pondělí

Víkend v hotelu s....


Ráda bych se s Vámi podělila o fotografie ze slunného víkendu (16.-17.6.) v pražském zámeckém hotelu Chateau, kam jsem byla pozvána s dalšími osmi bloggerkami kosmetickou firmou Bioderma.
V posledních několika měsících si firmy na českém trhu uvědomily, že je pro ně jednou z nejlukrativnějších reklam právě ta skrze blogy. Nejenom, že tyto spolupráce jsou více než přínosné pro samotné firmy, protože jim stačí věnovat produkty, ale samotný bloger tak nemusí utrácet za kosmetiku a to hlavní, má volnost ruky... A tak může psát o čem chce a co chce, bez ohledu na to, jestli se jedná o chválu nebo nespokojenou recenzi. (Ať se jedná o jakoukoli značku) Určitě znáte úsloví:"Špatná reklama je taky reklama." Proto mi vadí, když se najde takový blogger, který spolupracuje se značkou a tvrdí, že je naprosto vše bezchybné. Protože každá značka má podle mě nějakou chybu a naopak každá má něco, v čem vyniká. Protože kdyby se našla nějaká kosmetická značka naprosto bez chybičky, tak bychom přeci nenakupovali jiné značky a neměli doma zásobu kosmetiky.
A proč se tady o tom vlastně zmiňuji? Mrzí mě, že řada lidí má za to, že když dostanu kosmetiku, tak ji budu bezpodmínečně vychvalovat do nebes. Tak vůbec není a ani to tak nebývá. Stačí nahlédnout do historie mých recenzí a může vám být jasné, že něco mi vyhovuje více a něco naopak méně, ať si projedete jakoukoli značku. Proto bych se ráda vyhnula tomu, že chválím produkty Bioderma právě díky spolupráci. To opravdu nemám zapotřebí a myslím, že mohu mluvit i za ostatní bloggery, které spolupracují i s jinými značkami.
S Biodermou mám dlouholeté zkušenosti, a tak jsem byla velice ráda za to, že jsem byla vybraná mezi  ostatní bloggerky. Budu  mít tak šanci věnovat se této kosmetické značce více a doporučovat Vám  produkty, které podle mě za to stojí.... I když jak většina dobře ví, Bioderma je lékárenská značka, která se zaměřuje na péči o pleť a pokožku... a tak se zřídka objeví produkt, který by nevyhovoval. Pokud tedy člověk s mastnou pletí nepoužívá řadu na suchou pokožku :D. A abych nezapomněla na to nejhlavnější...za tuto spolupráci vděčím právě Vám, protože nebýt čtenářů, tak bych žádnou spolupráci nenavázala.Je taky taková protislužba jako ve vztahu firma-blogger, protože díky tomu, že mě pravidelně navštěvujete, máte možnost přečíst si větší množství kosmetických rad do čeho investovat, a do čeho raději ne.


Mimo to, že nám tento víkend byly představeny novinky od Biodermy (které Vám tady co nevidět ukážu), jsme se s holkami skvěle najedly... A po vydatném obědu a fotografování následovaly masáže a samozřejmě nechyběla ani vířivka.
Musím říct, že mám z víkendu jen pozitivní pocity. Možná vše na mě udělalo takový dojem právě proto, že jsem měla obavy z prvního společného setkání. Vždy vidím vše černě a tak se mi ještě před daným víkendem honilo hlavou, že všichni budeme tiše sedět a nebudeme si mít co říct. Ale díky tomu, že jsme si byly věkově blízko, zvládly jsme probrat duchařinu, filmy, všemožné víry světa a samozřejmě došlo i na drbání chlapů a ke konci ani nechyběla debata o kosmetice :).
P.S.:  A pokud si myslíte, že by snad některá z nich mohla mít nosánek nahoru, tak vůbec ne! Zjistila jsem, že jsme všechny úplně normální ženský. :D

A s kým jsem se při tomto víkendu setkala?
 S Petrou, šílenou Beatou, Adélkou, Lolou, s dvojčaty Anet a NellyMiou a Jitkou.
A za tento víkend vděčím Vám čtenářům, protože nebýt Vás, tak bych neměla možnost navázat spolupráci.
SHARE THIS POST

