pátek

LUSH dekorativní kosmetika část 2. - RTĚNKY



Konečně jsem se dostala k tomu, abych Vám nafotila LUSH rtěnky, abyste měli(y) představu, jak ve skutečnosti vypadají, protože odstín, který vidíte skrze lahvičku nemusí být stejný i na vašich rtech. Ale jak už jsem řekla, rtěnky jsou natolik syté, že na rtech jsou k nepřehlédnutí stejně tak, jako v lahvičce nebo na ruce.
Důvod, proč nejsou fotografie všech na rtech je ten, že nejsem schopná vyfotit si rty. :/ Já vím, hloupé odůvodnění. Ale řekla jsem si, že lepší něco nežli nic. A tak mám tady pro Vás alespoň fotky na ruce... Rtěnky mají totiž stejnou barvu jako na rtech! Na poslední fotografii jsem se snažila ukázat, že se dají rtěnky velice snadno rozmazat i do ztracena, takže se dají využít jako tvářenka, což je pro mě milé překvapení.
CENA: 450korun


APLIKACE RTĚNEK není zrovna jednoduchá. Pro lepší představu přikládám fotku po prvním nánosu, kdy se na rty dostane opravdu velké a nerovnoměrné množství barvy. Jakoby se jednalo o barevný lesk na rty vyráběný čistě z oleje a barviva. Takže na jednu stranu je tady plus, že se Vám nebudou vysoušet rty a barva vám nezaleze do rýh rtů, ale...Aplikace není nejsnadnější a bez kapesníčku se neobejdete. A tak doporučuji po prvním nánosu obtisknout rty do kapesníku, poté nanést rtěnku znovu a zase obtisknout /viz foto níže/. Tak se zbavíte přebytečné barvy. Ale pokud máte v plánu označkovat si svého milence, obejdete se i bez kapesníčku :D.



ODSTÍNY NANESENÝCH RTĚNEK NA RUCE: Confident, Ambition, Strong, Glamorous, Vibrance


MOJE HODNOCENÍ: 6bodů z 10možných. Odstíny fialové a červené jsou podle mě nejlepší, ale růžovou využiji tak na maškarní a oranžovou asi vůbec ne. Jinak ta fialová je podle mě naprostý top mezi odstíny a ihned bych si ji pořídila znovu! Nízké body nedávám tedy jedné rtěnce, ale celé kolekci rtěnek, protože polovina se dá využít, zatímco polovina ne. Mimo to dávám málo bodů za samotnou cenu rtěnek, která je opravdu vysoká. Ale na druhou stranu je mi jasné, že obsah barvy jedné lahvičky vydrží dlouhou dobu, na rozdíl od jiných rtěnek, které jsem měla během půl roku vypotřebované.
Jinak takovým pro mě milým zjištěním do toho rozčarování je to, že se dají využít namísto tvářenky. Ale přesto dávám jen šest bodů.

Přikládám odkaz na 1.ČÁST O LUSH DEKORATIVNÍ KOSMETICE, kde se dočtete mé první dojmy.
SHARE THIS POST

37 komentářů:

  1. Asi bych si je nekoupila. :-/ Dám přednost Rimmelkám. Ale Lush nehážu stranou, v jiných věcech je boží, ale ta kosmetika mě zrovna dvakrát neláká.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní10/8/12 14:36

    Ceady tie ruže si dostala zadarmo,že? Ako Paulina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, dostala :-). Nikdy bych si takovou zásobu rtěnek nepořídila :-).

      Vymazat
    2. Anonymní10/8/12 14:51

      Jakto, že jsi je dostala zadarmo?

      Vymazat
    3. Lush stálo o propagaci nové dekorativní řady, a tak bylo vybráno několik bloggerů k hodnocení. A já jsem byla vybrána mezi ně, za což jsem moc ráda. :)

      Vymazat
    4. No a co, že je dostala zadarmo?! Nezaslouží si to snad???

      Vymazat
  3. Anonymní10/8/12 14:37

    Článek zas k hovnu. Dočkáme se konečně všech na rtech?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takhle bych to neřekla,ale taky bych je ráda videla na puse:)

      Vymazat
    2. Anonymní10/8/12 16:16

      Ježiš, rejpej si jinde, jo?

