neděle

Letní tipy pro citlivou pokožku


Dnes si příjdou na své ti, které trápí stav citlivější pokožky a to ať už ji máte suchou nebo mastnou... Trápí vás začervenání, nutkavé svědění pokožky, suché a zarudlé skvrny na pleti, které vyvolají loupání pokožky? Pokud ano, tak Vám bude řada Sensibio vyhovovat. Vyzkoušela jsem před Biodermou řadu značek, které mi nevyhovovaly právě z toho důvodu, že obsahovaly alkohol, výtažky z určitých rostlin, na které má pleť dobře nereagovala (což se mi stalo na příklad u značek s označením bio) a nebo byly parfemované. Tato řada mi naprosto vyhovovala, a to ať už se jednalo o péči o pleť nebo o pokožku, kterou jsem měla při používání v naprostém pořádku bez jakýchkoli negativních reakcí. A tak mám tady tip na dva produkty právě z této řady, které by se Vám mohly v letním období hodit.


 První produkt je bezparfemovaná Sensibio Dermální voda - Jedná se osvěžující vodu, která obsahuje minerální soli a oligoprvky, které mají za cíl zklidnit podrážděnou pokožku. Je určen pro ty, které trápí citlivější pleť, pro kterou je typické začervenání, pocity horka nebo svědění. Mimo to není třeba bát se, že by Vám dermální voda rozpila makeup, právě naopak. (Což je super.)
Nevýhodou (té mé) určitě bude její velké balení, které je spíše určeno na domácí použití než na běžné nošení po kabelkách. Ale co jsem se dívala, tak se dá namísto tohoto 150ml balení sehnat i 50ml kabelkové. Je mi jasné, že se zdá voda pro mnohé zbytečností. Já dermální vodu na příklad používám vždy po opalování nebo také po holení, protože chladí a hlavně zmírňuje podráždění. Takže využití namísto panthenolu není špatné. Na druhou stranu v kabelce by mi byl opravdu zbytečností. A tak je to produkt, který většinu žen nezarmoutí, ale ani příliš nenadchne. CENA za větší balení: 199korun


 Druhý produkt pro citlivou pokožku je Sensibio Déo deodorant... Měla jsem možnost ještě před tímto vyzkoušet jiný deodorant od biodermy, a s oběma jsem byla nevýslovně spokojená. Vždy se mi totiž stávalo (u avonu, oriflamu a jiných levnějších deodorantů), že neměly žádný efekt a nejlépe mi ještě udělaly fleky na oblečení.... A to nemluvím o podrážděné pokožce a upatlaném podpaží. A tak jsem od kuličkových deodorantů na nějakou dobu upustila a začala používat jen antiperspiranty. Proto jsem byla zpočátku nedůvěřivá i vůči deodorantům od biodermy. Asi proto teď její deodoranty vychvaluji přímo do nebes a konečně se nebojím používat jak antiperspirant, tak deodorant. Všechny špatné zkušenosti s kuličkovými deodoranty jsou tytam, protože jsem všem těm minulým nemilým zkušenostem hravě předešla. Takže žádné fleky na tmavém oblečení, žádné lepení podpaží po natření a ani stopa po podrážděné pokožce..a to jej používám prakticky hned po holení. A o výdrži ani mluvit nemusím, ta je jednoduše skvělá a na sport je tato kulička ideální, protože opravdu skvěle neutralizuje zápach. CENA: 229korun

Jaké kosmetické produkty byste mi (ostatním) doporučili na léto Vy?
SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. ten deodorant vyzera dobre uz dlho som nad nim rozmyslala a ty si ma koneecne presvedcila :) pekny clanok

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám tuhý deodorant od Nivey a je skvělý! S tím člověk hnedka zapomene, že pot smrdí. (Aspoň jsem teda od té doby, co ho používám, s potem problém neměla :-))) ) Dermální voda mi připomíná tu termálku od Avene, třeba to bude podobné :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od Nivey používám antiperspirant a taky jsem s ním spokojená.

      Vymazat
  3. s biodermou zkušenosti nemám ale možná vyzkouším!!;)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, tak ten deodorant určitě vyzkouším :) už dlouho mě trápí neúčinnost těch drogérkových a fleky na oblečení..:/ děkuju!

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to dobře.No já už naštěstí tak citlivou pokožku nemám.Dřív jsem ji měla suchou a začervenalou...

    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přesně to je můj případ :).

      Vymazat
  6. Ten tělový sprej bych potřebovala, mám totiž velmi citlivou pokožku. Stejně jako ty, i já jsem byla dost nedůvěřivá ke kuličkovým deodorantům, vždy po nanesení se mi lepilo podpaží, fleky všude po oblečení - prostě děs, tak jsem také přešla k antiperspirantům, podle toho co jsem se dozvěděla z tvého článku, je tento deodoarant oproti ostatním skvělý, takže asi brzy zavítá ke mě domů :)

    Bioderma je celkově skvělá kosmetika, já jsem před časem vyhrála v soutěži sponzorované Biodermou opalovací krém (prothoderm AKN) a krém proti akné (Bioderma sébium Al) - všechno funguje jak má a já jsem strašně moc spokojená ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem s Biodermou nevýslovně spokojená. Zatím mi vyhovovaly všechny produkty.

      Vymazat
  7. na ten kuličkový deodorant mám už delší dobu zálusk, když si ho každý tak vychvaluje :) ale máš pravdu, taky jsem ke kuličkovým deodorantům nedůvěřivá a právě používám okurkový antiperspirant (sprej) od Dove a je úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jó, o tom deodorantu od Biodermy přemýšlím už nějakou dobu...takže píšu na seznam :).

    OdpovědětVymazat
  9. Dermální vodu už jsem obdivovala u Péti a pořád váhám jestli do ní jít, protože nevím jestli bych jí tak hodně využila. každopádně o tom budu ještě přemýšlet, stejně tak i tom deodorantu. vrtám si koleno, nechce se mi za deo dát 230 korun :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©