101 komentářů:

  1. Jé, je vidět, že jste si to užily :)! A tak to má být.

    OdpovědětVymazat
  2. To sis musela užít super víkend, paráda :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní18/6/12 08:05

    To si snad Bioderma dělá srandu ne? To vybere no name náctiletý blogerky, co stejně ani nepíšou o kosmetice? Nařeknu Mia, ty nebo Petra, to je naprosto v pořádku, ale proč firmy vždycky vyberou nějaký malý holčičky, který ani pořádně o kosmetice nepíšou. To si někdo myslí, že jim to čtenáři budou věřit? Na blogerský scéně je tolik lepších holek a oni udělají takovej výběr! Biodermu mám ráda, ale tímhle krokem u mě jaksi klesla, PR oddělení asi vede někdo ne moc schopný a znalý české blogerské scény (a doufám, že si tohle někdo z PR oddělení přečte!) A jinak doufám, že recenze nebudou dokola na jedny přípravky a že se od každé dozvíme o něčem jiném

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak sis všimla, bioderma vybrala nás, které jsme na blogspotu
      a pak zbylé bloggerky, které jim doporučila nova, tedy z blog.cz. Podle mého to udělali tak, aby se bioderma dostala do povědomí jak starším, tak těm o hodně mladším čtenářům.
      A nikdy jsem nepsala dokola články na stejné produkty, takže toho se ani tak děsit nemusíš :). To Ti slibuji.

      Vymazat
    2. Tak i podle mě je výběr docela nešťastný, kromě Ceady a Petry, ale co se dá dělat. Bioderma si asi myslí, že dělá dobře, i když by mě zajímalo její zdůvodnění proč vybrala zrovna takto. Bohužel možná "hřeší" i na to, že přeze všechno jsou některé její výrobky bezkonkurenční a např. mně, i když by stokrát naštavala, tak si stejně nepůjdu micelárku koupit jinam, protože jsem jich zkusila už asi milion a ta jejich prostě pořád vede.

      Vymazat
    3. Chtěla jsem napsat něco v podobném duchu:-) Miu, Petru i tebe mám ráda, ale to je vše. Ostatní holky jsou pro mě zklamáním, protože buď nepíšou o kosmetice, nebo jsou to mladý písklata a když jsem viděla jejich blogy, opravdu bych je nesledovala. Pro mě trošku zklamání. Když to má být taková "nóbl" akce, tak bych čekala, že tam budou jiné beauty bloggerky (kromě vás tří, jak jsem zmínila na začátku). Ale to je samozřejmě jen můj názor:-)

      Vymazat
    4. A jsi jinak v paradku dejnicka? Bioderma te nastvala svou akci, omg. a kdo by tam jako zval tebe nebo ty jsi jim chtela napsat list top blogerek? myslis ze to vis nejlip? jsi asi upadla na hlavu nebo ja nevim vsak takove komentare me muzou akorat tak nastvat.....

      Vymazat
    5. Mar, samozřejmě, že Dejnička je v pořádku!! Já prostě nechápu PR českých značek. Podle mě by se měli zaměřit na ekonomicky činné, protože u mladých bloggerek je pravděpodobné, že je čtou většinou náctileté čtenářky, které s rozmyslem/bezhlavě vyhazují tolik peněz, jako ty/ti, co vydělávají! Musíš trochu myslet, pak na to přijdeš. Já vím, že to bolí, ale jinak to nepůjde!

      Vymazat
  4. A ty neřekneš ani ň, že někam jedeš :D No vypadá to na luxusní záležitost, musela sis hezky odpočinout a to je dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně napsaný článek a moc hezké fotky, slušelo vám to holky. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hmmm tak Bioderma vzala spolupráci za opravdu dobrý konec a mých očích postupuje výš:) Moc vám takovou příjemnou spolupráci přeji!

