pátek

Pěnový makeup Matte magique od Loreal Paris

Chcete tip na ten nejjemnější makeup nebo také na bázi pod klasický makeup? Právě jste narazili na produkt vašich snů :). Alespoň já jsem z něj nadšená od prvního vyzkoušení.  Je to taková sraženější pěna :), něco jako když se Vám zdrcne krém do dortu :). Přesně tak bych to popsala :). Popisuji to tak, protože věřím tomu, že v dnešní době si všichni pod pěnou představí Dream Nude Airfoam od Maybelline (recenza TADY). Přesto je krém až nevěřícně lehký a po nanesení pleti nemám pocit, jako bych nanášela makeup, ale něco jako pudr. Přesto ani po pudru nemám takový hedvábně sametový pocit :).
Co se krytí týče, tak není největší, ale i tak mi zakryl nesrovnalosti na bradě a okolo rtů, takže krytí je střední :). Jsem s ním opravdu spokojena, protože směle zakryje mé rozšířené póry a přesto vypadá neuvěřitelně přirozeně.
Navíc po dlouhé době mohu říct, že mi sedí ten nejsvětlejší odstín :). CENA: v akci 300korun (edit: běžně v parfumerii za 500kč)
HODNOCENÍ: jednoznačně deset bodů z deseti možných :).
Jaký je Váš oblíbený makeup? Máte s Matte magique zkušenosti? :)

dodatečně přikládám fotku předtím a potom :)
Konzistencí mi makeup hodně připomíná tuto podkladovou bázi STUDIO SECRETS, která je k dostání za neuvěřitelných 429korun. Což mi přijde jako dost nadhodnocená cena. A tak mohu říct, že je lepší pořídit si 2v1 v makeupu Matte Magique, než investovat do podkladové báze a ještě mimo to si kupovat klasický makeup :). Přesto musím říct, že kdybych nenarazila díky kamarádce na tento makeup, tak bych stále tuto bázi stále používala v kombinaci s makeupem, protože po nanesení je pleť sjednocenější a hlavně je krásně jemná. Ale když vím, že stejné účinky má i tento makeup, tak by byla škoda na něj nenarazit.


Vlastníte jeden z těchto produktů? V čem Vám vyhovuje nebo Vám naopak nesedí?
SHARE THIS POST

48 komentářů:

  1. vypadá moc dobře, asi o něm budu uvažovat :) kolik tak stojí? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stojí okolo tří set korun :).

      Vymazat
  2. Nemuzu si pomoct, ses tak strasne krasna!

    OdpovědětVymazat
  3. taky mám a jsem nadmíru spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  4. miluji ho a nedám na něj dopustit už 3 rokem :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá fakt dobře a tobě moooc sluší :) Podívám se po něm až půjdu na nákupy, díky za tip.
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá hodně dobře, já používám pořád stejny od essence tekutý, ale o prázdinách chci vyzkoušet nějaký pěnový třeba tenhle:) Kolik stál?:)

    OdpovědětVymazat
  7. máš tu nádhernou pleť! ♥
    teď používám BB, ale až skončí léto, asi ho zkusím!

    OdpovědětVymazat
  8. já makeupy nepoužívám,nevím ale ještě jsem nenašla ten správný odstín,takže spíš dopřávám pleti péči abych nemusela obličej maskovat makeupem,jinak ho použiju tak když jdu na ples atd..

    OdpovědětVymazat
  9. Měla jsem pěnový make-up od Maibelline a Rimmelu, dřiv mi seděli když jsem měla mastnější pleť.. Teď mám pleť suchou a dělají se mi z nich šupinky:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten jsem ještě neměla!!;)

    OdpovědětVymazat
  11. Přesně tuhle bázi pod makeup mám:) Hned mám po ní o něco jemnější pleť. Je skvělá!

    OdpovědětVymazat
  12. Penový make-up som mala len raz, bol z Avonu, ale musím povedať, že práve kvôli nespokojnosti s ním som si utvorila negatívny názor na všetky penové make-upy... :(

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá dobře, ale já potřebuju, aby make-up kryl hodně, takže bych si ho asi nekoupila.;)

    OdpovědětVymazat
  14. Pěnové mám ráda, hlavně když spolehlivě kryje, ale nemusí moc, jen natonovat a člověk pak vypadá přirozeně.

    Zvu tebe i všechny ostatní ke mně na Giveaway:

    www.unusualfashiondream.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. s těmito výrobky vůbec zkušenosti nemám, ale nevypadají špatně ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Já moc na ty pěnové nejsem... ;)

    OdpovědětVymazat
  17. tenhle pěnový make-up od L'oreal jsem jednou vyzkoušela a je to nejlepší make-up co jsem kdy měla :).

