pátek

NOVINKY: kosmetické nákupy



Jak už jsem se nedávno zmínila, pleť se mi v létě rapidně zhoršila a tak si mám pocit jako kdyby mi bylo zase třináct, kdy  mi každý den nechyběl jeden pupínek navíc :). Takže mi nezbývalo nic jiného, než si obstarat nějaké produkty, které dostanou pleť do původního stavu :). Nejprve jsem si přečetla pár recenzí, abych věděla, co se vyplatí a poté už vybrala produkty, na které jsem četla jen pozitivní ohlas. Takže uvidíme, jestli s nimi budu i já spokojená. Ale nezbývá mi nic jiného, než doufat. Na redukci akné jsem si obstarala Biodermu na zmenšení pórů a mini krém, který se aplikuje jen lokálně... a nakonec ani nechyběla koupě masky od Clinique, o které se hodně zmiňují beauty bloggerky na youtube.
Také se chci pochlubit s novinkami z Korres. A těmi je balzám na rty s fialovým zabarvením a sprej na vlasy ze sluneční řady... Chrání celoročně vlasy proti škodlivým vlivům slunce a to hlavní, dá se používat jako lak na vlasy :).



A nesmí chybět foto s maskou na obličeji od Clinique... I kočka se mě lekla! :D Ale i když vypadám jako šílenec, tak ten výsledek za to stojí. Už po týdnu používání, kdy se maska aplikuje pouze na pět minut je znát úbytek akné. :)

SHARE THIS POST

32 komentářů:

  1. Tu masku bych chtěla vyzkoušet, slyšela jsem na ni samou chválu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten krém na akné od Biodermy mám, jak už jsem ti jednou psala, je opravdu skvělý a účinný ! Já naštěstí momentálně s pletí žádné problémy nemám :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten krém od biodermy bych celkem vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě zase zaujal ten krém od Biodermy - Pore Refiner, ale pořídím si ho až tak v září, teď mám pleť dobrou až přijde podzim a zima tak to bude horší :( Je zvláštní že máš v létě horší pleť, u většiny lidí je to naopak ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Já si taky na pleť v létě stěžovat nemůžu :)) Ale ten Korres na vlasy mě zaujal :))
    Btw...kdy se už konečně sejdeme v Praze? :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Září by bylo super!! Naprosto ideální, protože příští týden jedu stejně na dovolenou. Napiš mi na email, jsem zvědavá kam se stěhuješ a proč :-DD

    OdpovědětVymazat
  7. Taky bojuju s akne :-( koukni na muj blog, nedavno jsem o tom psala...;-) jinak diky za kosmeticke tipy, tu Clinique masku musim vyzkouset!

    mamou-stylove.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ta maska mě dost láká kolik tě stála?

    OdpovědětVymazat
  9. Z Tvé kočičky nemůžu, ta je překrásná!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. ta maska vypadá dobře, ale osobně mám nejradši ty slupovací

    OdpovědětVymazat
  11. po tom spreji na vlasy se musim poohlédnout! ta druhá fotka je super :-D doufám, že se dočkáme recenzí, ta maska by mě zajímala :-))

    OdpovědětVymazat
  12. ta maska je výborná, teda aby za tu cenu nedělala zázraky :) poslední fotka je roztomilá :)

    OdpovědětVymazat
  13. Evi mám stejný problém. Můžu Ti doporučit Eryfruid (taková vodička, předepsala mi ji doktorka) a skvělý gel je Akneroxid. Ten je asi také na předpis, ale rozhodně oba přípravky stojí za to. Obojí mi úžasně funguje. Také se mi osvědčilo používat clean&clear, myslela jsem si jaké to nejsou vyhozené peníze a pak mě mile překvapil. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní21/7/12 18:48