    OdpovědětVymazat
  7. Mohu mít osobní otázku? Jak se k tobě chovala povýšená Mia, která si myslí, že celý tvůj blog je omyl?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama jsem se toho víkendu potom, co napsala bála. Tohle téma jsem nakonec sama nadhodila, protože mě to samotnou mrzelo a ve výsledku jsme si rozuměly a moc hezky si popovídaly.

      Vymazat
    2. Dejni, kde na jejím blogu to je?
      Jinak koukám, že mi doteď unikal hodně zajímavý blog!! :)

      Vymazat
    3. Tak hlavně, že ti nezkazila hezký víkend, i když si myslím, že se musela aspoň trochu přetvařovat...

      Labradoorko, není to na jejím blogu, ale musíš si pročíst komentáře zde:
      http://plum-foolery.blogspot.cz/2012/06/jak-nezacit-s-blogem.html#comment-form

      Vymazat
    4. Anonymní18/6/12 11:16

      Mia je pííííííp!

      Vymazat
    5. Mia napsala uprimne co mela na srdci, nechapu proc ji odsuzujute, je to moc mila osoba a obe s Ceady si rekly co a jak a vse bylo v poradku, nevidim duvod na ni nadavat :)

      Vymazat
    6. Anonymní: To určitě není!

      Vymazat
    7. Anonymní18/6/12 11:36

      Myslim, ze to jen dokazuje, jaka je Mia ve skutecnosti. Na internetu umi pomlouvat, ne jen u Plum, ale i u Ordinary life te pomlouvala... a ve skutecnosti ti samozrejme do oci nic nerekne. Posledni dobou je fakt cim dal tim vic arogantni a nesympaticka...

      Vymazat
    8. Anonymní18/6/12 11:57

      Nenazvala bych to odsuzování, ale zase jako vyjdření svého názoru na jinou bloggerku. Rozhodně netvrdím, že Anonym nade mnou zvolil nejlepší označení pro Miu. Každému vyhovuje jiný blog, ale urážení je myslím zcela zbytečné, zvlášť když blog má být zábava.

      Vymazat
    9. Aha, tak už to vidím. A ačkoliv jí tohle asi srdce neutrhne, je pro mě takový chování důvodem, proč jí sledovat nebudu. Netolerance a povýšenost je něco, co z duše nesnáším.

      Naopak teda u Ceady šmejdím od rána a nadávám, že jsem si tohohle blogu nevšimla dřív :D N papírku už mám slušnej seznam vlasovky, co si NUTNĚ musím koupit a bohužel ještě nejsem ani v půlce blogu :D

      Vymazat
    10. Dejnicko, těší mě, že ti ležím v žaludku. :) Byla jsem jen upřímná a Ceady jsem i vysvětlila proč jsem si to a to myslela. Vůbec do toho nevidíš, tak si tu přestaň hrát na Sežralavšechnumoudrostsvěta.

      Vymazat
    11. Ále, člověk občas soudí předčasně. Já jsem třeba byla vždy veliký kritik sebesama i ostatních. Nakonec jsem před pár lety zjistila, že právě takoví lidé mi neuvěřitelně vadí. A tak se snažím brát všechno pozitivně, i kritiku od ostatních. Takže jsem na druhé milá, jen s tím sebehodnocením mám stále problém. (Ale to je zase řeč o něčem jiném)
      Pomalu bych tady mohla napsat článek o tom, že každý máme své.
      Taky nejsem bez chybičky a vím, že čas od času něco přeženu a mám chuť vrátit se v čase.
      Mia je hodná holka.

      Vymazat
    12. Víš Mio, bohužel neležíš, jsi mi ze srdce ukradená, jen mě už přestalo bavit na co ty si v blogovém světě hraješ a naprosto nechápu tvou popularitu. A navíc nechápu, když ty můžeš být tak upřímná, proč bych nemohla být já? Tak hezky buď upřímná ve všem a přiznej, kde všude sis spolupráci vyškemrala ty a nepomlouvej jiné blogerky. Nebo u Plum nedávno, že ty by sis fake nekoupila, ale na fake mac štětce jsi asi zapomněla, že? jasně, protože jsi to raději z blogu smazala, aby nebyl důkaz, ale někteří se pamatují...
      Mě nejvíc mrzí, že opravdu dobré kosmetické blogerky, které se nikam necpou a nepodbízejí se firmám a náctiletým čtenářkám tvé popularity nedosahují a přitom by si to zasloužily stokrát víc. A taky už mě pěkně štve, proč někdo nemůže mít jiný názor!