      Vymazat
    3. Ty máš co říkat :D

      Vymazat
  4. Jééé..ty črvené jsou fakt krásné:) ,ale na můj rozpočet trošku drahé:).Dostala jsi kvůli zrecenzování slevu?:) a jak jinak dopadly ta reklamace bot z Fashion Days?:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě by to chtělo doplnit názvy rtěnek :) Až na ty dvě červené se to sice dá odhadnout, ale i tak :)

    OdpovědětVymazat
  6. krásné syté barvičky :) na mě by to bylo možná až moc výrazné :/

    OdpovědětVymazat
  7. Ty brďo, to jsou syté barvy, takových bych se bála, nejsem totiž nejlepší v aplikaci rtěnek :D

    OdpovědětVymazat
  8. Chybí mi tu ty fotky na rtech :( jinak barvičky jsou zajímavé

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní10/8/12 15:33

    Super článek :-). A ta fialová se mi vážně moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  10. júú.. vyzerajú nádherne. :))

    OdpovědětVymazat
  11. ty barvičky jsou zajímavé :) ale zdají se mi dost výrazné :)

    OdpovědětVymazat
  12. zvláštně výrazný barvy. Vyloženě špatně nevypadají, ale mě vadí dojem temper :/ Druhý odstín se mi na tobě líbí víc ;)

    OdpovědětVymazat
  13. vypadají zajímavě :) ale pro mě cenově trochu mimo :)

    OdpovědětVymazat
  14. na mňa sú príliš výrazné kričiace.. inak pozývam ťa na môj blog, kde prebieha giveaway o Jeffrey Campbell topánky a budem rada ak sa zapojíš :) www.kristinafox.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Široká škála barev, ale pro mě jsem dost výrazné, dávám přednost více nevýrazným barvám, ale na Tobě vypadají opravdu dobře ;)

    OdpovědětVymazat
  16. ta fialová vypadá jako od borůvek, to je kouzelné!

    OdpovědětVymazat
  17. Co dodat. Odstíny sice fajn, ale ta cena je pro mě vážně závratná. Navíc mě dost odpuzuje, jak se ze všech světových stran nesou stížnosti právě na aplikaci. Kdybych měla v plánu si rty ráno natřít a rtěnku zasunout zpět do kastlíku, tak bych tomu možná i ten čas obětovala, ale jelikož potřebuji pořád vědět, že na rtech něco mám, zůstanu u starých dobrých vysunovacích.=)

    OdpovědětVymazat
  18. úha, dosť zaujímavé sú.

    OdpovědětVymazat
  19. Jsem na ne mela velky zalusk, ale patrim mezi ty na kterych nedrzi. Slevaji se, flekati.

    OdpovědětVymazat
  20. na mě jsou opravdu drahé :/ ale musí se nechat, že jsou asi opravdu velmi kvalitní! odstín confident Ti opravdu sluší! :))

    OdpovědětVymazat
  21. Ta červená vypadá dokonale! :)

    http://therealbluefairy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. Mě se nelíbí jejich vzhled, přijde mi to takové lékárenské. Ale barvičky jsou hezké :-)

    OdpovědětVymazat
  23. já jsem si šablonu stahovala někde na netu, bohužel už vůbec ale vůbec nevím odkud... a pak jsem tam stejně ještě dělala hrozně moc změn.. :) koukni na netu, je tam spousta návodů co jak udělat.. :)

    OdpovědětVymazat
  24. Působí na mě hrozně řídce..jak nějaký lesk, nevím...asi se mi moc nelíbí...ale ta tmavá je boží odstín! Ale asi bych si raději připlatila navíc dvě stovky a koupila si nějakou od Chanel nebo Dioru, protože ty si nemůžu vynachválit!

    OdpovědětVymazat
  25. Já bych alespoň jednu moc chtěla, tu tmavou ví novou, ale ta cena :(

    OdpovědětVymazat
  26. Mě ta Lush dekorativka vůbec nezaujala.. :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ceady, veľmi sa mi páči tvoja recenzia. Napriek tomu, že si rúže dostala, nezapredala si sa a napísala svoj názor, dokonca si neváhala dať menej bodov. Máš u mňa za to jedno velikánske plus :)

    lillianasworld.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©