neděle

Tak trochu jiná giveaway

probíhá 4.6. (pondělí) DO PONDĚLÍ 11.6.
(4.6.-11.6.)
Nejraději bych obdarovala všechny z Vás, kteří mě na blogu pravidelně podporujete svými milými komentáři. A tak jsem se rozhodla odstartovat týdenní soutěž. Kdy na konci týdne pomocí random.org vylosuji jeden z (mnoha) článků, který jsem během týdne uveřejnila a následně vylosuji z komentářů pod daným článkem jednoho výherce(komentujícího). 
PROČ?
Zdá se mi to spravedlivější vůči těm, kteří jsou na mém blogu denně.
CO BUDE VÝHROU? Bude se jednat o  2 produkty ZIAJA
Vybrala jsem pro Vás kozí tonik a mléko 2v1 a kozí krém na ruce
DĚKUJU ZIAJE ZA SPOLUPRÁCE -  facebook
P.S.: Pokud nemáte blog, stačí do komentářů psát svůj email :). Alespoň budu vědět, kdo je (z anonymů) kdo :)

SHARE THIS POST
The life of Ceady. All rights reserved. ©