pondělí

RECENZE 2v1: lesk na rty GLAM SHINE a řasenka ONEbyONE

Dnes mám tady pro Vás recenzi 2v1... a to na řasenku a lesk na rty, které mám na této fotografii výše.  Můžete si všimnout, že ačkoliv vlastním nepřeberné množství kosmetiky, tak ve výsledku se nelíčím extrémně výrazně a nejvýraznější na mém líčení bývají jen řasenky a rtěnky.. Když už se maluji do města, stíny používám vždy spíše nenápadné, než že bych se vrhala do barviček, tím myslím modrou, zelenou a další pastelové barvy. :) Takže už i tento lesk na rty se mi zdá na mě trochu více křiklavý :D. Ale dost o mém malování. Přejdu raději na recenze. Mimo to bych chtěla dopředu zmínit, že obdivuji všechny bloggerky, které dokážou o jednom produktu napsat více jak jeden odstavec, protože i když mám s produkty delší zkušenost nevím, co bych k nim měla asi tak psát, když o produktu více prozradí samotné fotografie.
Nejsem zrovna zastánce lesků kvůli jejich lepivosti. Tento tedy není žádnou výjimkou, upatlanou pusu máte tak jako tak :). Takže nedoporučuji nanášet při větrném počasí, protože byste pak mohly vypadat jako dlouhovlasý muž s knírem :D. Ale tohle je typické pro všechny lesky na rty. V čem se ale tento odlišuje je jeho výdrž, nesmaže se Vám po napití z hrnečku, ani po dvouhodinovém mlaskání si :D. Jednoznačně drží lépe než všechny předešlé lesky, které jsem měla možnost vyzkoušet.  A navíc má sytou barvu, takže jej můžete používat samostatně bez rtěnky. A jaká je CENA? 219korunHODNOCENÍ: Dávám osm bodů z deseti možných :)
Druhým produktem je objemová řasenka One by one od Maybelline, která mě mile překvapila. Objemové řasenky klasicky spojí řasy do hustých chumlů, a tak ve výsledku vypadáte, že máte na oku jen tři silnější řasy :D. Ale u této objemové řasenky to tak tragicky nedopadlo, právě naopak. No posuďte sami z fotografií. Myslím, že výsledek je poměrně slušný. Alespoň já jsem spokojená. CENA: 239korunHODNOCENÍ: 7/10 (sedm bodů z deseti možných) 
 Pokud váháte, tak není třeba, výsledek je povedený :). Řekla bych, že je na úrovni těchto dvou řasenek, a to VOLUME MILLION LASHES (recenze) a MEGA VOLUME COLLAGENE (recenze). 
SHARE THIS POST

58 komentářů:

  1. Ahojky, tak ten lesk vypadá skvěle.. :) Musím ho mít.. jinak řasenku mám podobnou, od Dermacolu.. :) Určitě se objeví recenze na mém blogu zanedlouho :)

    http://petulabook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. one by one je skvělá! a přesně jak Ty, nesnáším lesky :/

    OdpovědětVymazat
  3. One by One som skusala, ale nepresvedcila ma. Dala by som jej maximalne 6 hviezd. Inak uz som trochu otravena tym, ako drogeriove znacky donekonecna produkuju x verzii riaseniek, vsetky s bombastickou reklamou a vacsina stoji za...

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní4/6/12 10:01

    Maybelline řasenky zbožňuju a tahle na Tobě vypadá dost dobře

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle lesk ti moc sluší! Krásná barvička:-) Určitě bych ho ráda vyzkoušela:-)

    VOŇAVÁ GIVEAWAY S LUSH:
    http://illussoire.blogspot.cz/2012/06/vonava-giveaway-s-lush.html

    OdpovědětVymazat
  6. Trošku mi vadí, že v tvém hodnocení není ani jediné negativum a přesto nedáváš plný počet bodů. Proč, když jsi s oběma výrobky spokojená?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale negativa tam jsou, jen ty je za ně nepovažuješ.
      U lesku jsem uvedla, že lepí. Což nemusí každému vadit. A tak proto dávám 8/10 Což je hodně slušný výsledek. Protože leskům na rty jsem nikdy nedala více jak 7bodů.

      U řasenky jsem napsala, že výsledek byl uspokojivý na to, že jsem čekala mnohem větší slepení řas. Protože když napíšu "poměrně slušný výsledek", tak to neznamená, že je to pro mě jedna z nejlepších řasenek na trhu, od které už nikdy neupustím.