      Eryfruid jsem používala v pubertě, nepomáhal. Pokud vím, jsou to lokální antibiotika, no a znáte, jak je to s ATB, čím víc, častěji a déle je do sebe nebo na sebe ládujete, tím rezistentnější bakterie si vypěstujete. Nechci kritizovat antibiotika, fakt ne, jen bohužel moje bakterie zrezistentněly značně rychle. :-D Jinak taky se mi v létě horší pleť. Ucpávají se mi póry, jakmile se začnu potit. Nechápu a nevím, jak tomu mám asi bránit a nepotit se, když je venku třicet. :-) Jakmile je venku tak, jako teď, mám tvářičku jak miminko. :-)

      Vymazat
    2. Děkuju holky za rady a reakce :-).
      já clean&clear používala v těch 13ti a zase tak moc mi nepomohl. :/

      Vymazat
    3. Anonymní21/7/12 20:16

      Já myslím, že jsem kromě Eryfruidu ten Clean&clear měla taky. Celkem bez viditelného výsledku. V pubertě mi vyhovoval Ryor. Ale to mi bylo asi patnáct. Dneska už bych to viděla spíš na prevenci. Čistit pleť, hodně pít, dodržovat nějakou tu životosprávu a co se pupínků týče, počkat, až se pleť vzpamatuje. Pokusit se zabránit rozjetí tvorby beďarů, ale nesnažit se urychlit hojení toho, co už mám. To bývá spíš kontraproduktivní. Na pleti pak mám fleky, jizvy, strupy...

      Vymazat
  14. už dlouho chci něco od Clinique...A pěkná ta poslední fotka :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní20/7/12 16:12

    Prosím dáš potom recenzi na tyhle produkty? Hodně přemýšlím o tom Pore Refineru a i o tom spreji, ale nikde jsem nenašla kloudnou recenzi.... :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Mě se teď taky úplně splašila pleť a udělalo se mi milión pupínků na nose, ale nějak se mi nechce nic zkoušet, bojím se, že se to ještě víc zhorší (moje naivita) :D
    Jinak doufám, že se zítra potkáme v Lushi :P

    OdpovědětVymazat
  17. Pore Refiner je naprosto skvělý výrobek! Jsem zvědavá na tvojí recenzi ;) snad Ti také sedne tak jako mě ....
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní20/7/12 18:16

    už mě ty recenze nebaví :/ furt clinique nebo korres, nudaaaaa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak to asi nečteš moc moje stránky, protože na korres tady už dlouho nebyla žádná recenze :).

      Vymazat
  19. voní nějak ten balzám na rty?

    OdpovědětVymazat
  20. Mne sa cez leto tá pleť naopak skôr zlepšuje. Tú Biodermu používam, trochu to tú pleť zlepšuje ale čakala som od toho viac. Tú masku by som chcela vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  21. těším se na recenzi na výrobek na vlasy od Korres :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ty za kosmetiku musíš utratit hodně peněz co ? :) ale výsledky za to stojí,jak koukám! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobře:) mě láká ta maska!:)

      Vymazat
  23. Ceady, musím se smát. Jen proto, že škemráš všude okolo, abys byla sponzorována, poté recenzuješ VŽDY tyto značky jako výborné, skvělé, úžasné.... :D
    Nemyslíš, že jako blogerka nemáš vůbec žádný význam? Zlatá Petra, ta se nebojí biodermu zkritizovat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrzí mě, že si tohle o mně myslíš.
      Ale pokud nemají moje stránky žádný význam, tak na ně přeci nemusíš chodit. A je po problému.
      Co se Biodermy týče, tak jsem o spolupráci napsala a když si přečteš zpětně recenze, můžeš si všimnout, že jsou produkty, se kterými jsem nebyla zrovna spokojená. Právě na čem si zakládám je to, že píšu u recenzí pravdu. Nemyslíš si, že bych potom měla stránky o ničem, kdybych tady jen vše vychvalovala?
      Ale je pravda, že moje stránky ráda nemáš a ani je nenavštěvuješ, takže chápu, že nemáš přehled o tom, jaké píšu recenze.

      P.S.: A po 14dnech používání jsem s krémy spokojená. Je to takový zločin? :D Tady se zase musím smát já.

      Vymazat
  24. děkuji za tipy, Ceady :) ta maska mě zaujala, také trpím na akné. biodermu používám už přes půl roku a rozdíl je opravdu znát.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©