čtvrtek

RECENZE Evolve šampon a Bioderma nodé oral


Začátkem měsíce jsem Vám slibovala, že se v červnu ve větší míře zaměřím na tipy v péči o vlasy... A tak se to také snažím dodržet. Jenže mám pocit, že jsem všechny výrobky, které používám, už představila. A tak musím na začátek upozornit, že se tentokrát jedná o tipy mé maminky. Což znamená, že si dnes  příjdou na své ti, kteří si musí kvůli zplihlým a mastným vlasům mýt hlavu každý den, tak ti z vás, kterým ve větší míře vypadávají vlasy


První produkt je značky EVOLVE. Nevím, jestli tuto značku znáte, a tak Vám ji v krátkosti představím. Jedná se o britskou přírodní značku, která vyrábí jen BIO produkty. Může se tedy pyšnit tím, že její produkty jsou minimálně z 99,5% přírodní. A navíc vyrábí recyklované obaly... Ale to jen na okraj. Takže v šampónech evolve nenaleznete žádné chemické látky a žádné silikony!
Jak jsem se zmínila, tak tento šampon není můj, ale mé maminky. Já trpím na suché vlasy. Ale vím, že ne všichni mají stejný typ vlasů jako já, a tak bych se ráda s Vámi podělila o maminčinu zkušenost, protože je více než pozitivní. Přestože se jedná o bio šampon, tak jsem byla překvapena, jak krásně pění. Po nějaké době používání tohoto detoxikační šamponů měla maminka vlasy v mnohem lepším stavu a hlavně už si nemusela mýt hlavu denně. Před tím s klasickými silikonovými šampony měla vlasy zplihlé a mastné již na konci prvního dne, a tak je více než nadšená z bio produktů, které se jí v poslední době jenom osvědčily.Takže pokud Vás trápí stejný problém a jste milovníci bio kvality, tak do tohoto šamponu investujte.
více se o produktu (o jeho složkách) dočtete TADY / CENA: 299kč



Dalším produktem, který bych Vám ráda představila je Nodé Oral od BIODERMY. Jedná se o výživový doplněk, který má napomoct k omezení vypadávání vlasů, které bývá způsobeno stresem, únavou, těhotenstvím nebo změnou ročního období. Také je doporučován na jemné a mastné vlasy.
Pokud tedy máte nějakou závažnější nemoc, která způsobuje vypadávání vlasů, tak bych vám Nodé Oral zrovna nedoporučovala. Já jsem tyto tabletky pořizovala mamince, která měla díky stresu na hlavě pomalu jen chmýří. Již po měsíci bylo na první pohled znát, že jsou vlasy v lepším stavu. Nejhorší vždy bylo to, že když vyšla z vany, byla vana plná vlasů, jakoby snad mamča podstupovala chemoterapii. O to znatelnější bylo, když se po dvou měsících vše dostalo do normálu a najednou už nebyla vana plná vlasů jako kdysi. A to vše jen díky mně, protože jsem jí každé ráno při jejím ranní kávičce upozorňovala na to, že by si měla vzít 2tabletky. :D
Více se o produktu, co se složení týče dočtete TADY / CENA: 409kč
P.S.: Podle příbalového letáku je doporučeno brát tabletky po dobu 3měsíců, kdy Vám jedno balení vystačí na 1měsíc. Takže se Vám ve výsledku tento výživový doplněk poměrně prodraží.
P.S.2: V dnešní době naleznete na trhu nespočet výživových doplňků, které pomáhají proti vypadávání vlasů a mají podobné účinky, na příklad Panthenol v tabletách, Anacaps, Revalid aj. Takže ve výsledku záleží jen na Vás, kolik jste ochotni investovat. Já byla třeba nejvíce spokojena s Biodermou :).

Máte s těmito produkty zkušenosti? Nebo máte své oblíbence, které vyzrají na mastné vlasy nebo vypadávání vlasů?
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. ahojky, nad tím šamponem nejspíš popřemýšlím, vlasy se mi docela mastí, ale nemusím je mít každý den.. Když vím, že nikam nepůjdu, tak si dám jen suchý šampon a mastnota nejde vidět.. Jinak super článek :))

    petulabook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som brala tiež nejaké tabletky, ale jeden balík pol iba na pol mesiaca, odporúčalo sa brať 1 mesiac, ale ja som videla len malé zmeny a tak som to s tým vzdala. Neverím moc na takéto tabletky. Ale samozrejme môžu mať účinok u iných aj keď u mňa nie 8D

    OdpovědětVymazat
  3. Mně taky hodně padaly vlasy a pomohl mi na to shampuk new od Lush :)

    OdpovědětVymazat
  4. ty tabletky vypadají dobře :) ale taky si myslím, že jsou drahé, každopádně jestli funguji tak proč ne :))!

