neděle

návštěva KORRES

Po delší době zase na obhlídce v Korres na MYSLBEKU :). Vydala jsem se sem na Váš popud, když jste se mě ptali na nabídku korres laků na základě článku MÉ NEJOBLÍBENĚJŠÍ LAKY.


A tak tady mám menší info k celé nehtové řadě. Korres nabízí celkem 18barevných odstínu, 1podkladovou bázi a 1vrchní ochranný lak. CENA za 1lak je 199korun.
Laky obsahují přírodní extrakt z myrhy, oligoelementy a provitamín B5, navíc zlepšují pevnost a pružnost vašich nehtů. Neobsahují žádná chemická rozpouštědla (toulen, aceton, xylen, ftaláty, kafr a formaldehyd).


V Korres jsem kromě laků narazila na akci na SLUNEČNÍ PÉČI. Docela mě mrzí, že už jsem plně vybavena na léto, co se opalovacích krémů týče, protože právě probíhá akce 1 plus 1 zdarma. No řekněte, kdo by si nechtěl odnést opalovák na tělo a k tomu zdarma opalovací krém na obličej? :)
Pečlivě jsem se snažila zmapovat tuto řadu, abych Vám podala na blogu nějaké info.
1) Na příklad u krémů pro citlivou pokožku (na pleť, tělo i po opalování) je zásadní složkou řecký jogurt, který je přírodním zdrojem laktózy, bílkovin, minerálů a vitamínů. Mimo to krémy obsahují heřmánkový nebo měsíčkový olej.
2) Naleznete zde jak opalovací krémy ve spreji, tak v klasické tubě. Jak krémy pro dospělé, tak pro děti s Aloe Vera a bambuckým máslem.
3) Opalovací krémy mají faktor SPF 10, 20, 30 a 50. Mimo opalovací a poopalovací přípravky na tělo je v řadě k dostání i ochranný sprej na vlasy, který se dá využít celoročně.


A samozřejmě nesmí chybět foto antiperspirantů, které stojí 290korun. Ten vlevo jsem si pořizovala v polovině června a jsem s ním opravdu spokojená :). Nejenom, že zabraňuje pocení, ale díky organickému extraktu z přesličky také zabraňuje vzniku pachů. Dále obsahuje aktivní extrakt bisabolol, což je bezbarvý viskózní olej. A přívržence bio produktů určitě nadchne, že obsahuje 94% přírodních látek. Ale přesto má zásadní nevýhodu v tom, že má skleněné balení... takže je těžší než klasické plastové deodoranty (kdo by to byl řekl.). Takže to nebude ideální deodorant do kabelky. Ale protože vydrží celý den, tak ani to nošení nebude třeba.
PRO INFO: Zbylé dva deodoranty jsou kuličkové antiperspiranty. Alespoň to jsem se dočetla na příbalovém letáku. Jeden je bez parfemace druhý s parfemací :).

Máte s KORRES produkty zkušenosti?
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. Taky mám v plánu KORRES co nejdříve navštívit!))

    OdpovědětVymazat
  2. Vážně je tam akce 1 plus 1 zdarma? Tak to se tam vrhnu, protože jsem si tam nějaký opalovací krém chtěla koupit :))
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alespoň mi to oznámila paní prodavačka :). Takže pokud si ze mě nedělala srandu, tak je akce platná :).

      Vymazat
  3. pěkné, nevěděla bych, co dřív kupovat a okukovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě :D. Proto taky tento obsáhlejší článek.

      Vymazat
  4. Už abych byla v Praze a mohla nakupovat!!:)

    OdpovědětVymazat
  5. já bych chtěla vyzkoušet jejich vlasovou řadu, ale nevím jeslti neni moc předražená .. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že tak vysoké ceny nemá :). Záleží na tom, kolik je člověk ochotný investovat do vlasové kosmetiky.
      Ale taky bych ji ráda vyzkoušela. :)

      Vymazat
  6. Taky se taam musím někdy zajít podívat. Tohle mě totiž trošičku láká:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tie laky majú nádherné odtiene :)

    strayalley.blogspot.sk
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se ta KORRES značka moc nelíbí :D:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no tak pokud nemáš ráda přírodní produkty nebo řecké výrobky, tak ani není divu,.

      Vymazat
  9. s korres zkušenosti nemám, ale jednou bych chtěla nějaký výrobek určitě vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuju jejich krémy, mají úchvatné parfemace.

      Vymazat
  10. Anonymní15/7/12 16:48

    Jsem ráda když píšeš na korres recenze. Jen je škoda, že už tuhle značku moc nevyhledáváš, alespoň když se kouknu na články...L.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc s ní zkušenosti nemám, ale nějakému vyzkoušení bych se nejspíš nebránila :)

    OdpovědětVymazat
  12. ty laky jsou věru lákavé....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi zdá :-). Ráda bych se vrhla i na jiné odstíny než mám.

      Vymazat
  13. Od Korres zatím nic nemám (protože tady v okolí ani není prodejna) ale zalíbily se mi prodejní "stojany" z Českých Drah xDDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty palety se mi taky líbí :-) Brala bych to pod matraci místo postele :-)

      Vymazat
  14. Anonymní18/7/12 21:49

    Ahojky, mohla bych se Tě zeptat už jsi zkoušela novinku od Maybeline stíny Color tattoo 24 hodin?
    Díky moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušela a recenzi najdeš hned v pravém panelu :-) jako nejoblíbenější článek :).

      Vymazat
    2. Anonymní19/7/12 19:34

      díky moc :-)
      mohla bych se zeptat které by jsi úplně nejvíce doporučovala, které se Ti nejvíce líbí :-)
      ještě jsem se Tě chtěla zeptat jaký máš názor na bronzery, tvářenky apod. je to dobré??? Která značka je dle Tebe dobrá a fakt to udělá požadovaný efekt a aby to bylo relativně cenově dostupné :-)
      díky moc :-)

      Vymazat
    3. Já bych zvolila nejprve hnědou, protože mám doma řadu práškových stínů, které se s touto barvou dají kombinovat :-).
      Jinak bronzery spíše nepoužívám, i když mám doma pudr, u kterého jsem netrefila odstín a tak jsem si řekla, že bych jej jako bronzer používala. A když tvářenky, tak doporučuji MAC :), ale mám i jednu od Clinique, která je taky úžasná :).

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©