pondělí

vyhlášení a odstartování nové soutěže

Jak už jsem psalanejraději bych obdarovala všechny z Vás, kteří mě na blogu pravidelně podporujete svými milými komentáři. A tak jsem se rozhodla odstartovat projekt týdenních soutěží, kdy na po týdnu pomocí random.org vylosuji jeden z (mnoha) článků, který jsem během týdne uveřejnila. Následně vylosuji z komentářů pod daným článkem jednoho výherce (komentujícího).   Myslím si, že tato varianta soutěže je mnohem spravedlivější vůči těm, kteří poctivě komentují většinu mých článků.
A tím, že vyhlašuji jednu týdenní giveaway odstartovávám tímto článkem hned další soutěž.
probíhá 11.6. (pondělí) DO PONDĚLÍ 18.6.
 Do soutěže budou započítány všechny komentáře zanechané u článků, které jsem napsala během jednoho týdne, tedy od pondělí 11.6. až do  pondělí 18.6. . Poté v pondělí vylosuji pomocí random.org jeden z mnoha článků a poté budu losovat znovu, ale tentokrát jednoho výherce z onoho vylosovaného článku. (Viz losování z předešlého týdne)
Výherní cena bude parfém elite models NEW YORK

P.S.: Pokud nemáte blog, stačí do komentářů psát svůj email :). Alespoň budu vědět, kdo je (z anonymů) kdo :)
SHARE THIS POST
The life of Ceady. All rights reserved. ©