sobota

Proč kupovat mini balení? Dermalogica

Dnes mám tady pro Vás recenzi na produkty Dermalogica, které jsem dostala začátkem května na testování. 
Na úvod bych Vám o této značce řekla něco málo svými slovy....Produkty nejsou parfemované. Je to z toho důvodu, aby se předešlo alergickým reakcím. Také neobsahují žádná umělá barviva, lanolín nebo minerální oleje. Velkou nevýhodou této značky je to, že má opravdu drahé produkty, a tak jsem byla ráda, že jsem je měla možnost vyzkoušet. Díky tomu, že se jedná o mini balení, měla jsem šanci posoudit, jestli za to ten výsledný efekt stojí. Často u nových značek vybírám minibalení, abych zjistila, který produkt mi vyhovuje více a který naopak méně. Nerada si totiž hned kupuji produkty v XL balení, když nakonec zjistím, že mi nesedí a že jsem vyhodila peníze z okna.... a pak produkty tak akorát věnuji vděčným kamarádkám. 


A jaké mám po 4týdnech testování pocity?
Specialní čistící gel
je pěnivý gel, který slouží k čištění pleti od nečistot. Má moc příjemnou vůni po citrusech. Co se výsledků pleti týče, tak nevysušuje. Navíc nebude vyhovovat pouze suché pokožce, ale také mastné i smíšené pleti. Používá se tak, že napěníte menší množství v dlaních a poté si jimi umyjete obličej a krk.  250 ml za 845 Kč

Denní microfoliant je něco jako peeling... Ale přesto jsem ještě nikdy na takový typ peelingu nenarazila, protože se jedná o peeling v prášku, připomíná pudr, i co se vzezření obalu týče. Takže není divu, že je jeho cílem zjemnit pleť. Používá se tak, že si trochu pudru nasypete do mokré dlaně a smícháte s trochou vody. Pudr tak napění. Dále pokračujete klasicky jako u gelu, tedy že masírujete chvilku obličej a pak pokožku omyjete vodou. A díky tomu, že je práškový, nedráždí pleť, a tak není třeba bát se používat ho denně. 150 ml za 1 345 Kč

Multivitamin power firm je protivráskový krém, který se má používat v oblastní očního okolí nebo také rtů. Neříkám, že bych zrovna ve svém věku potřebovala zamezovat v tvorbě vrásek, ale tak proč nevyzkoušet tohle pidi balení?
Používala jsem ho na drobné linky, které mám v očním okolí a nemohu říct, že by se něco změnilo. Krom toho, že byla oblast hydratovaná.  Takže za mě, co se týče tohoto produktu, celkem zklamání....na to, kolik stojí balení v normální velikosti.  15 ml za 1 245 Kč

Skin smoothing cream
 je hydratační krém, který je určen pro sušší pleť, popřípadě i smíšenou. Výhodou je to, že nezanáší póry, a tak i když je vysoce hydratační, tak Vám nevyvolá akné. Tuhle jeho vlastnost oceňuji, zvláště proto, že mám na pleti jak extrémně suchá místa (na čele a tvářích), tak smíšená až mastná místa v oblasti nosu. A tak není divu, že je z těchto 4produktů můj nejoblíbenější. Bohužel si ale krém nepoběžím hned koupit v normálním balení, protože je jeho cena opravdu vysoká.. I když je pravda, že normální krém ve 100ml balení neseženu.  100 ml za 1545 Kč
Přestože se může zdát, že tato značka nemá jedinou chybičku, tak tou zásadní vadou na kráse bude (nejen) pro šetřivé čtenáře určitě cena. 


POZNÁMKA: Asi se Vám budu zdát divná, ale schovávám si produkty v původní krabičkách, abych je měla pohromadě a náhodou se mi před psaním recenze nezatoulaly. :D Jsem totiž hrozný bordelář! :D. Navíc když píšu recenze, jsou pro mě krabičky zásadní. Je zde základní info o produktu a hlavně sliby, které produkt ani nemusí splňovat.
Máte s touto značkou zkušenosti?
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. Skvělá recenze!:) Tuhle značku ani neznám ale asi vyzkouším!!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Od Dermalogicy jsem měla krém, celkem jsem s ním byla spokojená, myslím, že to je jedna z nejkvalitnějších kosmetických značek, která se obejde bez drahých reklamních kampaní :-)

    http://mamou-stylove.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. zkušenosti nemám, ale vypadá to lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě ty ceny přijdou šílený :D prostě bych to za to nedala..
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. mini balení jsou super :-) přesně jak píšeš - člověk má aspoň možnost vyzkoušet, jestli to opravdu za to stojí, nebo ne :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tu značku vůbec neznám, ale myslím si, že ty ceny jsou vážně přemrštěné...
    Každopádně recenze skvělá! :)
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Zkušenosti nemám a věřím tomu, že ani mít nebudu :D Takovou pálku, za něco co nefunguje? Děkuji, nemám zájem.

    OdpovědětVymazat
  8. Zkušenosti nemám, ale vypadá to hezky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní30/6/12 11:07

    No, upřímně, zase tak vysoké ty ceny nejsou. Např. ten Skin Smoothing Cream, píšeš 100ml za cca 1500,-. O.K. to se zdá hodně, ALE. 100ml je na pleťový krém celkem hodně, normálně bývá 50ml, 40ml nebo 30ml, když si vezmeš třeba Biodermu, tak za jejich Hydrabio krém dáš 549,- a má 40ml -> za 100ml krému od Biodermy bys dala 1372,- a to už se od tohohle tolik neliší. Voila, není to dobrá zpráva? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Matika mi nikdy nešla, takže moc děkuji za komentář :-).

      Vymazat
  10. Od Dermatologicky jsem jednou dostala nějaký vzorek, ani nevím, co to bylo, ale bylo co celkem fajn. Ty ceny jsou docela síla, ale kdyby ten krém byl nějak hodně suprčupr, tak bych si třeba i našetřila

    OdpovědětVymazat
  11. Odkial si prosim ta dostala tie produkty na testovanie? ja som o tejto znacke pocula same chvaly od Lisy Eldridge a odvtedy ju tuzim vyskusat, len neviem, kde ich okrem ebay kupit...daju sa dostat aj v cesku?

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné balení :-)

    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Malá balení mám ráda, jsou praktičtější, tím pádem skladnější :) Ale ty ceny..

    OdpovědětVymazat
  14. na začátku jsi psala že jsou neparfemované aby se předešlo alergickým reakcím, a potom že má nějaký krásnou citrusovou vůni... tak jak to s nima je ? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude to znít asi hloupě, ale ačkoli mají být bez parfemace, cítím citrusy.
      Tady máš oficiální info o značce http://www.dermalogica.cz/o-nas

      Vymazat
  15. ty ceny jsou poněkud vysoké a asi bych za kosmetiku tolik nedala .. :(

    OdpovědětVymazat
  16. Moc hezká recenze, Ceady, úplně jsi mě nalákala :) Já se přiznám, že o téhle značce jsem snad ještě neslyšela.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©