čtvrtek

Tělové krémy za babku!

Dnes mám tady pro Vás recenzi na ZIAJA produkty, které jsou stále populárnější. Tedy alespoň co se bloggové sféry týče. Přesto si myslím, že ziaja je poměrně rozšířenou značkou i mezi klasickými kosmetickými konzumenty právě díky své nízké ceně, která přiláká ke koupi nejednoho zákazníka. Stejně tak jako mou maminku, která tuhle kosmetickou značku používá více jak deset let. Proto se divím, že pro tolik lidí je tato značka takovou novinkou, když ji znám už od svého dětství.
Cena této kosmetiky je opravdu směšná. (V dobrém slova smyslu) Na příklad cena krémů, které mají 400ml, je pohádkových 115korun. A tělová másla jsou k dostání o 16korun levněji. A když spustíte "mozkovou" kalkulačku, uvědomíte si, že i kdybyste si koupili jeden takový set dvou mega produktů, vystačí vám minimálně na čtvrt roku, jste-li tedy ten typ, který se maže od rána do večera. Pokud ne, set Vám vydrží směle dvojnásobnou dobu :).


Přesto někomu může vrtat hlavou, proč je cena tak nízká. Vzhled produktů vypadá více než obstojně. Jak se říká, v jednoduchosti je krása. Parfemace je taky u těchto produktů více než příjemná, i když bych řekla, že krém s olejem z pecek hroznů voní o poznání příjemněji, tak lahodně. A pak už Vás napadne, že by mohl být problém s konzistencí a samotnou hydratací produktů. Po nanesení na těle se zdá krém spíše mýdlového charakteru jako nivea, v první moment jsem měla chuť postupovat jako klasicky s mýdlem, tedy opláchnout si ruce. Nevěřícně jsem se nakonec celá nakrémovala a zjistila, že žádný háček tento krém nemá. Opravdu hydratuje a krom prvního dojmu, kdy jsem měla asi zatmění mysli, jsem mu neměla ani co vytknout! :) Bohužel nejsem kosmetický expert a chemik, abych prozkoumala vlastnosti a srovnala je s těmi dražšími krémy a ani Vám bohužel neprozradím, jak budete vypadat za 10let používání této značky ve srovnání kupříkladu s Biodermou. Ale teď mohu říct, že Vám krém ráda doporučím.


Teď si asi říkáte, proč mám v článku dvě řady. Je to prosté... Obě jsou téměř všemi vlastnostmi stejné, a tak jsem si řekla, že by bylo zbytečné další týden sepisovat nebo spíše opisovat už jednou napsaný článek. Ale přesto se najde malý a přesto zásadní rozdíl... a to v tom, komu nebo k čemu je daná řada určena. Ta s ARGANOVÝM OLEJEM poslouží všem, kteří trpí na suchou pokožku, která je znatelně podrážděná. Druhá řada s OLEJEM Z PECEK HROZNOVÉHO VÍNA přísluší těm, kteří mají citlivější pokožku a mají obavy z alergických reakcí. 

 
HODNOCENÍ: 6,5/10 tedy LEPŠÍ PRŮMĚR :)
(šest a půl bodů z deseti možných, srovnávám-li krém s biodermou nebo s crabtree&evelyn)
 Kdybych Vám měla poradit a říct, která řada mi seděla více, jednoznačně zvolím tu druhou, tedy olej z pecek hroznového vína, kvůli její příjemné parfemaci :).
SHARE THIS POST

31 komentářů:

  1. Docela mě lákají výrobky s kakaem nebo pomerančem :-)
    Pamatuju si tu značku, když jsem začala zkoumat obsahy drogérek, vždycky jsem si říkala, že to musí být nějaký aušus, když je to tak levné :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě kakao zase tak neláká, ale ten pomeranč vážně pěkně voní.
      :) Koukám, že jsme úplně stejné :)

      Vymazat
  2. mám od Ziaji kakaové máslo, krásně voní:) myslím,že je to kvalitní značka za velice příjemnou cenu:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ziaju mám moc ráda. Mně hrozně láká ta řada s peckami z hroznovéhpo vína, jen jsem ji nemohla nikde sehnat :(

    OdpovědětVymazat
  4. Mají tyto řady i na jejich stránkách? Nemůžu je tam najít...:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano mají, ale koukni třeba k nim na eshop http://ruzova10.cz/

      Vymazat
  5. kde se to dá koupit? prolezla jsem u nás všechny drogerie a nic. a to bydlím v okresním městě, takže je tu relativně hodně drogerií. poradíte?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dá se koupit v Tescu, Globusu nebo třeba v Ahold.
      Já ji kupovávala i v Rossmannu, ale tam už se přestala prodávat, stejně tak jako v Schleckeru.

      Vymazat
  6. Já bych chtěla vyzkoušet to kakaové máslo, jinak mě tahle "kozí" kosmetika nechává chladnou:)

    OdpovědětVymazat
  7. ziaja je fakt boží, včera jsem zkoušela sprcháč s kozím mlíkem a ta hebkost, ach! i maminka si ho zamilovala :D

    OdpovědětVymazat
  8. Uplně souhlasím s Jennettou také mě ta kozí řada nechává uplně chladnou . Ale ostatní výrobky jsou mmm:)

    OdpovědětVymazat
  9. Já Ziaju znám už dlouho, ale pleťová kosmetika mi třeba vůbec nesedla, ale krémy na ruce jsou super. Takže tělové mléko určitě vyzkouším. A cena je nízká, protože se jedná o polské výrobky a ty jsou levné, jak je známo. :)

    OdpovědětVymazat
  10. ja som o nej ani netušila,ale keď sa to nedávno na blogoch tak rozbehlo,začala som si ju všímať v drogériách a teraz stále túžim po niektorých produktoch,škoda že sa nedajú zohnať v drogérii
    rada by som skúsila sprchový kozie mlieko,pomarančový balzám na pery a krém na ruky s kakaom :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jak budu v Praze, tak už se chystám na Růžovou 10, mám vybráno spoustu věcí, není vyloučeno, že přihodím i tyhle tělové másla .)
    hanik005@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. pěkné, snad budu mít možnost taky něco vyzkoušet od Ziaja :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já bych taky moc chtěla Ziaju vyzkoušet :)) Skvělý článek! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Od ziaji mám zatím jediný krém na ruce a to už ho mám druhým rokem (?), nechci ho stále používat, protože asi neunesu až do spotřebuji a už ho znovu neseženu... :D

    OdpovědětVymazat
  15. Měla bych ziaju už taky konečně vyzkoušet. Jsem to ale ostuda :)

    OdpovědětVymazat
  16. Kde se prodává? Jen v e-shopech nebo ji najdu i v normálním obchodě? Já na ni nikdy nenarazila..

    OdpovědětVymazat
  17. Já bych od ziaji ráda vyzkoušela to máslo s kakaem:-) Skvělý článek!:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  18. Zaiju zbožňuju, mám za sebou kozí řadu, teď testuju olivovou a pomerančovou a moc už se těším na kakaovou řadu:) Ale je fakt, že jsem si této značky všimla až díky blogerkám :)

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní8/6/12 04:40

    Sponozorovanej článek?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, pokud čteš mé stránky, tak víš, že se ZIAJOU spolupracuji, stejně tak jako další. Netajím se tím :).

      Vymazat
  20. Mám pomerančová peeling a je úúžasnej :)

    OdpovědětVymazat
  21. ze ziajou bych už ráda něco vyzkoušela, podle recenzí je asi opravdu dobrá:) a na fotce ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©