sobota

Cestování (Otrokovice - Olomouc - Kolín - Litoměřice)


Tento týden jsem byla na návštěvě na Moravě u tatínka :). Moc jsem u něj nefotila, ale přesto mám pár fotek ze zpáteční cesty (domů). 

"Jsem hrooozně nenažraná!" :D... Nejprve jsme s přítelem zašli do otrokovické nádražní "jídelny", ve které jsme si daly gyros v bulce. Jenže po dvou soustech jsem vytáhla vlas a zhnuseně jsem přestala žvýkat :D. Přítelovi to nevadilo, a tak snědl svůj gyros a ještě po mně ten můj (už bez vlasu) dojedl :D.

A já si nakonec koupila mnohem lepší jídlo...a to pizzu v pekárně (také na nádraží). V té už vlas nebyl :):D.


A v Kolíně vážně hrajou na nádraží při příjezdu vlaku "Kolíne, Kolíne, stojíš v pěkné rovině..." :D 
SHARE THIS POST

38 komentářů:

  1. Jé, Olomouc :-) Škoda, že jsem tě nepotkala :-D

    OdpovědětVymazat
  2. fuj ten gyros musel bejt:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem chuť vyfotit jídelnu pro představu :D. Ale bála jsem se, že by na mě místní opilci divně koukali :D.

      Vymazat
  3. já jsem na Moravě ještě ani nebyla.. musím někdy napravit! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Až budeš příště v Otrokovicích, dej vědět, dáme sraz;))

    OdpovědětVymazat
  5. mňam pizza,když jezdíme tak si po vcelku nechutné zkušenosti taky jídlo radši kupuji v pekárně než v jídelnách a bufetech :D
    Pěkné fotky!

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní28/7/12 10:58

    sa necudujem ze nachadzas v jedle vlasy ked ti tak padaju do tvare :D aj ked uznavam, ze tam byt mohol, vo fastfoodoch si na to velky pzor nedavaju, sla by som im to tam odniest spat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní28/7/12 14:08

      zle? nerozumiem tvojej otazke, co bolo zle na konstatovani, ze ti padaju vlasy do tvare?

      Vymazat
  7. Ahojky, stále se snažíš zhubnout? Nechci moralizovat, já jen, jestli víš, že tato jídla by neměla patřit na jídelníček někoho, kdo se snaží zhubnout.
    Pokud už jsi zhubla, jak jsi chtěla a teď jen udržuješ váhu a tato jídla byla výjimkou, pak proč ne, že. Každý občas zhřešíme:)
    Pěkné prázdniny;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, teď mám v plánu 10kilo přibrat :D.

      Vymazat
    2. P.S Komentář nebyl myšlen zle.
      Jen vím, že dříve jsi psala, že potřebuješ zhubnout a teď se dívám na články s jídlem z Fast foodu. Jen mě to zarazilo, nic víc. V žádném případě tě nesoudím, to mi ani nepřísluší.

      Vymazat
    3. :D kde ty články jsou? :D

      Vymazat
    4. Ok, pokud budeme slovíčkařit, tak jsi nikde přímo nenapsala, že "potřebuješ zhubnout". Ten výraz jsem použila akorát teď já. Ale z čeho jsem tak usuzovala? Např. z těchto vět, ze kterých mi to jaksi vyplynulo:

      "Bohužel teď vypadám jako Otesánek a o pózování ani nemluvím :D... Takže buďte vůbec rádi, že fotky uveřejňuji, protože kdyby bylo po mém, tak je ani neuveřejňuji, ale přítel o žádném přefocení natož o dvoutýdenní hladovce (:D) nechtěl nic slyšet. :D"

      "Řekla jsem si, že se budu krotit a koupím si na sebe něco pěkného až nebudu vážit sto kilo :D"

      Asi nemá smysl dál víc psát, protože ty to stejně vždy obrátíš tak, aby ten druhý vypadal jako hlupák. No nevadí, já si z toho nic nedělám. Znovu říkám, že jsem komentář nemyslela zle, jen jsem byla překvapena.

