pátek

RECENZE: Douglas vlasový sprej pro všechny typy vlasů

Pro tento měsíc bych se ráda věnovala více článkům s radami, jak vyzrát na své vlasy :). A tady je první z nich.

Po každém umytí si říkám, co si počít s kudrnatými vlasy...Většinou to skončí tak, že po dlouhé době přemýšlení zapnu žehličku a nemilosrdně se rozloučím s kudrnami. Což mi dokola celá rodina, včetně rodiny přítele, neustále vyčítá.  A tak když jsem líná, jsem doma a neděsí mě představa, že bych mohla někomu způsobit svým odkrytým obličejem újmu na zdraví, vsázím na kompromis a to na culík. A přestože si udělám na hlavě jen obyčejný culík, tak se tak jako tak bez nějaké vychytávky, která by mě zbavila vzhledu vlasy á la chemlon, neobjedu. A právě tou mou vychytávkou na suché vlasy, o kterou se doma vždy pereme, je tento sprej z DOUGLAS Style&Shine hairspray. Nejenom, že dodává vlasům lesk a svěží vůni po citrusech (protože obsahuje extrakt z pomerančovníku a zeleného čaje), ale používám jej hlavně kvůli fixaci, protože poslouží skvěle jako lak na vlasy, který je s klasickým pumpičkovým rozprašovačem. Hned po prvním vyzkoušení jsem byla mile překvapená, protože vlasy po nanesení vypadají stále přirozeně, neslepeně:). Takže trápí-li Vás sušší vlasy a sháníte-li středně silný lak na vlasy s UV ochranou, určitě není důvod váhat. Já jsem s ním nadmíru spokojená. (Lepší lak na vlasy jsem neobjevila.)
CENA v parfumerii Douglas: 199kč
P.S.: Doneslo se ke mně, že Douglas chystá aktualizovat do podzimu vlasovou řadu, tak uvidíme, jestli bude změna k lepší nebo horšímu... Protože tyhle nynější retro obaly podle mě nemají chybu!
SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. Já nyní používám od For life & MADAGA (recenze na mém blogu) a nyní si ho již nemůžu vynachválit :)

    Zvu tě na Giveaway
    www.dreamaboutvendy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Culík ti sluší a sprej vypadá dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se hrozně líbí, když mají holky vlnitý/kudrnatý vlasy v culíku, je to takový ozvláštnění obyčejnýho účesu :) Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  4. máš úžasnou barvu vlasů :) je to od věci, ale je to tak :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten culík ti mocinky,moc sluší. A mě se hrozně líbí ten obal :D

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní1/6/12 13:04

    Máš moc krásné vlásky a určitě si je zbytečně nenič žehlením :-)

    A teď trošku mimo téma.. máš úžasné tričko, můžu se zeptat odkud ho máš? :-)))


    Tina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. A svetr je z H&M :).
      Já ho mám tedy z druhé ruky, takže Ti nepovím, kdy byl v obchodě k dostání :).

      Vymazat
  7. Tvoje vlasy jsou krásné!!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Máš krásne vlasy a aj farbu vlasov :)

    OdpovědětVymazat
  9. Máš krásnou barvu vlasů. Já mám taky vlnité vlasy, psala jsem na svém blogu, co mi pomáhá, tak se mrkni a třeba si něco vybereš i ty:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  10. Mám úplně stejný problém jako ty. Nikdy nevím co s kudrnatýma vlasama, protože se prostě většinou upravit nedají. Když si je vyžehlím, tak se sice sama sobě líbím, ale přesně jak píšeš ty, rodina a přítel mi říkají, že sem padlá na hlavu, když to žehlím..
    Jelikož mám vlasy docela krátký, tak i ten culík mi občas dává docela zabrat. A jako "zvlhčovadlo" suchých vlasů používám sprej od Gliss Kur :)

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní1/6/12 18:30

    Moc Ti to sluší a díky za tip! :D kočko

    OdpovědětVymazat
  12. díky za tip! příští týden si pro něj do Douglasu zajdu! ;)

    OdpovědětVymazat
  13. rady jak na vlasy se vždycky hodí.
    Děkuju.. A Douglas je super značka

    OdpovědětVymazat
  14. Produkt jsem si utíkala druhý den koupit a nemá chybu, díky za tip

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©