      jen trochu k hodnocení
      10 bodů pro mě znamená produkt, který nemá konkurenci a jen tak od něj neupustím a kupuji si ho opakovaně
      9 bodů pro mě znamená opravdu skvělý produkt, který vnucuji na potkání snad každému, jak jsem s ním spokojená. A ráda si ho koupím znovu, protože se mu nedá odolat. Ale tuším, že je možnost toho, že by se mohl najít i lepší náhradník (Dražšího s lepšími výsledky nebo nejlépe z nižší cenové kategorie, který by ho mohl snad možná trumfnout.) Takže 9ka u mě znamená téměř co 10ka, akorát je to aktuální produkt, který zbožňuji.
      8 bodů pro mě stále znamená opravdu dobrý produkt, který využiju, dopotřebuju a taky se k němu ráda jednou vrátím.
      7 bodů je stále vyšší průměr, který ráda doporučím, ale už si ho pravděpodobně pořizovat nebudu, protože se ráda poohlédnu po dalším produktu
      6 bodů už jsem pomalu na vážkách... Produkt se mi líbí, ale nejsem si vůbec jistá, jestli má cenu ho doporučovat a tak jej vypotřebuji, ale už se k němu nevrátím
      5 bodů produkt nesplňoval má očekávání (nebo to co bylo uvedeno na příbalovém letáku), ale nebyl přímo na odpis
      4 - 0bodů produkt za nic nestojí a nemá cenu si ho pořizovat

      Je to mé subjektivní hodnocení, podle kterého se řídím.

      Vymazat
  7. Ta barva lesku ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na první fotce vypadáš krásně, tahle barva lesku ti skvěle sedí! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten lesk ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  10. ja tiež lesky moc nemusím,aj keď ich zopár doma mám,nepoužívam ich často,najmä sa mi nepáčia tmavé
    tento ti náhodou pristane :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten lesk vypadá dobře a tu řasenku bych někdy chtěla vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
  12. Tu řasenku mám taky a jsem s ní nadmíru spokojená ! Jediná řasenka která opravdu dokáže to co slibuje ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Řasenku mám a jsem s ní spokojená. Už se mi i stalo, že mi několik lidí pochválilo, jak krásné mám řasy :)

    OdpovědětVymazat
  14. lesk na tebe vyzerá super a tá riasenka je super luxusná! teda aspoň sa zdá byť. prečo som ju ešte u nás nevidela?! :(

    OdpovědětVymazat
  15. Ty rty ti moc sluší :))

    OdpovědětVymazat
  16. one by one miluju jinou už nechci :D

    OdpovědětVymazat
  17. nad touto řasenkou poměrně dlouho uvažuji, na tobě vypadá suprově :)
    PS.: máš krásné oči :)

    OdpovědětVymazat
  18. ta řasenka vypadá dost dobře :)

    OdpovědětVymazat
  19. Nemať tak šialene veľa kozmetiky, tak si určite kúpim tento lesk.. je krásny :)

    OdpovědětVymazat
  20. Na řasenku nedám dopustit, miluju ji :)

    OdpovědětVymazat
  21. Lesk se mi teda vůbec nelíbí, ale řasenka vypadá suprově :)

    OdpovědětVymazat
  22. na lesky jsem docela zanevřela asi na tři měsíce jsem je přestala používat úplně, potom co jsem viděla video na youtube od Ingrid nedalo mi to a musela jsem ho zas vyzkoušet :D .. uvidíme kdy mě přestanou bavit :D (lucik.hroch@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  23. O řasence jsem taky dlouhou dobu uvažovala, ale teď jsem tak nějak na vážkách. A barva lesku ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  24. hezká recenze ;) o té řasence jsem také přemýšlela..nakonec jsem si to rozmyslela - ani nevím proč :D

    OdpovědětVymazat
  25. maybelline řasenky <33

    OdpovědětVymazat
  26. ten lesk ti strašně moc sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  27. Ty produkty na tobě vypadají skvěle :-)
    Mně nejvíce vyhovují řasenky od Essence :-)

    OdpovědětVymazat
  28. one by one jsem nezkoušela, ale všichni ji hrozně chválí.. tak teda nevím no.. :D

    OdpovědětVymazat
  29. Na ten lesk už jsem v krámě několikrát koukala : ) Ale zatím odolávám, mohla bych tu kosmetiku přehazovat vidlema.. ale vypadá moc pěkně, ta barva ti navíc moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  30. Ten lesk vypadá moc dobře, má stejný aplikátor jako lesk Lancome. Doufám, že po vyzkoušení bude stejně tak dobrý ;-)

    OdpovědětVymazat
  31. na pusu si toho moc nenapatlám :) připadám si nevím proč vždycky jako kačer:D ale řasenku a zrovna tuhle mám moc ráda..vlastně všechny od maybelline..řekla bych že jsou to jedny z nejlepšíích :)
    martyna.svecova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Já ti jen jdu oznámit, že jsi na té první fotce nejvíc nejkrásnější a zase pádím dál, jelikož já a kosmetika jsme neslučitelné esence :)

