýt jednou za čas zašlý záchod nebo snad umývadlo v koupelně :D. Kdybych tam byla o den déle a měla s sebou rukavice a savo, tak bych neváhala a dala jim to tam do pořádku :D. Nejvíce mě rozesmála (nebo spíše znechutila) výstavka na poličce čokoládových figurek ještě od Mikuláše, vystavených dětských lego her (asi se kluci hodně nudí) a samozřejmě nechyběla ani výstavka odpadků :D. Prostě hnus :D. Takže pokud já jsem bordelář (jako, že jsem), tak jste neviděli tohle :D. Pomalu jsem měla strach, aby na mě něco nevyskočilo z ledničky :D. Fotky bytu raději nepřikládám. :D Namísto toho mám tady fotky z odpolední procházky. :)
Ale nebýt jejich averze, jsou koleje více než obstojně zařízené (jsou to také koleje roku 2011 viz článek TADY) a příroda kolem je také nádherná! Takže pokud přemýšlíte, kde studovat podle ubytování, tak tady není nad čím váhat!

                     jeans- Orsay, creepers- RedRaven, jacket- Sheinside, shirt- Takko, ve vlasech motýlek od přítele                         
SHARE THIS POST

41 komentářů:

  1. skvělé fotky :)
    jéžiš fuj, to bych nevydržela! :D

    OdpovědětVymazat
  2. tie vlasy máš skvelé,s tou mašličkou :) a ten byt teda musel vyzerať,tie výstavky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Díky bohu za mého muže, co předtím než přijíždím všechno uklidí a vyluxuje a pak mi nadává, když si něco někam položím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak to chodí u mého přítele doma, ale na koleji neuklidí vůbec nic, protože tvrdí, že tam byl nepořádek prý už ve chvíli, kdy tam přišli :D.

      Vymazat
    2. Nene :D výmluva ze základní školy!

      Vymazat
  4. Fuuuj to musel bejt hnus :D ,sluší ti to :) hezkej most na fotku

    OdpovědětVymazat
  5. fuj :D
    inak krásne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jů :) Tam to znám, most hned u kolejí, že? Prý je hezké bydlení, ale já osobně bych si tady nevybrala zaměření studia, takže na mě nejspíš čeká Praha.

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou nádherné fotky, moc ti to na nich sluší a ta mašlička je dokonalá!
    Jinak, já když vlezu bráchovi do pokoje, tak mu taky vždycky otevřu okno a zcela instinktivně začnu vyhazovat odpadky co má na stole a sbírat oblečení, co má na zemi. To pak poskládám a dám mu to na křeslo.

    OdpovědětVymazat
  8. Překrásné fotky! :)

    Zvu vás všechny ke mně na Giveaway! :)

    www.unusualfashiondream.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. máš neuveriteľné vlasy... O.o uplne perfektné.

    OdpovědětVymazat
  10. potkala jsi nějakou blogerku v Liberci? :)
    krásný outfit, sluší ti to :))

    OdpovědětVymazat
  11. Kdysi jsem přespala v podnájmu u 3 kluků a bála jsem si sednout na toaletu a následně si umýt ruce v neumytém umyvadle. To byla taky chuťovka:D Kluci čistotu moc neřeší :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ty nejsi žádný otesánek!!;)

    OdpovědětVymazat
  13. Nechtela bych:D Bydleni tri kluku musi byt dobry binec.

    OdpovědětVymazat
  14. :D No v bytě u 3 kluků se nemůže divit.. :D holt potřebují ženskou ruku, která by na ně dohlížela (popř. by za ně uklidila).. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ty fotky na mostě vypadaj vážně skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  16. P2kný outfit :) Jen škoda že je bez barviček:)

    OdpovědětVymazat
  17. slusi ti to:)
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Tys byla v Liberci? Tyjoo, já jsem z Liberce. :)
    A sluší ti to, moc hezký fotky!:)

    OdpovědětVymazat
  19. Ráda bych se podívala na fotky, alespoň na ukázku mamce, že můj pokoj může vypadat daleko hůř. :D

    OdpovědětVymazat
  20. vohooo ten most je stvoreny na fotenie :) paradne fotky :)


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  21. Jakej otesánek prosímtě? :D A tohle bych nevydržela, kdybych musela bydlet s takovýma bordelářema! :D....Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  22. krásný fotky ;) :D docela mě pobavil tvůj popis bordelářskýho bytu no :D

    OdpovědětVymazat
  23. proč otesánek? :D od toho máš daleko ;) nicméně ti to sluší

    OdpovědětVymazat
  24. Jooo, Harcov je nejlepší!
    Śkoda, že jsem tě nikde nezahlídla, jenže pořád sedím nad učením :D

    OdpovědětVymazat
  25. něříkej si otesánek :) když na to vůbec nevypadáš!:) jinak příroda alespon na fotce vypadá opravdu moc hezky.))

    OdpovědětVymazat
  26. Ježiš.. já bych tam asi nevydržela :D
    Jinak ta mašlička je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  27. Já bych tam teda asi nevydržela být :D
    Jinak ta mašlička je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  28. Krásný fotky a v culíku ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  29. super! A jaká je ta procházka v korunách?

    OdpovědětVymazat
  30. Nádhera...na tom mostě to moc dobře znám...jsem z Liberce:)

    OdpovědětVymazat
  31. Vlasy ti s tou mašličkou vyzerajú skvele :)

    OdpovědětVymazat
  32. tvůj přítel studuje v Liberci? :) pěkný, moje sestra také. když jsem za ní párkrát na kolejích byla, tak to taky nebylo nejlepší, pokud tě to utěší a to jsou to holky :D a toho otesánka si příště nech, je to hloupost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned mám lepší pocit, že v tom přítel není sám :D. Myslím v tom bordelaření.
      Jinak studuje v Liberci prvním rokem :D.
      A dobrá, nechám to být :D...Ale když bych to nenapsala, tak mi sdělí dalších 10 anonymů :D.

      Vymazat
  33. prej otesánek, jsi voleček :D
    ty bláho.. jak spolu bydlí chlapi, to si dokážu představit jak to muselo vypadat. nebo nedokážu? :D

    OdpovědětVymazat
  34. bydleni na kolejich je vzdycky super... a z me zkusenosti - malokdo miva 100% uklizeno, obzvlast, pokud to jsou kluci :-D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©