      Tak se měj pěkně, končím tuhle konverzaci, stejně nikam nevede :-)

      Ahoj;-)

      Vymazat
    5. Anonymní30/7/12 08:36

      Taky se sama divím, ještě před měsícem přidávala posty o zdravém životním stylu, cvičení... Její narážky, že je "nenažraná" a podobně... Pak to svede na nadsázku, nechápu. Jinak se mi blog libí !!!

      Vymazat
  8. Ceady si jezdí do Olmu a nestaví se? Mohla jsi to spojit s návštěvou Olympie, kde by jsi strávila krásné nakupovací odpoledne s Olomouckými a okolními blogery, sakra!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v Olympii by si ho*no nakoupila. :-D Aspoň já většinou nepochodím :-D totálně špatný obchod..

      Vymazat
  9. Fuj to by mi teda dokonale zhnusilo celej den, ten gyros :D A přítel ho ještě dojí, dokonalý :D

    OdpovědětVymazat
  10. krásný fotky, cead! a moraváci jsou strašně fajn!

    OdpovědětVymazat
  11. krásný fotky, určitě jste si to užili :))

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní28/7/12 23:09

    Prosím,Olomouc,ne OloUmouc! -_-
    Nepotřebuji tě tady opravovat,ale tak když už tam bydlím ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ale, já jsem za opravu ráda :D
      Teď vypadám jak dement, protože mi neustále skáče myš :D.

      Vymazat
  13. Vlasy v jídle dokážou pěkně odradit :D.

    OdpovědětVymazat
  14. Otrokovické nádraží je hezké, že ;-)?

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní30/7/12 00:45

    Ahoj Ceady, mohla bych si "vypůjčit" tu fotku Olo nádraží a dát si ji jako úvodní fotku na FB? Prosím?:) Mám k tomuhle městu hodně blízkej vztah, ale dost mizernej foťák :o)) Jestli jo, tak předem děkuji:) M.

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní30/7/12 08:01

    je to nepříjemné, mít v jídle vlas ... ale jednou se mi to taky stalo, ale v čisté restauraci, nic jsem jim teda neřekla a to naštěstí, pže při větším zkoumání to byl můj vlas :-)) P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jo tak to mi připomenulo to, že jsem si povídala s přítelovou maminkou při vaření a seděla jsem u kuchyňského stolu, metr od linky... A v jídle jsem našla svůj vlas :D. Od té doby nosím v kuchyni vždy culík, ať už vařím já nebo někdo jiný.

      Vymazat
  17. Anonymní30/7/12 12:07

    Tady se pořád rozebírá hubnutí.Je fakt,že jsi pořád psala,jak chceš zhubnout,potom jsi psala,že jsi zhubla,že máš velikost 36,potom,že nosíš esko,teď že chceš 10 kg přibrat,kolik vlastně měříš a vážíš?Nevypadáš ani tlustá,ani hubená,úplně normálně.

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní30/7/12 14:06

    Ještě k tomu vaření.Když jíš doma jen jednou týdně maso,přitom vaříš skoro každý den,jak jsi psala,nemohla bys třeba napsat týdenní jídelníček pro nás ostatní?
    A kolik tedy vážíš a měříš?Vůbec jsi neodpověděla.Nebo je to tajné?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne není. Budu mapovat jídelníček a pak z toho sestavím článek včetně informací o mé postavě :). Co ty na to? :)

      Vymazat
  19. Anonymní30/7/12 14:07

    Pokud bych já v restauraci nebo i v bufetu našla vlas v jídle,tak bych chtěla jiné.Je pravda,že bych se opravdu podívala,zda je můj.

    OdpovědětVymazat
  20. Jo to hrajou.... a v Pardubicích zas " já mám koně, vraný koně... " a v Hradci "okolo Hradce, v malé zahrádce.... " Vy u vás nic takového nemáte? :P Ha ha :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©