    OdpovědětVymazat
  18. Máš nádhernou pleť, na tu snad ani nepotřebuješ make-up! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Mně by se líbil kvůli té světlosti (i když vypadá tmavě), ale sahat do něho s dlouhými nehty, to by mi nebylo moc příjemné, nesnáším cokoliv za nehty!:) a protože já si nanáším make-up prsty, asi budu muset oželet :/
    hanik005@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. vyzerá úžasne,ale aj tak ma viac zaujal ten penový od maybelline :)

    OdpovědětVymazat
  21. Můžu se zeptat na číslo nebo název odstínu? Děkuju:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, je to 140ka BEIGE NATUREL / CREAMY NATURAL

      Vymazat
  22. fotka už s make-upem? jestli ano, tak smekám :) ještě jsem o něm vůbec neslyšela a v naší drogérce jsem ho ještě ani neviděla :( nad tou bází studio secrets jsem několikrát uvažovala, ale s tou cenou máš opravdu recht.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě během dne přiložím fotky na ruce, protože takhle to není moc znát :).

      Vymazat
  23. Škoda, zrovna jsem i nový make-up koupila, jinak bych do tohohle určitě šla ;)

    OdpovědětVymazat
  24. možná vyzkouším :) hodně mě to podle té recenze láká

    OdpovědětVymazat
  25. som 1501. sledovateľka tvojho blogu, a myslím, že z neho už oči neodtrhnem. :D Moc pekné tu tu máš. (:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, mockrát Ti děkuju! :-) Jsem moc ráda, když vím, že moje stránky někoho baví :).

      Vymazat
    2. Nemáš začo. (: Myslím, že veľa z nás tvoje stránky bavia..inak by nás tu toľko nebolo. (: Len tak dalej.

      Vymazat
  26. Pořád hledám make-up, který by mě sedl. Tenhle vypadá skvěle a na tobě krásně přirozeně, tak třeba příště zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  27. Vypadá dobře, ale bojím se té konzistence :D ....

    OdpovědětVymazat
  28. Tak ten musím vyzkoušet, docela jsi mě nalákala :)

    OdpovědětVymazat
  29. Zní to dobře a na fotce vypadáš nádherně, navíc máš krásně dlouhé řasy. :)

    OdpovědětVymazat
  30. prd bubák :) vypadáš dobře :)

    OdpovědětVymazat
  31. Anonymní10/6/12 09:56

    :) Jaký máš odstín,prosímtě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) mám odstín 140 BEIGE NATUREL / CREAMY NATURAL :)

      Vymazat
  32. Mě se hrozně moc líbí ten obal té báze ale nekoupila bych si jí, po tom make-up jsem koukala když přišel do drogerie ale odolala jsem a jsem v celku ráda. Mám moc ráda tonovací krémy a u Mii mě teď hodně zaujal BB cream.:)

    OdpovědětVymazat
  33. Tohle je nejdokonalejší make-up! Mojí pletí sedí absolutně nejlépe (mám stejný odstín jako ty)! Krásně kryje, vypadá přirozeně a je to prostě můj miláček :))))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  34. Anonymní10/6/12 19:52

    Pch, prej 300,- dneska jsem se dívala a za pětikilo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za opravu...Já ho mám z akce, takže děkuju za aktuální prodejní cenu.
      Na heurece najdeš eshopy, kde ho seženeš ještě levněji, přikládám odkaz http://www.nejlepsiceny.cz/pudry/dlouhotrvajici-penovy-make-up-pro-matny-vzhled-matte-morphose-20-ml-180-sable-rose.html

      Vymazat
  35. Naozaj super recenzia, uvažovala som nad týmto make upom ale prišiel mi príliš oranžový. :/ Ale na tebe je skvelý asi sa vrátim si ho kúpiť. :D

    OdpovědětVymazat
  36. Anonymní13/7/12 13:59

    Na té horní fotce ti to hrozně moc sluší. :-)

    OdpovědětVymazat
  37. Ahojky, já vlastním oba tyto produkty a prijde mi, ze opravdu se makeup chová jako báze, až na to, že má zbarveni a kryje, jsem s nimi docela spokojena, ale znam i lepsí produkty...

    OdpovědětVymazat
  38. Já makeup nepoužívám, ale tenhle mě hodně zaujal, pokud dobře matuje. Bázi jsem chtěla už dávno, protože je to pořád lepší než tisícovka MUFE.. Jenže nevím jaká je, bohatě by mi stačila ona + korektor. Neuděláš na ní recenzi? :-)

    OdpovědětVymazat
  39. Milionkrát škoda, že jej už nevyrábí. Ideální make-up: krásné balení plus ideální schopnosti:-) zamilovala jsem si jej...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©