čtvrtek

COLOR TATOO od Maybelline


V recenzi na Color Tatoo jste se mě ptali, kde jsou stíny k dostání. Odpověď je jednoduchá... Jsou naprosto všude. Tím myslím všechny drogérie (Rossmann, DMko a další.)

Taky už jste i Vy vypátrali oční stíny COLOR TATOO od Maybelline?
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. Ne a popravdě ani nehledám, když už se teda jako ptáš :D

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní12/7/12 21:28

    Už je mám a moc děkuju za tvou recenzi Ceady! Byla super a se stíny jsem bez pochyb taky spokojena.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Cekala jsem na ne celou vecnost a konecne jsou u nas! Hned jsem si musela koupit alespon jeden odstin a urcite si poridim i dalsi. Jenom me mrzi, ze u nas nejsou k dostani vsechny odstiny, tesila jsem se na ten oranzovy :-(

    OdpovědětVymazat
  4. mohla bych tě o něco poprosit? vyfotila bys mi složení toho výrobku od Alterny, o kterém jsi tu kdysi psala a poslala bys mi tu fotku na mail?
    honeyblondeme@email.cz
    předem děkuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tady o něm máš konkrétní informace :) http://www.salononline.cz/product.php?productid=16301&cat=282&page=1

      Vymazat
  5. Já jsem to zkoušela v úterý a čekal na mě akorát prázdný stojan s testery. :-D Tak už mám aspoň předem vybraný odstín a zítra zkusím štěstí znovu.

    OdpovědětVymazat
  6. nene nezkoušela jsem je...s krémovýma stínama se totiž moc líčit neumím, vždycky mám jen upatlané oči, jsem nešika:DD

    OdpovědětVymazat
  7. Zítra jdu vypátrat On and on bronze, je to nádherná barva, jestli je nekoupím, nevrátím se domů:D Chci je, než odjedu pryč, abych mohla dělat parádu mezi mořskejma rybama a pískem:D:D

    OdpovědětVymazat
  8. jůůů, na ty jsem se těšila, četla jsem na ně samou chválu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jůůů tak to chci zkusit. Je to rychlý a když se nestíhá tak se to hodí :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám On and On Bronze a zbožňuju ho, ale pravda, nabídka CT u nás mě maximálně zklamala.
    U nás v Rossmannovi bylo sice šest odstínů a šest testerů, ale krom testeru JEN JEDEN KUS K PRODEJI.
    Nemluvě o výběru odstínů, které tu jsou. Kde je můj chtěný Fierce and Tangy a Pomegranate Punk???! (Výbuch emocí, ale stejně by mě zajímalo, jestli se k nám vůbec dostanou)

    OdpovědětVymazat
  11. Já nevim teda.. ale mě tyhle šílenství přijdou zbytečné.. :D například tužky od Sephory Jumbo crayon jsou stejně dobré.. možná i lepší, protože jsou v tužce a taky drží celý den a mají na výběr i více odstínů.. takže tohle je spíš o dobré reklamě, než o tom co je dobré a co ne ;)

    http://bornto-shop.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ále... v dnešní době je všechno o reklamě, protože na trhu nalezneš spousto obdobných produktů...

      Vymazat
  12. Jééé jsou tam i laky minicolorama :) tak už vím, kde si koupit chybějící odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  13. super,půjdu do Rosmanna :-)!

    OdpovědětVymazat
  14. Já bych chtěla oranžový a koukám že tady na fotce není.. :( tak snad pochodím jinde, už si na něj dělám zálusk :D :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám ty bronzový a jsou úžasný.
    Možná to bude trochu na dýl, ale to bych nebyla já, abych sem nenapsala moji story s těmahle stínama: Šla jsem do Rossmana podívat se, jestli už má Essence novou limitku. Limitku měli, ale podle není nic moc. Tak jsem si koupila korektor a šinu si to ke kase. Když najednou na mě u Maybelline praští do očí nápis Colour Tattoo. No div že sem k tomu nedoběhla. Takže abych to zkrátila-stála jsem u toho asi půl hodiny a všechny stíny okukovala a zkoušela na ruku, až jsem si jedny konečně ráčila vybrat. Jdu ke kase se stínama a korektorem. Věděla jsem, že se vejdu do 200 Kč, jelikož korektor stál 65 a stíny něco málo přes 100 Kč. Tak tam prodavačce podávám dvoustovku a ona na mě: ,,Šedesát pět korun, prosím". Tak jsem si řekla, že se asi přeřekla, spletla nebo nevim, ale ona mi vážně vrátila 125 Kč. Chvíli mi trvalo, než mi došlo, že tam ty stíny zapoměla namarkovat, ale nehla jsem ani brvou a sebejistě vyšla z krámu, ikdyž bylo s podivem, že jí na to neupozornil ani nikdo ze zákazníků. Takže mám úžasný stíny a ještě zadarmo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jé :), tak to by se mi taky líbilo :-).
      Já jsem náhodou za takovou story taky ráda :-).
      Mně se tohle maximálně povedlo u nákupu rohlíků, kdy mi slečna namarkovala o rohlík méně :D.

      Vymazat
  16. já koukala na hnědý, ale stíny nepoužívám......

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©