neděle

RECENZE kosmetika LUSH


 Slibovaný článek s novinkami LUSH je tady :). Jak jsem už jsem TADY psala, očichala jsem toho v Lush tolik, že se mi až z toho zatočila hlava, takže jsem netušila, do čeho dříve investovat. Nakonec jsem ale měla jasno. Vždy odcházím z balistikem. S přítelem milujeme společné koupání a ještě více miluji oživení koupele něčím voňavým a barevným jako jsou balistiky. Tento balistik Rocketeer jsem měla již na Vánoce, kdy se jednalo o limitovanou kolekci. A tak jsem strašně moc ráda, že byl lushem nakonec uveden nastálo, protože mi ze všech balistiků zatím vyhovoval nejvíce :).   CENA: 125kč


A nakonec jsem si koupila tuhý parfém.... Musím říct, že jsem dlouhou dobu očichávala a očichávala, až se mi zdálo dost vůni podobných a hodně jich se mi zdálo až smradlavých, zatímco kamarádce voněly všechny. Ale podle mě to bylo i tím, že jsem zkoušela jeden po druhém, takže mi nakonec všechny vůně splývaly. Nakonec jsem usoudila, že vůně ve stylu unisex mi bude sedět nejvíce :). Podle mě nejvoňavější parfém. Nejedná se o (mou) klasickou ženskou vůni ve stylu květin nebo ovoce. Ani jedno ani druhé nečekejte. Spíš bych parfém označila za vůni, která se mi evokuje, když vyslovím "LUSH" :). Tedy kořeněná vůně, možná až pánská. (Taky mi ji nakonec přítel před pár dny vzal, že když mi voní a je spíše pánská, tak se jí bude vonět on sám. :D) Výhodou těchto tuhých parfémů je to, že jsou malinkaté, takže se vejdou do sebemenší kabelky a přesto vydrží dlouhou dobu. Nanáší se potřením na klasická místa jako je krk nebo zápěstí :). A jestli barví, to posuďte z fotky. Já bych řekla, že minimálně. CENA: 325kč

Máte s těmito produkty zkušenosti? Který lush produkt je Váš oblíbený?


Ještě přikládám video s balistikem, které jsem našla na youtube.
SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. Super, jen malé rýpnutí - tuším, že se neříká "balistiků", ale "balistik" (vzor žena).

    OdpovědětVymazat
  2. Balistiky a pěny do koupele také zbožňuji...přesně jak říkáš: není nad společné koupele :)
    A nad tuhým parfémem už dlouho přemýšlím. Je z tebe opravdu cítit? Cítí ho třeba přítel? :)
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Mě všechny ty tuhé parfémy tam hrozně smrdí :D:D hrozně mě jednu dobu lákalo si nějaký koupit, ale fakt prostě ani jeden mi nevoní :X
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně voněl právě jen tento jediný. A nakonec mi ho teď vzal přítel, že je pánský a že se jím bude vonět on :D

      Vymazat
  4. Jéé to voňátko je hezké :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si dnes poprvé z Lushe objednala.. tak už se nemůžu dočkat, až to očichám na vlastní "kůži".. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Aku ma ten tuhy parfem prosim ta vydrz? zvazovala som, zeby som si objednala nejaky tuhy parfem z Lush, ale bojim sa, ze nic nevydrzi...

    http://znackovakozmetika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych řekla, že výdrž je slušná. Když si jím ráno potřeš zápěstí, tak je ještě odpoledne vůně cítit, ale jemně. Takže doporučuji každé 4hodiny jemně přetřít zápěstí nebo krk :).

      Vymazat
  7. Anonymní25/6/12 10:36

    Tedy, nechci rýpat, ale když někdy koukám na Lush produkty, tak mi někdy přijdou nevýslovně ošklivé. Než jsem si článek přečetla, přemýšlela jsem, co je to za odrbaný kamenný dalekohled..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D proč rýpat, každý máme přeci jiný vkus..a co se líbí jedné skupině lidí, nemusí se líbit té druhé. Je to stejné jako s hudebním vkusem :).
      :D Ale něco na tom odrbaném kamenném dalekohledu bude :D.

      Vymazat
  8. Mam tuhy parfem z Lushe - nejaky pomerancovy, ale nevoni mi :/ Dostala jsem ho jako darek.

    OdpovědětVymazat
  9. Na ten tuhý parfém pozor ve vedrech, já když se jeden ze svých snažila včera zamáčknout zápěstím zpátky, tak se mi úplně rozpliznul na ruku :/ Tak teď pobývá v ledničce, radši.
    A k vůním... mně třeba nejdřív skoro všechny ty parfémy smrděly, ale postupem času mi většina začala hrozně vonět :)

    OdpovědětVymazat
  10. páni tuhý parfém vidím od LUSHE poprvé :)

    OdpovědětVymazat
  11. Balistiku som ešte nikdy nemala, no pár vecí z Lush už hej. Nabudúce si možno odnesiem túto :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tuhé parfémy od Lush mám moc ráda, mně voní hlavně t. parfém Ginger :)

    OdpovědětVymazat
  13. S lushem moczkušenosti nemám ale chci něco zkusit!!;)

    OdpovědětVymazat
  14. Rocketeera jsem měla taky, byl super! Krásně voněl, ale pěny z něho moc nebylo...A za balistiky se mi nechce dávat tolik peněz, když jsou na jendo použití...Z tuhých parfémů mi nejvíc voní Lust a z Lushe mám nejraději bezkonkurenční krémy na obličej a mýdla :)

    OdpovědětVymazat
  15. já jsem neodolala poštovnému zdarma a už mám taky objednáno :-) jsem zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
  16. z Lush som si doteraz ešte nič nekúpila, ale počas budúceho týždňa to hodlám napraviť :)
    ďakujem za tipy :)

    OdpovědětVymazat
  17. S touto kosmetikou nemám žádné zkušenosti ,takže děkuji za recenzi! :)

    OdpovědětVymazat
  18. nemam zadnou zkusenost s temito produkty, achjo :-(

    OdpovědětVymazat
  19. Super!O Lush jsem již slyšela,ale nikdy nezkoušela :)

    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. o této kosmetice jsem slyšela mockrád kolem obchodu často chodím ale nikdy jsem tam nic nekoupila ale myslím že to se brzy změní :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Lush mám moc ráda, byla ale doba, kdy jsem do něj byla fakt blázen.. ale je to moc drahý a některé věci mi zase tak nesedly.. ale hezky to voní! :)

    http://bornto-shop.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©