      Vymazat
    13. Mio, ty jsi pomlouvala C. a my teď nemůžem pomlouvat tebe? Jako že ty smíš napsat svůj názor a my ne? Leda nas...!

      Vymazat
    14. Myslim, ze kdo u diskuze Mii a Ceady nebyl, tak ani nemuze soudit. Holky jsou obe fajn, kazda jinym zpusobem a myslim, ze si obe dve situaci vyjasnily, takoveto obvinovani jen kvuli tomu, ze nekdo neco napsal je smesne..

      Vymazat
    15. Na nic si nehraji, ale ty ano, podle tvých útočných komentářů na blozích. Stejně tak nikoho nepomlouvám. Pomlouvá se za zády. Já Ceady vše řekla do očí. Ona mi vše vysvětlila a já uznala, že jsem to možná přehnala.
      Ano, fake štětec mac jsem si koupila, ale nevědomě, takže jsem odpovídala upřímně, že ,,vědomě jsem si fake nekoupila" už jsem to vysvětlovala, že mi jej koupila kamarádka za celkem velkou částku a zklamala mě. A nesmazala jsem článek, ale celý starý blog z jiného důvodu.
      O žádnou spolupráci neškemrám, za tím si stojím. Pokud chceš s někým spolupracovat, možná by sis mohla založit blog a ukázat co v tobě je.
      ,,Opravdu dobré kosmetické blogerky" tohle spojení je subjektivní. Pro každého je dobrá jiná blogerka. Jinak mi nepřipadá, že bych byla nějak populární. Myslím si, že to přeháníš. Jsem úplně normální holka jako všechny ostatní a ty o mě nevíš nic.

      Vymazat
    16. Anonymní18/6/12 14:19

      já mam miu ráda a nikdy na mě nepůsobila arogantně, ano můžete si říct svůj názor klidně, ale jste zlé, zaujaté proti jedné osobě a zrovna mie, takové hodné holce. Jednou řekla svůj názor a vy se můžete pos*** :D to jak se chova ke svym čtenářům a jak píše dokazuje že je to normální slečna s rozumem. Ale u vás cítím jen nenávist, touhu ublížit a přechytračelost taky!!!

      Vymazat
    17. Anonymní18/6/12 14:39

      ja bych vubec neresila miu.. je uspesna a pise o kosmetice at uz je nekomu sympaticka nebo ne.. ale ty slecny krome petry, tebe ceady a mii tam jsou uplne zbytecne.. sorry biodermo, jen muj nazor.... =) radka g.

      Vymazat
    18. Anonymní18/6/12 14:54

      Pravdou je, že jestli je někdo arogantní, tak ne Mia, ne Ceady, ale Ordinary, na čemž se shodlo plno holek. To je arogence, dámy. Ne Mia.

      Vymazat
    19. France baby, tak Mia by musela být úplně hloupá, aby si to nevyjasnila a pak neříkal, jaká je Ceady super. To byste s ní už totiž nepromluvily a to se jí nehodí do krámu, potřebuje udržet image hodné slušné holčičky přece;-)

      Mio to nejde, když bych si já založila blog, tak byste se musely jít všechny zahrabat:-D a spolupráci opravdu nepotřebuji, co potřebuju, to si můžu koupit.
      Ale abych tobě a tobě jako anonymovi udělala radost- ano, jsem hrozná, zlá, ošklivá a závistivá a vůbec se za to nestydím:-DDD

      P.S. Máme z Vás s kámoškama akorát tak prču, jak se beret vážně:-D

      Vymazat
    20. My nepomlouváme za zády, naopak veřejně na blogu pod vlastní přezdívkou!
      Souhlasím, že si musely promluvit osobně, to by jinak nešlo.
      Ale já ještě neřeším vztah Mia x Ceady, ale Miiny postoje obecně.

