úterý

DIARY: Drážďany


Dnes mám tady fotky ze včerejšího dne z návštěvy Drážďan.... Nebyla to typická výletnická návštěva, ale jeli jsme se s přítelem podívat do Louise na oblečení na motorku a hlavně si konečně pořídit stan :D. Zvláště teď se bude hodit, protože dnes odjíždím na týden na "chatu" s přítelovou rodinou... Pokud se tedy louce a chatě ve výstavbě dá říkat chata :D. Protože celý ten týden nebude o odpočinku, ale o obhospodařování parcely a stavění domku :D.

Jezdíte také nakupovat do zahraničí (ať už blízko jako já nebo dál)?
SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. V Drážďanoch som nebola, určite to musí byť pekné mesto :) Uži si chatu!

    OdpovědětVymazat
  2. Tá helma je perfektná! O.o
    uži si chatu. (:

    OdpovědětVymazat
  3. s helmou vypadáš srandovně :D užij si to! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Drážďany jsou super, takže Ti závidím a Ty jsi stále nejlepší motorkářka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejlepší (a hlavně) jediná, kterou znáš Klári. :-)

      Vymazat
  5. krásné fotky, úplně vám závidím!! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Taky bych si zajela do Drážďan , helma ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tam jsem nikdy nebyla.. Takže žádné holčičí nákupy :D
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. krásný fotky, koukám, že ty se s přítelem jen tak nenudíš.)

    OdpovědětVymazat
  9. to ti závidim, my byli v Drážďanech asi před měsícem a hned bych jela zas :D

    OdpovědětVymazat
  10. S helmou Ti to sekne.. :) také jsem byla o weeku v Drážďanech, je to pohodové městečko.. :)

    OdpovědětVymazat
  11. do Drazdan :D bydlim totiz kousek :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©