neděle

NOVINKY


Dnes mám tady foto novinek :).
Dostala jsem na ochutnání pytlíčky DO KAPSY od mixit :). Zatím jsem spořádala první a mám co dělat, abych se nepustila do dalšího :).
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. A kde jsi byla na motosrazu?Já včera projížděla Trutnovem a tam bylo hrozně moc stanů, motorek a lidí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem na motosrazu v Žandově :-).

      Vymazat
  2. To jsou nádherné motorky, nějaký Harley by mi před baráčkem vůbec nevadil :D
    Na wisky bych tě netipovala, působíš tak něžně :D
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jé, to je hezké slyšet, že si to o mně někdo myslí.

      Vymazat
  3. motorky se mi líbí, ale vždycky mi hrozně vadí ten příšerně hlasitý rachot :D, ten u mého skútříka nehrozí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to vždy vadilo, ale v poslední době už mě to tak neštve... Možná je to tím, že už mám chuť pořídit si silnou motorku, která bude taky tak příšerně hlasitá.

      Vymazat
  4. motorky ja môžem ;D aj týchto pár fotiek je super ;)

    OdpovědětVymazat
  5. hezké fotky, snad sis to užila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užila jsem si to možná až moc :D.

      Vymazat
  6. moc pěkný fotky, ta černobílá barva tomu dodala šmrnc

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ráda motorky , noo na tu whisky se víno asi moc nehodí :D

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní15/7/12 21:26

    to je tvoj chalan?naozaj vela pekny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je můj přítel :-).
      A taky si myslím, že je vážně moc pěkný :).

      Vymazat
    2. Anonymní18/7/12 15:36

      tak bacha,ať o něj neprijdeš ;)

      Vymazat
    3. :) Díky za radu, od teď si budu dávat pozor :D.

      Vymazat
    4. Anonymní18/7/12 16:37

      :D dobre :D

      Vymazat
  9. Jé, do Žandova jezdíme dělat ohňostroje :-) Resp. přítel dělá ohňostroj, já okounim :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsme se mohly potkat :).

      Vymazat
  10. Taky by mi nevadilo jezdit na nějaké takové srazy.......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Ještě aby ti to vadilo :-).
      Já motosrazy miluju.

      Vymazat
  11. miluju whisky, ale je fakt, že míchání s vínem ne-eee! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) raději už nebudu pít vůbec :D.

      Vymazat
  12. No jistěě... Zásada č. 1: NEMÍCHAT. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi docházelo ještě před samotnou whisky :D, poté už mi to bylo naprosto fuk :D.

      Vymazat
  13. Motorky mozem, chodievame na zrazy aj do Ciech, ale len na veteranske. Jawy a CZ-ty ja mozem :) Ale aj novymi nepohrdnem, snad aj ja raz budem mat :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©