      Anonymní 18/6/16 14:54 - Zas plno holek se shodlo, že arogantní je Mia.

      Vymazat
    21. Anonymní18/6/12 15:47

      Poslednim komentářem ses Dejnicko předvedla sama tak, že k tomu ani nemam co dodat. :) Mia

      Vymazat
  8. Moc hezky napsaný článek, je vidět, že jste si to užily. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Super :) já jsem moc ráda, že firmy takhle navazují spolupráci... navíc každá bloggerka má jinou pleť tak se nedá vše hodnotit kladně (leda že by člověk při výběru měl extrémní štěstí pokaždé) a prostě člověk si muže najít blog o kosmetice slečny, která má pleť podobnou jako on sám a lépe se najít. Taky spoléhám na to, že každý píše podle pravdy a vlastního svědomí a nevychvaluje jen protože to měl zadarmo, to by pak přeci nemělo žádný smysl, od toho jsou reklamy v televizi, ale ne recenze atd.

    OdpovědětVymazat
  10. musel to být skvělý víkend! :))

    OdpovědětVymazat
  11. Ty jo, to vypadá na super akci :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ráda jsem tě poznala :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Tebe taky, škoda, že jsi se nezdržela delší dobu. :)

      Vymazat
  13. Ceady, vypadá do tam nádherně, je skvělé, že to pro Vás Bioderma připravila:-) A jsem opravdu zvědavá na nové produkty, Biodermu mám ráda, micelárka je pravidelnou součástí mé kosmetické výbavy už pěknou dobu:-)

    LUSH GIVEAWAY
    http://illussoire.blogspot.cz/2012/06/vonava-giveaway-s-lush.html

    OdpovědětVymazat
  14. páááááni vy se máte :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tý jo, krom tebe, Pěti a Mii ani jednu neznám :D koukám, že mám neustále co dohánět.

    OdpovědětVymazat
  16. Jinak bych chtela moc podekovat za super vikend, mile diskuze, krasne fotky a zajimave nazory at se jednalo o cokoliv, doufam, ze se setkame vsechny znovu:). A jeste moc dekuji za doprovod na metro :D

    OdpovědětVymazat
  17. Určitě to muselo být skvělé :)!

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní18/6/12 12:38

    velmi som nepochopila preco napriklad toto dievca tam bolo http://adelletta.blogspot.cz/ ma 42 sledovatelov na blogu, tak aku reklamu im urobi?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty slecny z blog.cz delaji pro krasna.cz takze pro portal novy a pisou vetsinou tam:)

      Vymazat
  19. Muselo to být moc super podle fotek :) ale abych se přiznala tak znám jen Tebe, Miu, Péťu a Jituš jinak teda ostatní slečny jsou pro mne docela překvapením ... čekala jsem, že tam budou trošku jiné a bloggerky známější (tedy mimo Vás). Nemyslím to nijak špatně a ani nechci nikoho urazit jen mě to prostě překvapilo :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Jsem ráda, že jsem Tě osobně poznala a mohla změnit svůj názor. Jsi skromná a vtipná normální holka. Bylo to super! :)
    Ty hnusné komentáře na účet PR Biodermy jsou trapné, ale všechny jsme je čekaly, že..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jistě, všechny neosuhlasící komentáře jsou hnusné a trapné.. ááách božeeee!:-DDD

      Vymazat
    2. No jo, jsme ubohé hyeny, co jen závidí! Už je to nudné, zkuste vymyslet něco nového!

      Vymazat
    3. Anonymní18/6/12 14:29

      Neměla jsem na mysli zrovna vaše komentáře, ale je pravda, že potrefená husa se vždycky ozve..

      Vymazat
    4. tady to vypadá, že Mia píše přihlášená i nepřihlášená aby se jako anonym podporovala:-D

      Vymazat
    5. A to mě se zas tohle PR celkem líbí, i když povedenější a sympatičtější mi přišlo to slovenský...zajímalo by mě, jak víkend probíhal, jestli se dovíme něco novýho, nebo budou jen postupně recenze produktů?

