pondělí

MÉ OBLÍBENÉ PARFÉMY


Miluju parfémy. Doma mám takovou menší sbírku a každý parfém je určen k jiné příležitosti. Některé nosím pouze přes den, jiné se hodí více na noc. Stejně tak mám rozdělené i vůně podzimní/zimní a jarní/letní. Pro dnešek jsem se rozhodla ukázat Vám právě tu část, kterou jsem si oblíbila pro letošní jaro léto 2012.
Hlavní vůní tohoto léta, která je pro mě až éterická, pokud se dá tohle říci o parfému, je Happy od Clinique. Na fotce si můžete všimnout, že jsem měla i větší balení, ale po dlouhé době, co jsem sebou voňavku tahala každoročně do teplých krajin a (hlavně) nechávala ji položenou na parapetu nad topením, se bohužel zkazila. Myslím, že i z fotky je znát zažloutlé zabarvení, které ta nová nemá. Jenže nezměnil se pouze odstín, ale také vůně. Takže jakmile se oteplilo, tak jsem naběhla do Clinique prodejny, abych si pořídila nové balení. A protože jsem se bála, že by se mi mohlo stát to samé jako s tou předchozí, kterou jsem měla asi 3roky, vybrala jsem si pro jistotu menší 30ml balení, které je skladné, a tak jej teď alespoň můžu nosit v kabelce.
Tento parfém zbožňuji právě kvůli kombinaci citrusových plodů (grapfefruitu) a květin (havajské svatebních květů). Proto se ani nedivím, že je happy nejprodávanějším parfémem Clinique.


Druhou, pro mě neméně oblíbenou vůní na léto je Förster&Johnsen "It´s all about happiness", kterou jsem si pořizovala v Douglas při elle shopping víkendu, který proběhl začátkem května. A jelikož se nejedná o nejlevnější parfém, tak jsem volila jako u Clinique pouze 30ml balení. Vůně je ovocno-květinová s citrusovými tóny. Asi se budou zdát podle mého výčtu obsažených prvků vůně stejné, ale není to tak. Navíc tu happy používám dopoledne, zatímco tuhle "nosívám" ve večerních hodinách. :)

Jaký je Váš 
oblíbený parfém? 
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. Moj evergreen je Innocent od T.Muglera, dalsie oblubene klasicke kusky: Lancome Oui, E.Lauder Pleasures Exotic a dalsie podla nalady, z voni mimo mainstream parfumy Montale.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě hrozně moc voní Bruno Banani - Sexy :)

    OdpovědětVymazat
  3. moj coco mademoiselle od chanel :) taku lahku sviezu letnu vonu este stale pre seba hladam :)

    OdpovědětVymazat
  4. Môj oblúbený je od dolce&gabbana - the one.
    Vanilku zbožnujem..je veľmi príjemný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní6/7/12 12:28

      D&G taky miluji a jak píše Ceady, ten od Clinique je opravdu nádherný a hlavně svěží

      Vymazat
  5. Amor Amor od Cacharel :)

    OdpovědětVymazat
  6. Incanto Shine od Salvatore Ferragamo, Bennetton Energy, Calvin Klein In2U :)

    OdpovědětVymazat
  7. To jsem vůbec netušila, že Clinique má i parfémy! Tak to si budu muset jít přivonět, až půjdu okolo!:-) Já jsem si v poslední době oblíbila Eau Ravissante od LOccitane, je krásně jemná a na léto se skvěle hodí:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  8. Můj oblíbený parfém je Light Blue od Dolce&Gabbana, je to moje srdcovka :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Naprosto zbožnuju Givenchy - HOT, Kenzo - Jungle a Esteé Lauder - Beyond Paradise <3

    OdpovědětVymazat
  10. můj oblíbený parfém je asi Just play od Avonu - je to taková hravá a veselá vůně :)

    OdpovědětVymazat
  11. momentalne u mna je to asi Ferraganmo Incanto shine, inak Versace Bright crystal..

    OdpovědětVymazat
  12. V lete mam na den rada od Loccitane zeleny caj a na vecer Midnight rose od Lancome.

    OdpovědětVymazat
  13. Miluji Jil Sander JIL, mám i parfémované tělové mléko a super :-) Dokonce mi příjde že voní déle než samotný parfém :-D

    OdpovědětVymazat
  14. nejkrásnější je carolina herrera - CH ♥ a taky roberto cavalli .)

    OdpovědětVymazat
  15. Momentálně jsem si na léto pořídila profláklý Eclat D´Arpege od Lanvina. Už si ale dělám zálusk na další vůně :-) Akorát jsem si Lanvina koupila o objemu 100 ml a tak si na další vůni budu muset počkat dokud ho nezdělám alespoň do půlky. Aby se mi pak nezkazil... Ještě že je to taková polejvačka a ubývá rychleji než těžší vůně...

    OdpovědětVymazat
  16. Ferragamo- Incanto shine a Lanvin- Marry me :) a este Moschino I love love :)

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní22/2/13 10:37

    Clinique Happy můj milovaný :) zrovna včara mi přišel. Mimochodem taky si vždy kupuji menší balení i když vím, že cenově to není moc výhodně. Doporučuji moji oblíbenou e-parfumérku parfemgroup.cz

    http://www.parfemgroup.cz/clinique/clinique-happy-100-ml-parfemovana-voda

    Linda

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©