    OdpovědětVymazat
  33. ja mám asi 2 lesky také jemné do oranžova a moc ich nepoužívam, radšej mám jemný rúž, až tak sa mi nepáči lesk na mojich perách,ale a ten raz čo si ten lesk dám fúka akurát vietor a mám vždy také nervy a celkovo som ja človek, ktorý musí stále niečo pojedať, alebo každú chvíľu pijem niečo takže to moc u mňa nevydrží :D ale zas spolužiačka tá je úplne maniak na lesky, má ich asi štyri v kabeli v škole a každú chvíľu si nanáša iný :D a ja sa bojím, že ten môj neminiem kým sa skazí,alebo čo :D

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj, moc dlouho nesleduji tvůj blog,ale začal se mi tak líbit,že jsem si mezi své favoritky musela připsat i tebe! ;) Řasenku mám,a je skvělá) Lesk taky vypadá skvěle! Hlavně na tobě)) Mám blog,ale nějak moc se mi nedaří se mi ho rozjet. Pomohla by jsi nějak? Děkuju) Adik.99@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Dlouho o této řasence přemýšlím a furt né a né se rozhodnout zda do ní jít nebo ne :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě je hlavní rozhodnout se podle toho, jak se Ti líbí vyfocené na řasách :).

      Vymazat
  36. ta řasenka je teď ve spoustě recenzí a opravdu mě to začíná nahlodávat :) lesk ti sluší, na mé osobě by vypadal určitě rozplizle :/
    hanik005@seznam.cz
    ps: nebaví mě psát svůj mail, asi si založím konečně blog :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak můžeš mít blog jen s emailovkou :D, což taky není špatný nápad :D

      Vymazat
  37. vypadá suprově, tuhle červenou jsem ještě neměla...já miluji miss sporty růžovku ♥ :-) té se nevzdám

    OdpovědětVymazat
  38. nádherný lesk 8) má takú krásnu ružovučkú farbu...a aj obal je dizajnovo krásne riešený 8)

    OdpovědětVymazat
  39. tohle líčení Ti moc sluší! :) jsi najednou taková veselejší, prozářenější! :)

    OdpovědětVymazat
  40. Na tyhle řasenky se pokaždé koukám kvůli obalu :D Tak ráda visím že jsou fajn i při pouřití :))

    OdpovědětVymazat
  41. Lesk vypadá opravdu šťavnatě a tuhle řasenku mám moc ráda ;)

    OdpovědětVymazat
  42. Anonymní5/6/12 09:42

    Je zajímavý, jak má lesk za sklíčkem skoro až červenou barvu a na rtech pak růžovou. Kdyby takto měl člověk vybírat odstíny v drogerce bez vyzkoušení, tak se většinou sekne a vybere ten, co nikdy nechtěl :D Nebo je to jen dojem fotky a ve skutečnosti se barva podobá růžové? :)
    bettedavis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotka nezkresluje :), na rtech je lesk opravdu růžový, přestože působí v lahvičce červeně :).

      Vymazat
  43. Pokud ti mohu doporučit řasenku tak jedině od essence. Je to novinka, pohybuje se v cenovém rozmezí sedmdesáti korun a je skvělá! Neslepuje řasy, má hustý kartáček kterým se dají namalovat skvěle i dolní řasy a je dostupná ve třech různých kartáčcích. Plus ta jedna je tedy voděodolná. Já mám doma všechny tři a nejlépe u mě obstála ta ve stříbrné "lahvičce". Pokud chceš více tak zde: http://dreamaboutvendy.blogspot.cz/2012/05/cosmetic-for-eyes-of-essence.html Dnes asi budu psát recenzi na tu stříbrnou tak se můžeš podívat. Přece mě jen sleduješ ;) :)

    OdpovědětVymazat
  44. Ten lesk jsem zkoušela minulý týden v drogerii, vždycky se mi líbil.. Ze začátku byl takový hodně lepivý a pak jako by to nějak ztuhlo a fakt vydržel dlouho, kouření, pití i jídlo.. Parada:) Řasenku jsem nezkoušela:)

    OdpovědětVymazat
  45. Ruzova ti strasne slusi!:)

    OdpovědětVymazat
  46. Mně se to moc líbí. A jinak, proč si žehlíš vlasy, když je máš takové pěkné? .-)

    OdpovědětVymazat
  47. vlasy si nežehli, co by kdo dal za zrzavé lokny
    řasenka vypadá pěkně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) ále... teď jsem si je dva dny nežehlila a raději nevycházela z domu :D.
      Když je nemám vyžehlené, tak se mi na hlavě dělá neuvěřitelná svatozář :D...

      Vymazat
  48. Ten lesk vypadá krásně! S řasenkou pořád nevím, docela mě láká ji vyzkoušet ale četla jsem tolik negativních recenzí, že si nejsem jistá, jestli se mi za ni chce utrácet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je důležité dát na pocit a hlavně na to, jak se Ti zamlouvá podle fotky :).

      Vymazat
  49. ten lesk má skvělou barvu :)

    OdpovědětVymazat
  50. na první fotce jsi skvělá ! sluší ti úsměv ! , a lesky já osobně nenosím , nebo ho hned slížu , hehe :D :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©