sobota

JAK NA BÍLÉ ZOUBKY?

 
Myslím, že není člověka, který by chtěl mít zažlouté zuby. Jako malá jsem zubní hygienu nebrala moc vážně a podle toho taky moje první zoubky vypadaly a dokonce i ty druhé :). Jenže v pubertě mi zažloutlé zuby začaly neuvěřitelně vadit, nebylo dne, kdy bych si ráno a večer nevyčistila zuby. Jenže klasické pasty mi na vybělení nestačily. A tak jsem začala pátrat, nejprve jsem vyzkoušela bělící pasty, dokonce i pudry (které mi nakonec zubař zakázal, protože ničí sklovinu... Samozřejmě, že jsem se tuhle informaci dozvěděla až po vypotřebování celého balení, které sice zničilo sklovinu, ale zlepšilo barvu zubů.) až jsem nakonec přešla k domácímu bělení zubů za pomoci gelů...
Kdybych chtěla postupovat přesně podle mého zubaře, nechala bych si nejprve vybělit zuby a poté bych používala tyto produkty, díky kterým bych si udržela stále krásně bílý chrup, ale mám svou hlavu, a tak jsem si řekla, že to zkusím bez odborníků.

!!! Určitě bych nechtěla tvrdit, že tohle domácí bělení se vyrovná tomu u zubaře, ale podle zkušenosti vím, že tohle je jedno z nejefektivnějších bělení, které jsem zatím vyzkoušela :). :D


krabička WHITE PEARL SINGLE obsahuje 2tvarovací zubní aplikátory, bělící gel a střikovací dávkovač (abyste měli ponětí, kolik gelu používáte).
Výhodou WPS je to, že není třeba používat velké množství gelu, takže mi vydržel celkem 60použití . Určitě nemá cenu snažit se do zubních aplikátorů dostat co největší množství gelu, protože poté Vám tak akorát gel nateče do pusy, a tak buď slintáte a s plnou pusou budete muset plivat přebytečný obsah ve Vašich ústech nebo hůře... budete muset přebytečný gel polykat :D. (Což Vám nijak neublíží, ale není to zrovna příjemné)
Ještě bych chtěla zmínit, že pro dosažení nejlepšího výsledku je doporučeno nekouřit, nepít kávu a čaje! Sice nekouřím a káva taky není zrovna denní nutností, tak čaje bych se určitě nevzdala.

Bohužel tady pro Vás nemám fotky před a po, ale myslím, že bude stačit říct, že jsem po 3týdnech používání dostávala od kamarádek dotazy, jak jsem docílila bělejších zubů. Takže za mě to je opravdu top na trhu.

VÝHODY?
cena proti odbornému bělení
opravdu funguje!
NEVÝHODY? Gelové aplikátory musíte před prvním použitím dát do teplé vody a poté pečlivě vytvarovat, aby co nejlépe seděly!
Jakmile si nasadíte do pusy aplikátory, tak nemůžete mluvit. Řeknu vám, že vydržet hodinu se zavřenou pusou je pekelná dřina :D.
Nepříliš dobrá chuť, ale docela rychle se na ni zvyká. :)
Kamarádka si stěžovala, že má po používání citlivější dásně. S čímž jsem se zrovna já při užívání WP nesetkala.
 CENA: 450korun

MOJE HODNOCENÍ: 8bodů z 10možných


Měla jsem možnost vyzkoušet i tohle pero, které má 2,2ml (což je opravdu velice malé množství). Pořídila jsem si ho právě z toho důvodu, že není zrovna nejpříjemnější mít 30minut nebo dokonce hodinu v puse gelové aplikátory, díky nimž nemáte šanci mluvit a stále máte pocity, že máte v puse nepřiměřené množství slin :D.
Díky tomuto peru těmto pocitům předejdete ale.... VELKÉ ALE...přestože pero můžete použít kdykoli, aniž by se Vás někdo lekl, tak musíte počkat s otevřenou pusou než Vám gel na zubech zatuhne, protože jinak nebude bělení efektivní. Navíc velké ale patří tomu, že se strašně rychle vypotřebovává. A tak bych řekla, že je to super, chystáte-li se na cesty, ale pro dlouhodobější používání a efektivnější výsledek Vám určitě doporučím první produkt :). Takže za mě palec dolů :/.
CENA: 289korun

MOJE HODNOCENÍ: pouhé 2body z 10možných

Máte zkušenosti s bělením zubů?
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. díky za článek, taky bych bělení chtěla zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já mám s bělením zubů docela zkušenosti, už jsem toho vyzkoušela mraky.. ale WHITE Pearl nedoporučuji nikomu.. Gel mi vytékal, dráždil mi dásně a měla jsem dost citlivé zuby.. :( Jinak používám bělící pásky, které jsou mnoooohem lepší a účinější..