      A myslím si, že každý má právo vyjádřit svůj názor, ať je to anonym, registrovanej čtenář či více/méně známá blogerka. Já v tomto nemám vyhraněnej názor a v něčem souhlasím s tím a v něčem s tím, ale myslím, že by všichni měli názor druhýho (i když s ním nesouhlasí) aspoň respektovat....

      Vymazat
    6. Anonymní18/6/12 14:59

      Mio, proč ty tohle děláš? Nech lidi říct svůj názor. Nechytej manýry, hele :((((

      Vymazat
    7. Anonymní18/6/12 15:46

      Blbne mi blogger, nejde se mi přihlásit na blozích, tak toho zas nechte. Za svými názory si stojím a nestydím se je říct. Mia

      Vymazat
  21. Moc hezké fotky, musel to být krásně strávený čas, z fotek je cítit pohoda:). Ale z pozvaných bloggerek znám jen Péťu, Miu a Tebe.

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to muselo být super takový holčičí relax. Hlavně ta vířivka. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní18/6/12 14:42

    Ceady a Mia TOOOOOP!! Ráda bych viděla nějaká vaše společné video nebo projekt. Mně se osobně hrozně líbí a baví mě, když spolu blogerky spolupracují a setkávají se. Závidím vám to, ale přeju!

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní18/6/12 14:44

    A je to tu. Všechny byly sluníčkové, bezvadné, omg. Neser mě, Ceady, čtu tě právě proto, že to řekneš na rovinu. Takže ne, nebyly všechny super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych měla popisovat, s kým jsem si o čem povídala a v čem mi sedla jedna a v čem ta další, na základě jejích reakcí, tak by to byl neuvěřitelně dlouhý článek.
      Je tak hrozné slyšet, že bloggerky jsou normální holky a i když se možná někomu zdají na blogu povýšenější, tak ve skutečnosti nejsou? :D Já vážně nelžu. Holky byly milé, jedna ukecanější, další méně a samozřejmě, že nejvíc ukecaná jsem byla zase já :D . Takže už jen to, že mě vydržely poslouchat až do noci, je obdivuhodné :D.

      Vymazat
    2. Nebyla jsem tam, ale znám lidi, co se dokáží parádně přetvařovat v každé situaci. A je naprosto jasné, že se tam nebudete mlátit. Mně prostě nepřesvědčíš, protože nemůžu pojmout, proč je tedy "internetový" projev některých účastnic diametrálně odlišný chování "naživo"!

      Vymazat
  25. Tak já tedy musím říct, že mně osobně se celé setkání moc líbilo, nevšimla jsem si, že by byl kdokoliv povýšený či snad dokonce někoho pomlouval (nevím, možná jsem koukala blbě :D), nemám sice tolik času vše ne netu sledovat, ale musím jednoznačně říct, že osobně na mě holky udělaly dojem jen ten nejlepší, večer jsem nebyla, tudíž se nemohu vyjádřit k debatě. Co se týče Biodermy, dovolím si poznamenat, že výběr blogerů je čistě jejich věc a že já osobně se nikomu nevnucuju a neobesílám, ale pokud to někdo snad dělá a firmy na to slyší, taky dobře, jak se říká, líná huba - holé neštěstí ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. čistě subjektivně18/6/12 22:06

      Ty a Beáta jste vypadaly super. Jinak nuda, nuda šeď.