    OdpovědětVymazat
  5. O Evolve slyším poprvé a fakt mě zaujal, taky bohužel patřím mezi ty, co si hlavu musí mýt denně nebo obden, takže si píšu na wishlist;-) Můžu se zeptat jestli je na lahvičce uvedeno kolik má ml? Jen, že na fotce se mi zdá docela malá, ale to může klamat..a v tom odkazu to nepíšou.
    Mě zatím na vlasy, ale i nehty vždy zabral nejlépe obyčejný Biosil asi za 50 korun, i když jsem zkoušela i dražší značky. A i jsem se o tom bavila s jednou lékárnící, která říkala, že ve všechn těchto tabletkách je stejný základ, jen ty dražší značky k tomu přihodí pár vitamínů, lákavý obal a reklamu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampon má 200ml :-)

      Vymazat
    2. Tak to jenom klame tělem:-D Díky!

      Vymazat
    3. Taky se mi zdál menší, ale to bude asi tím velkým obalem bioderma

      Vymazat
  6. Padaly mi vlasy ze stresu a taky můžu doporučit šampuk od Lush New. A k tomu jím tabletky pro krásnou pleť, vlasy a nehty Biosil plus. Ale nejvíc se projevily na nehtech, vlasy možná rostou rychleji.

    OdpovědětVymazat
  7. ja som brala biosil a nemalo to skoro ziaden efekt

    OdpovědětVymazat
  8. Zajímavý článek! Po vysazení HA mi vlasy trochu kraví, víc se mastí a řekla bych, že i víc padají, takže po tom šamponu kouknu. Cena není nijak závratná, už se mi povedlo koupit dražší, co stály za prd :D

    OdpovědětVymazat
  9. páni, tak ty tablety mě hodně zaujaly. někdy mám období, kdy mi přijde, že už musím být plešatá :-D

    OdpovědětVymazat
  10. To neznám a ani nemám zplihlé vlasy nebo tak takže nic pro mě :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Za sebe říkám tabletky Panthenolu. Vlasy mi padaly během maturitního stresu a od té doby (pět let) ani ň. Takže paráda :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ten šampon vypadá zajímavě, po výplatě bude můj. :) Jinak já problém s mastnými vlasy naštěstí nemám, myji si je zhruba 2x týdně a žádné vitamíny jsem zatím nezkoušela, ale určitě se na to taky někdy dostane.

    OdpovědětVymazat
  13. Dřív jsem měla také problém s mastnými vlasy, ale najednou bylo po problému. Přes to si vlasy myju obden kvůli pocitu špinavé hlavy. Vypadávání vlasů mi také trápilo zkoušela jsem například Biosil, ale mám pocit, že mě po něm vždy bolelo břicho a navíc žádný účinek jsem nepociťovala. Je pravda, že jsem ho brala, ale jenom měsíc. Teď používám šampon Alpecin C1 obsahuje teda silikon a kofein, ale moje vlasy jsou vyživené, silné, rychleji rostou, zhustily se a ani tak nevypadávají. Dřív jsem tahala z hlavy chomáče vlasů, ale teď už vůbec při koupání mi vypadne minimum vlasů a při česání také.
    S čím mám tedy problémy to jsou polámané konečky od žehličky. Takže si je musím nechat ustřihnout a pravidelně používat přípravky na žehlení vlasů.

    OdpovědětVymazat
  14. skvělá recenze :) podle mě je super, že sem dáváš (doufám, že začneš dávat :D) tipy i od tvojí maminky..je to super ;)

    OdpovědětVymazat
  15. tenhle bio šampon by mi asi docela bodnul... moje vlasy, stejně jak popisuješ, jsou už na konci dne zplihlé a mastné, takže si je musím mýt každý den. jen jsem zatím nenarazila na žádný výrobek, který by mi s tímto problémem pomohl, takže moc děkuju za tip :)

    OdpovědětVymazat
  16. já na moje padající vlasy používám Biosil a jsem spokojená, ale možná vyzkouším něco nového :-)

    OdpovědětVymazat
  17. naštěstí na tohle netrpím :D

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní21/6/12 22:50

    Super tipy, biodermu mám ráda a ty tabletky jsem taky brala a hodně mi pomohly. Evolve je pro mě novinka, ale zkusit bych ji mohla

    OdpovědětVymazat
  19. Jo mastící se vlasy jsou mor..:( to mi povídej.

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní22/6/12 11:27

    Ideální je oplachovat vlasy v odvaru z kopřiv a na závěr v citrónové vodě.Je to určitě nejlevnější.Pokud jsou vlasy moc suché,tak si udělat zábal z medu a vajíčka,potom umýt a opláchnout dle výše uvedeného. Ale tady se asi nejedná o ideální způsob, jak se zbavit problému,ale o propagaci kosmetiky.Škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak já jsem nikdy na takovéto babské rady nebyla, protože jsem se bála, že to nějak přeženu :D a výsledek nebude tak zdárný, jak by měl vypadat :D. Nejsem totiž žádný chemik :D.
      Proto vsázím na "drogistické" zboží.

      Vymazat
  21. naštastie toto nemusím nejak riešiť. (:

    OdpovědětVymazat
  22. Mám rovnaký problém s vlasmi ako tvoja maminka a skúšala som biodermu a je asi najlepšia zo všetkých takýchto tabletiek. Idem si ju kúpiť znova. A šampón ma zaujal a možno aj vyskúšam. Díkes za radu :)

    OdpovědětVymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©