pondělí

DOVOLENÁ (na chatě) pod stanem


Týdenní dovolená na chatě v Heřmanicích se vyvedla tak, jak jsem předpokládala… :) Makání na výstavbě chatičky, suchý záchod, téměř nulová hygiena, voda ze studny, spaní ve stanu, žaludeční potíže ( a s tím i související střevní chřipka)… :D Prostě dovolená s přítelovou rodinou v Orlických horách jak se patří :D.


Na co určitě mimo civilizaci nezapomenout?
Opalovací krém, repelent, šampon (pánský od Garnier voní extra svěže), něco na čtení (nejlépe učebnici a noviny...Protože když už nemám připojení na internet, s novinami jsem alespoň trochu v obraze), pro jistotu balenou vodu, šaty, ručník a osušku na opalování. A mnoho dalšího...No ale nejhlavnější bude partner, ke kterému se můžete v noci při bouřce tulit a brát mu jeho spacák.


Hrozně moc se mi zalíbil místní konzum, kde byly neskutečně přátelské prodavačky. Takže už jen proto jsem se těšila na každodenní 5tikilometrovou (počítám-li cestu tam i zpátky) procházku pro 30housek :D...
A k fotce výše… Opalovat jsem se snažila...Jen to není z fotek znát, protože přítel vždy vše přesvětlí. :D Ale při odjezdu jsem měla  vážně 100% tmavší ruce než když jsem přijela...alespoň když jsem to srovnávala s nohami :D… Takže žádné kecy, že jsem bílá jako vápno.
 
SHARE THIS POST

35 komentářů:

  1. Nezveřejnila jsem teď taky podobnou post ;D

    OdpovědětVymazat
  2. krásne fotky :) muselo byť dobre!

    OdpovědětVymazat
  3. Ceady, na zuby vynalezli kartáček, prst už používat nemusíš :) A super ftoky, taky chci na chatu konečně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to je super :D.... Utíkám si pro něj do obchodu :D

      Vymazat
  4. Ten malý vlčáček je úžasný! A dovolená pod stanem pro mě nepřipadá v úvahu, něco to do sebe má, ale já jsem pak ještě víc zdachmaná a regenuruji pak ještě týden na to záda. :D
    A třikrát hurá, na mě si všimli, že jsem se opálila. ;) A myslím, že ty taky!

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě to bylo super, já mám výlety a stanování v přírodě ráda, jen ten otravný hmyz mě s**e :D Stačí jednou za víkend grilovat a já jsem dokousana od hovad a komáru na rok dopředu :D
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. :D jéé, tak to jsem zvědavá, jestli mi v pátek taky stan přinese takové zážitky, ikdyž já už jsem docela zvyklá :)

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju dovolený v přírodě, člověk si krásně odpočině od města a civilizace:). Moc hezký fotky;)

    OdpovědětVymazat
  8. hlavně, že jste si to užili :D akorát bych se pod stanem v bouřce docela bála no :D

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem měla vždycky ráda takovéto výlety a pobyty mimo civilizaci - v přírodě. Pak mi ovšem tohle všechno nadšení dost dobře zkazila chalupa mámina přítele, jezdili jsme tam pořád a mě už z toho doopravdy chytal nerv :D Také už jsem začala cítit nenávist k letním táborům - ne kvůli připojení, ale kvůli těm chatkám, "skvělým záchodům na úrovni" a hlavně pořád jen něco musíš, ale to už je vedlejší.

    Také mám ráda když jsou prodavačky milé pak do jistého obchodu chodím snad pořád. Jedině dobré zkušenosti s prodavačkami mám z obchodu na šperky a bižuterii "Bijou Brigitte" :)

    OdpovědětVymazat
  10. These photos are amazing!! :) Love the puppy! I follow you now with google friend connect! Hope you'll do the same! I wait for you in my blog! Kisses!

    Babi
    www.voguebuster.net

    OdpovědětVymazat
  11. Pejsáneeeek ♥ Já pod stanem taky nevydržím víc než týden, no ani to ne :D Ale je to fajn, jednou za čas.

    OdpovědětVymazat
  12. bomba fotky muselo byt super az na tie zaludocne problemy a hmyz ale dovolenka v prirode v sukromi s rodinou je na nezaplatenie ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Cute photos!
    I love your hair :)
    xxx

    OdpovědětVymazat
  14. Ten Konzum :D vypadá hodně slušně ;) bejvávalo na chatě nádherně! Moc bych jela!

    lifestylebyaltesse.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné fotky, určitě sis to užila! A sedmá fotka je kouzelná:)

    OdpovědětVymazat
  16. Jůů, super fotky ze života a i přes náročnější podmínky to muselo být moc fajn :)

    Užívej léto!!!

    OdpovědětVymazat
  17. Super fotky, dovolená musela být opravdu zábavná a dobrodružná..:D ale tak o tom to je :))
    A neměj strach, já můžu ležet na sluníčku celý týden a stále vypadám jako ředitelka vápenky..:D
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. na chatě pod stanem, výstižné!:D mám ráda takovou tu vesnickou pohodu..

    OdpovědětVymazat
  19. Pobyty na chatě moc nemusím(právě kvůli nulové hygieně),ale i tak to bývá ponejvíc super!
    Určitě jste si to tam užili :-)

    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nulová hygiena pro mě bylo to, že jsme si museli nanést vodu ze studny (pitnou), abychom se mohli osprchovat zahradní sprchou :D.. Takže zase taková hrůza to nebyla :D.

      Vymazat
  20. "partner, ke kterému se můžete v noci při bouřce tulit a brát mu jeho spacák"
    presne toto robím svojmu drahému vždy keď stanujeme... nie nejak naschvál, ale keď už je raz zima, tak sa proste inak nedá :D aspoň, že nie som jediná :)

    a milujem tvoju farbu vlasov ♥

    OdpovědětVymazat
  21. Já už pod stanem nebyla, ani nepamatuju... a pochybuju, že bych v takových podmínkách vydržela dýl než 2 dny... máš můj obdiv :D

    OdpovědětVymazat
  22. Such a cute pup.. love your hair!

    OdpovědětVymazat
  23. super fotky :) tak taká typická hromadná letná dovolenka :D

    OdpovědětVymazat
  24. Já prostě miluju ty tvoje vlasy, nádhera!

    OdpovědětVymazat
  25. Máš pekný blog :)

    PS: pomôžte nám rozbehnúť blog :)
    http://glamourroses.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  26. Anonymní10/7/12 09:28

    Nějak jsi nám zapomněla popsat přítelovu rodinu.Není tam těch členů nějak moc?Ta krásná holčička je asi sestra,kluk vedle Ondry bratr?Paní maminka přítele?Otec někde daleko na chatě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, proč bych zrovna měla rodinu popisovat, není to podstatné. Pokud tedy nemáš v plánu zabíjet přítelovi rodiče. Jednalo se o širokou rodinu, takže nás tam bylo celkem patnáct.

      Vymazat
    2. Anonymní je koukám trošku moc zvědavá. :)
      Díky za krásnou fotoreportáž, musela to být docela bomba :) Zajímavě strávených pár dnů. A tu cestu pro 30 housek Ti docela závidím. :) Chodila bych taky. :)

      Vymazat
  27. Anonymní12/7/12 10:38

    Celou dobu popisuješ každého, s kým se potkáš.Probíráš cokoliv a najednou nic?Co Ti na tom vadí?A kde budeš trávit zbytek prázdnin? Někde na motorce nebo v zahraničí? Na brigádě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pročti si můj blog a vše se dozvíš. :-)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©