      Vymazat
  26. Když se to vezme obecně - celý tenhle bloggerský svět je postavený na hlavu. Podle mě kupovat si kosmetiku a hodnotit ji umí každý, potom se vybere nejsledovanější rádoby smetánka, která dostane věci zdarma.. Samozřejmě dobrý reklamní tah ze strany kosmetických firem, ale každému, kdo to má v hlavě srovnané, musí být jasné, jak povrchní a nesmyslný tenhle svět je.
    Fandím jedině Petře, je to dospělá a vyzrálá ženská, co nemá potřebu honit si ego díky komentářům "aach, ty jsi tak krásná".
    A Ceady, je fakt, že z tvých článků mi také přijde, že tomu moc nerozumíš. Věřím, že jsi v reálu fajn holka, ale tvé recenze pro mě nejsou přínosem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem vyškolená kosmetička, takže nikdy moje recenze nebudou nějaký top. V tom máš pravdu. Pro odbornou radu si budeš muset dojít do parfumérie. Ale nikdy jsem netvrdila, že bych byla šílenec, který má doma mikroskop a bádá nad složkami kosmetických produktů :D. Píšu jako obyčejná holka, ale to není žádná novinka. To, že Ti kamarádka poradí koupit si její oblíbenou řasenku, tak jí řekneš, že jí neposlechneš, protože tomu nerozumí? :D Protože takhle vedu blog já, jako když radím kamarádce.

      Vymazat
  27. Anonymní18/6/12 14:52

    My holky jsme opravdu někdy zvláštní(patří k diskuzi výše):-))

    OdpovědětVymazat
  28. To je krása :) Doufám že taky někdy budu s někým spolupracovat, dělalo by mi to jen a jen radost :) A mimochodem moc ti to na té, myslím že první, fotce moc sluší!!!! :)

    OdpovědětVymazat
  29. Teda, tady se někdo měl :)) Povedené fotky, úplně je z nich cítit ten relax a pohoda :)
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  30. Anonymní18/6/12 15:33

    proboha, malý slepice se hádají... opravdu je vidět, že jste puberťačky jak noha:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní18/6/12 17:04

      No ta paní v brýlích už má pubertu za sebou :-))))))))))))

      Vymazat
  31. Anonymní18/6/12 16:42

    Mna by teda skor zaujimalo, ze v com spociva zmysel tejto celej akcie. Je to podakovanie firmy za to ze pisete recenzie? Ma to byt dalsia reklama? Lebo ak ano, tak nechapem velmi ako to, ze pozvu par dievcat na hrad im zvysi predaj. Inak ta historka s Miou ma teda velmi neprekvapuje, vidno ze je to tak trosku ritolezka. Ked v jeden den poviem ze niekoho blog je na hovno tak si za tym snad aj budem stat! A nie ze na dalsi den stretnem majitelku blogu a staneme sa super kamoskami. Ach jaj. Niektori ludia musia byt za kazdu cenu oblubeni a hraju falosnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně někdo pochopil;-)

      Vymazat
    2. Přesně tak. Když už chci dělat ramena a veřejně silácky napíšu, že něco stojí za ho*no, tak si za tím taky budu stát. Ono je totiž děsně jednoduchý napsat to na blog, ale stát si za tím při setkání z očí do očí ( a to je docela pech a náhodička :D ), na to už má "koule" jenom málokdo. A Mia teda rozhodně ne.

      Vymazat
    3. Anonymní20/6/12 08:00

      jenze mia ji to rekla do oci, slysela jsem to ,) n.

      Vymazat
  32. některé slečny vůbec neznám, škoda :) ale závidím ti tuhle zkušenost ať už s biodermou tak i setkání s holkama :)

    OdpovědětVymazat
  33. Toto číst je fakt sranda, všichni ti anonymové. Myslím, že toto byla zkušenost, a že jste se všehcny setklay po hormadě. Kor moje oblíbeé bloggerky- ty, Mia a Jituška.

    OdpovědětVymazat
  34. Ježiš už se mě z těch komentářů dělá špatně.. Hlavní je, že jste si to užily, PR nePR, povýšené holky nepovýšené! Muselo to být super :)

    OdpovědětVymazat
  35. Musela to být zajímavá akce a zkušenost...! Ale co čtu, tak je mi z toho vážně špatně a říkám si, zda má to blogování smysl.. všechno mi to přijde falešné a šílené, až se mi z toho chce brečet.. nemyslím teď nikoho konkrétního a nic konkrétního.. prostě ten celek.. vážně smutné :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mam poslední dobou podobný pocit :(

      Vymazat
    2. Taky je mi z toho smutno. Ale ta akce byla úžasná a holky taky. Spíš jen anonymové tady vytváří negativní náladu a pak ve výsledku článek nepůsobí pozitivně, a to i přesto, že jsem z celého víkendu byla nadšená.

