neděle

NOVINKY


Dnes bych se chtěla zase pochlubit s novými přírůstky do mého šatníku nebo spíše do mého neuklizeného pokoje, protože se mi tady všechno kupí. A těmi novinkami jsou kabelky, jedna školní a druhá barevnější... a hlavně jsou obě kožené, tak doufám, že mi vydrží delší dobu než kabelky z H&Mka :D. Pořizovala jsem je z kabelkovyslon.cz na doporučení kamarádky, která má odtamtud už skvělé 3kabelky, které jsem jí dosud mohla tak akorát chválit. P.S.: Pomalu uvažuji o tom, když mám doma tolik oblečení a doplňků, které už ani nenosím, že mi nezbude nic jiného, než polovinu šatníku nafotit a následně přidat fotky do mého obchůdku. Co vy na to?


A konečně jsem si obstarala novou kuchařku. V knihkupectví jsem pokukovala a přemýšlela jakou zvolit, vybírala jsem totiž mezi dvěma knihami, touto a ještě jednou...A jakmile jsem u Niky viděla doporučení na na Deník Dity P., bylo mi jasné, že to bude kuchařka, kterou si budu muset obstarat, protože ta fotodokumentace je opravdu úžasná!


A taky bych se chtěla pochlubit s dárkem, který už mám delší dobu. Dostala jsem ho už před měsícem od přítele a je to dáreček z LUSHe, který jsem si sama vybrala :).

SHARE THIS POST

29 komentářů:

  1. tu knizku chci taky!:)
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. kuchárska kniha vyzerá úžasne, rada by som vedela fotiť tak jedlo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud máš doma oblečení a doplňky které jsou nevyužité, tak doporučuji poslat dál. Vrátí se ti nějaká korunka zpátky a uděláš radost ostatním ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta kuchařka se mi líbí! Nesnáším totiž recepty u kterých není fotka :D

    OdpovědětVymazat
  5. :'( deník dity p. si přeju víc než cokoli !! ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Jůů, ta kuchařka vypadá úžasně :))
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Kabelky jsou moc fajn a moc se mi líbí povlečení, co máš na posteli ;)

    OdpovědětVymazat
  8. ta kniha vypadá skvěle! :) a ty kabelky taky, určitě nafoť do obchůdku to, co nenosíš, spousta lidí by si určitě vybrala. ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Deník Dity P.Je vážně super prohlížela jsem si ho u nás v knihkupectví :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Všichni obdivují kuchařku a já se jako obvykle dostala jen ke kabelkám. Ta černá je úúúžasná!

    OdpovědětVymazat
  11. jeee ja Ti tam zavidim ty kabelky, achjo achjo achjo! :-O

    OdpovědětVymazat
  12. Kabelky vypadají pěkně, kuchařku mám a taky si jí nemůžu vynachválit! :)

    OdpovědětVymazat
  13. ááá nutne potrebujem takú peknú kabelku! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Máš krásné kabelky :) A máš dokonalé povlečení :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ty kabelky jsou úžasné ! Obzvláště ta druhá :)

    Ceady, prosím pomoz mi. Jak mám na mém blogu fotku nahoře v menu a pod ní je ten citát - chtěla bych ho zarovnat na prostředek a ne doleva. Ty to tak máš a já tě prosím, udělej mi nějaký návod nebo napiš odkaz podle kterého jsi to zvládla, budu ti opravdu vděčná !

    http://thestylecage.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. ta kuchařka vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tu kuchařku jsem si také prohlížela, ty fotky jsou opravdu super a co víc, Dita má skvělé recepty! :)

    OdpovědětVymazat
  18. kabelky mi přijdou strašný, ale ta kuchařka je super!

    OdpovědětVymazat
  19. Kabelky nejsou můj vkus a koukala jsem na ceny ... takže jsou na mě i docela dost drahé :D ale když se ti líbí proč ne :)
    Kuchařku vůbec neznám ani nevim o koho jde :D ale jak se tu zde někdo zmiňoval...povlečení je pěkný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono jde o to, že se jedná o ojedinělé kousky. Třeba ta menší, barevná kabelka byla vyrobena pouze jedna. Takže se nepotkám s někým, kdo by měl stejnou.

      Vymazat
  20. Kuchařka vypadá úžasně, už jsem o ní slyšela.

    OdpovědětVymazat
  21. na ten deník Dity P. jsem se už taky dívala :))

    OdpovědětVymazat
  22. Tak tu kuchařku chci, vypadá vážně báječně... :)

    OdpovědětVymazat
  23. Kuchařka vypadá fantasticky, chtěla bych ji taky! :)).

    OdpovědětVymazat
  24. Moc díky za ukázání novýho eshopu s kabelkama, už jsem si jednu vybrala=D Jestli se mi podaří udělat přijímačky na navazující na VŠE, tak se odměním=)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©