    Určitě se koukni na můj blog, kde jsem dělala na téma bělení zubů a bělících pásků příspěvek :))


    http://petulabook.blogspot.cz/search/label/Zuby

    OdpovědětVymazat
  3. Já tedy zoubky mám docela žluté, ale nikdy jsem zatím nepodstoupila bělení u zubaře a ani jsem nezkoušela tyto gely.
    Mám ale zkušenost s pastami. Některé zabírají, jiné ne, ale nejvíce se mi osvědčila Signal White Now (Signal dělá více bělících past ale jen tahle WN mi fungovala). Musím říct že pomáhá. Akorát ne na dlouho. Bělí to totiž díky namodralému filmu který vlastně potlačuje ten žlutý. Ale za těch 70,- to je skvělé ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní14/7/12 08:46

    Tak to já jsem zastánce WP bělení, někomu může být nepříjemné, ale za ten výsledný efekt to určitě stojí! :)
    Ale jak píše Ceady, tyčinka děs a hrůza, takže máte-li s ní zkušenosti, tak chápu, že se Vám do klasického gelu nechce. Ale je to vážně něco jiného.

    OdpovědětVymazat
  5. Hi dear, join the foulard-outfit CONTEST on fashionismyroad,
    the blog-magazine of the moment! Kiss Kiss

    http://fashionismyroad.blogspot.it/2012/07/foular-outfit-contest.html

    OdpovědětVymazat
  6. Mám zkušenosti s první možností a funguje!
    Nemůžu si stěžovat)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to se musí vyzkoušet http://colorwardrobe.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. A kde jsi koupila tu White Pearl Single? Ráda bych jí zkusila, zuby mám kvůli častému užívání antibiotik docela žluté :/ Koupila jsi jí někde v DMku? Nebo v lékárně?

    OdpovědětVymazat
  9. Dá se sehnat jak v DMku, tak Rossmannu
    Na tomto odkazu zadáš své město a ono ti to rovnou vyhledá prodejnu :) http://www.krasnyusmev.cz/kde-koupit/obchod-429

    OdpovědětVymazat
  10. ta prvá možbnosť vyzerá dobre,len či to majú aj na Slovensku..:)

    OdpovědětVymazat
  11. No ja chci skusit ty bělicí pásky ted nevim jak presne se jmenují ale prý pomáhají je u nás nejsou k sehnání.

    OdpovědětVymazat
  12. achjo achjo ja bych chtela videt pred a po! :-(

    OdpovědětVymazat
  13. zajímavé,já jsem si zuby ještě nikdy nebělila

    OdpovědětVymazat
  14. Konečně info o něčem, co na vybělení funguje, píšu na wishlist :)

    OdpovědětVymazat
  15. kdo by nechtěl bělejší zoubky, že :) ovšem já se domácícho vybělování zubů trošku bojím. že to nebude dvakrát zdravé a bezpečné pro zuby. možná o tom jen nic nevím, tak proto :)

    OdpovědětVymazat
  16. páni, já potom co jsem měla rovnátka mám děsně žluté zuby a hrozně mi to vadí :/ asi to vyzkouším ! :) Dost jsi mě nalákala

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní14/7/12 19:51

    znám, používám a jsem spokojená... sice to u mně nefunguje jako na obrázku balení, ale je to znát... je fakt, že kafe si neodpustím :) jen malá reda, lepší je kupovat to dvojté balení, vyjde mnohem levněji... :)
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  18. mně tohle zase vůbec nevyhovovalo, jasně, vybělilo to, ale bylo to nepříjemné. teď chci zainvestovat do pásek crest, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  19. super post..myslim, ze treba robit osvetu v starostlivosti o chrup. ked budes mat cas, tak budem velmi rada, ak si precitas moj clanok o cisteni zubov http://www.makeupaddict.sk/2012/07/ako-ziskat-biely-zdravy-usmev.html

    OdpovědětVymazat
  20. Používala jsem White Pearl a musím říct, že opravdu fungoval! Jen někdo ho nemůže, bolí ho potom docela dost zuby.

    OdpovědětVymazat
  21. Kass.enka Bows: CREST 3D STAIN SHIELD - Měla jsem a viděla jsem rozdíl.

    OdpovědětVymazat
  22. mám trošku flekaté a nažloutlé zuby, tak jsem o tomto produktu dlouho přemýšlela. pak jsem ale zjistila že nedokáže vybělit plomby... mám totiž zpravovaný přední zub a tak by to po vybělení bylo dost vidět:/ je to škoda, je mi to líto,navíc mi zubařka dala i o odstín tmavší plombu.. jsem z toho zničená:D... protože tohle by bylo příjemnější bělení i pro mojí peněženku:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tohle mi pomohla od Signalu White Now. Nebělí sice o odstín každej den, ale díky tomu že vlastně máš na zubu modrý film tak jsou zuby bělejší. A neničí to sklovinu což je ještě lepší ;)

      Vymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©