      Vymazat
  36. To muselo být super! Hlavně to, že jsi se mohla potkat s ostatníma blogerkama :)

    OdpovědětVymazat
  37. jéé, určtitě jste si to užily!! :) už se těším na další recenze a přesně jak píšeš, žádná kosmetická značka není dokonalá..někomu vyhovuje lépe to, druhému ono ;)

    OdpovědětVymazat
  38. vyzeralo to na skvelú akcie, mala som to šťastie a bola som pozvaná na tú slovenskú a my sme si ten deň dokonalo užili. Aj sme sa si s ostatnými blogerkami dobre sadli (teda aspon myslím :), takže o zábavu bolo postarané!

    a predpokladám, že vám bola predstavená novinka podobná ako nám, takže som zvedavá, aké budú recenzie :) A krásne fotky, pekné prostredie a to počasie tiež

    OdpovědětVymazat
  39. závidím Ti, Ceady, muselo to být fajn. taky bych ráda s nějakou firmou spolupracovala. :)

    OdpovědětVymazat
  40. Tp je paráda holky:) Řekla bych že nezávidím, ale to by jsem lhala :D

    OdpovědětVymazat
  41. ahoj :-) samozřejmně sem ti nic nezatajila :-D ale znáš mě jak mám pořád nový blog tak jsem to nechtěla uspěchat..teda tohle ti závidím :-) musely jste se mít jako princezny :-) nějraději bych takhle taky někam jela, ale nemám na to úroveň blogařky :-D

    OdpovědětVymazat
  42. Určitě mě budou zajímat recenze od vás všech co tam byli. Jinak na té třetí fotce ti to vážně sekne. :)

    OdpovědětVymazat
  43. Teda holky, to mohla být supr akce, zrobit si takový víkendový relax! ;-)
    No nepokrytě závidím hlavně tu spoustu mlsků, bo jsem tuze pažravá! :-D

    OdpovědětVymazat
  44. Česká blogová scéna se otřásá v základech :D

    OdpovědětVymazat
  45. oooohh... to je žrádlo :D

    OdpovědětVymazat
  46. mna presne taketo komenatre a nazory začali žrať asi po pol roku blogovania....všetko som zmazala a dala si oddych vyše mesiaca...teraz sa pomaly dostávam do starého kolobehu a negatívne veci už vobec neriešim...je to strata času a niektore dievčatá by si mali uvedomiť, že život nie je o tom, či mám viac sledovatelov ako niekto iný :o) a pre anonymky, ktore to tak preživaju...sme rovnake ako vy, chodime rovnako srať ako vy a z tych kremov sa nenažereme... mali by ste brat do uvahy aj to ze piseme pre vas nie pre seba...to by nemalo vyznam... inak som nestranna mne sa pacia vsetky blogy co sledujem aj nesledujem v kazdom sa nieco najde...

    OdpovědětVymazat
  47. Jéé.. jste se mely krásně... :) Na negativy kašli, závidí.. ;)

    OdpovědětVymazat
  48. Faj, že jste si to tak užily. x) Vypadá všechny skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
  49. Bože, co je to za debatu holky :D Co vám je po tom, koho kam pozvali? Je to jejich věc a asi k tomu mají své důvody. Když se někdo zdá špatný vám, neznamená to, že pro jiného je to třeba oblíbená blogerka. Všechno, co se týče blogů a tak, je subjektivní. Každý si může vybrat, koho bude nebo nebude sledovat a kecat Biodermě do výběru blogerek, které je recenzují, mi připadá fakt směšné :D
    Myslím si, že vědí co dělají a pokud ne, je to jejich věc a ne vaše, slečny :)
    Moc vám to tam všem sluší slečny a ten hotel je krásný ! Podle nadpisu jsem čekala nějakého tajného milence :D

    OdpovědětVymazat
  50. Páni, perfektní článek a ještě k tomu povedené povedenější dny :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©