úterý

NEW IN/ NOVINKY: keep cup na kafíčko


Dnes jsme s Adélkou rozbalovaly balíček, ve kterém nám přišly hrníčky na kávu... Dlouhou dobu jsem uvažovala nad termoskou...Je to asi měsíc, co jsem propátrala všemožné eshopy, než jsem narazila na tyhle stylové plastové hrníčky.Ještě jsem uvažovala nad termoskou, do které si můžu vložit vlastní obrázek, protože by se do budoucna dala využít na taháky :D. Ale řekla jsem si, že budu pilná studentka a nebudu podvádět. A tak jsem usoudila, že designové plastové termosky budou to pravé ořechové. Jenže potom jsem zase přemýšlela jakou barvu zvolit, až jsem se nakonec rozhodla, že si budu muset koupit hrníčky dva, protože jsem neuvěřitelně nerozhodná. A tak jsem zvolila velký termo hrnek na latté a ještě mini hrníček na espresso.
POZNÁMKA: Termosky najdete na http://lacaraffe.cz/
SHARE THIS POST

44 komentářů:

  1. Vypadá to zajímavě. Já mám jen klasickou nerezovou termosku a zatím posloužila suprově. Někde mám i termohrnek, ale to je jen nějaké šméčko od Nescafé, při náklonu protíká horký nápoj vrškem :\ Pak jsem koupila nerezový termohrnek za 199,- a odlepilo se dno (kdo by to řekl, když to vypadá tak bytelně).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám doma jak nerezovou termosku, tak termo-hrnky a drží dobře...Jen jsou těžší, což mi na nich dost vadí.
      Tak uvidíme, jak dlouho mi vydrží tyto hrníčky

      Vymazat
  2. Stejné hrníčky si chci taky pořídit. Myslím, že jsem je dokonce viděla v Kika :-)

    OdpovědětVymazat
  3. adélka je strašně roztomilá :) a s těmi hrníčky si udělala dobře ;)

    OdpovědětVymazat
  4. ježiš, to koťátko...ňuňuňu :)

    Jinak já bych asi spíš volila termosku, ta je uzavíratelná, ne? Nebo tyhle hrníčky taky mají nějaké víčko?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to termosky s víčky :-)
      Jen jsou podle mě stylovější :-)

      Vymazat
  5. Tento hrníček mám takyo, jen jiné barvy. :) Nejslepší na tom je, že si člověk můžu "sestavit" z jakých barev by ho chtěl. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :-). Taky proto mě hned zaujaly.

      Vymazat
  6. krasny!!!ukaz rozbalene
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  7. já a termosky nejsme kamarádi. vždycky to vyliju :D A Adélka je ňuniček :*

    OdpovědětVymazat
  8. Přesně ten velký, mě zaujal barevnosti nejvíce, je to takové cukrdlatko:)

    OdpovědětVymazat
  9. A příští fotky budou o tom, jak to vyndáš z těch krabiček, viď.
    Taky jsem zvědavá jak to kotě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že jo :-)
      A nebo je zakomponuju do outfitu...Ještě uvidíme :-).

      Vymazat
  10. vyzeraju super...prosim ta, nemohla by si napisat, kde si si ich kupila? :) diky moc!

    OdpovědětVymazat
  11. Můžu se zeptat, kde jsi ho kupovala? :)

    OdpovědětVymazat
  12. termosku poslední dobou sháním...Pěkné hrnečky!:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Kočičák je skvělý a jsem zvědavá, jak to vypadá bez obalu.

    Já si pořídila menší termosku loni v Tchibu, normálně je černá, ale když je v ní něco teplého, objeví se na ní květiny! To na ní miluji, ale nepohrdnu ani ledovou limčou, která mi i na koupališti vydrží dlouho krásně studená :)

    OdpovědětVymazat
  14. dávam prednosť termoske. (: Tá mačička je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  15. vypadá to hezky :)) a krásná kočka :D
    http://verca-blogforgirls.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. keep cup sú skvelé, mojej sestry priateľ ich predáva. majú perfektný dizajn. vybrala si si peknú kombináciu farieb:)

    OdpovědětVymazat
  17. dají se koupit o tady http://www.freshlabels.cz/keepcup/holky/ :) taky jsem o nějakém přemýšlela

    OdpovědětVymazat
  18. Škoda, že nejdou moc vidět :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já je ještě někdy ukážu :)

      Vymazat
  19. Taky je chci vidět vybalené, nenapínej ;) Já mám klasickou termosku, kterou s sebou tahám každý den v zimě do školy.

    OdpovědětVymazat
  20. Já kafe ani nic podobného téměř nepiju, takže hrníček a termosky mě nechávají v klidu, ale to kotě je NÁDHERNÝ! A už pěkně vyrostla, co?

    OdpovědětVymazat
  21. Už se nemůžu koukat na to, jak sem dáváte odkazy na stránky kde se dají koupit, ale přitom to vůbec není oficiální stránka... Takže TADY!!
    http://www.keepcup.com/

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj možem sa spýtať či nepreteká? Lebo ja mám doma termohrnček ktorý len pri patrnom náklone hned preteká:/ Inak sa mi tieto hrnčeky veľmi páčia:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho mám a neteče vůbec. :) Pokud je uplně plný a dám ho vzhůru nohama tak ano, alej jinak si ho poloprázdný můžu bez obav šoupnout do tašky a nevyteče. :)

      Vymazat
  23. Hrníčky na kávu určitě super, ale hlavně to kotě je neuvěřitelně roztomilé! Veronika

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní19/7/12 07:49

    Ahoj hrníčky na kávu jsou krásné! :) Ale u mně je jeden problém,já nepiju kávu :D

    OdpovědětVymazat
  25. Chtěla bych si je koupit, ale chtěla bych si udělat tu vlastní kombinaci barev a to na té stránce, kde jsi je kupovala ty nejde, nebo ano? Dík za odpověď :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©