neděle

pouze DOBRÝ JOGURT


Nechce se mi poslouchat ostatní, že se nehodí přispívat články každý den, natož aby mě napadlo uveřejnit během jednoho dne dva články. Tak snad Vám nebude vadit nával nesmyslných fotek a článků z mého života, protože mi příjde nudné dokola jen přidávat recenze prokládané outfity.
Letošní léto budu muset strávit v Česku, protože šetřím na vybavení pokoje v Praze, které nebude zrovna nejlevnější. A tak si alespoň dopřávám doušek Řecka skrze můj oblíbený jogurt.  A tak se chystám s přítelem procestovala Česko na motorkách. Kam se chystáte letos Vy?
SHARE THIS POST

31 komentářů:

  1. já už mám dovču za sebou, takže nikam :))
    ale řecko už nikdyyyy, 4 měsíce bohatě stačily :D každopádně jogurta bych si dala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní8/7/12 21:14

      ahojky pročpak by jsi už nedala znova Řecko a kde jsi v něm byla?

      Vymazat
  2. Já už jsem byla ve Španělsku - Mallorca.. Bylo to úžasné!.. Ale v Čechách ještě pojedu na vodu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jediný ovocný jogurt, který jsem schopná sníst :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám brigádku, ale po brigádce bych chtěla určo někam k móři :) uvidíme, co s přítelem objevíme..:) Jinak do Čech vyrážíme každý víkend, ale na jiná místa :))

    OdpovědětVymazat
  5. Navštívím chorvatsko jako každoročně, jelikož mí rodiče to tam mají rádi :D.. Ale stejně se těším nejvíc na víkend s kamarádkou v praze a chatu s partou:)))

    OdpovědětVymazat
  6. ..vôbec mi nevadí uverejnenie aj troch článkov za deň...ak ma niekto baví, prečítam si rada všetky... Mňa ešte čaká Croatia! Juch!

    OdpovědětVymazat
  7. Zítra v noci jedu do Chorvatska :-)) a doufám, že mi v srpnu dopadne má milovaná Mallorca :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Prahu a Plzeň mám už za sebou. Dúfam, že sa niekam ešte dostanem, spokojná budem aj so Slovenskom :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nic moc v plánu nemám mimo brigádu nechám vše plynout!!;)

    OdpovědětVymazat
  10. :) jogurt je mňamka. Já už to mám za sebou - Tunis. Ale čeká mě ještě Mácháč s kamarádky a možná nějaký ten výlet ;).

    OdpovědětVymazat
  11. k moři letos asi nikam , nebo až možná v srpnu nebo v září :) a zítra jedeme s rodinou do severních Čech na Mácháč !

    OdpovědětVymazat
  12. tenhle jogurt mám moc ráda, před chviličkou jsem o něm uvažovala =D a letos s přítelem asi do Itálie nebo někam na poslední chvíli, bude to tak trochu překvápko, kam se dostanem =D

    OdpovědětVymazat
  13. nemám moc ráda plánování..ale něco v plánu mám :)

    OdpovědětVymazat
  14. já už byla v Tunisku takže tkay už jenom po česku.. jen doufám že na podzim vyjde londýn :D

    OdpovědětVymazat
  15. Do Řecka :-D. Letos to vyhrál Samos, jedeme v polovině července. Strašně by mi chybělo, kdybych se do Řecka alespoň jednou za rok nepodívala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní8/7/12 21:15

      a kdepak v jsi byla všechno v Řecku? :-)

      Vymazat
  16. ja práve indem do Grécka- Kréta tak si ho tam kúpim keď ho budem vidieť! Ak ho nebudeme mať na raňajky..

    OdpovědětVymazat
  17. You have a great blog :) I'm following you now :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. your blog is adorable! you deserve your followers, and much more!
    I follow you now, follow back maybe? :)
    http://coldinvitation.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Do Řecka se přeci můžeš podívat vždycky :))))))
    Já se letos chystám s babičkou do Portugalska. Docela se tam těším, ještě nikdy jsem tam nebyla, ale hrozně se mi líbí portugalština a portugalští kluci :))))...

    OdpovědětVymazat
  20. Tak myslím že je uplně jedno kolikrát za den přispíváš, pokud jsou to články jako tento. Prostě takový update a to je super:)

    OdpovědětVymazat
  21. Klidně každej den deset článků! Mě to náhodou baví! ;-)
    Motorky - to bude divočina - úplně vidim, jak ti v tom trysku vlajou tvoje senzační zrzavý vlasy - nádhera! ;-)
    Já cestuju pořád a nikdy nemam dost. Ale jsem skromná, někdy mi stačí jen navodit si doma atmosféru cizí země - docela se tím ušetří :-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  22. Ty bys chtěla moje nohy? Ses asi pořádně nepodívala :D Jinak taky budu o prázdninách v ČR, tak bychom se konečně mohly vidět :D

    OdpovědětVymazat
  23. já byla s přítelem u moře na 12 dní :) a už jsem se hrozně těšila do Česka :D přišlo mi to hrozně dlouhý :D ale bylo to super !!! Myslím že tvé prázdniny budou taky stát za to :)

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní9/7/12 09:49

    Slovensko s nejlepší kamarádkou, Korfu s partou a přítelem a v září pak Petrohrad s mamkou a možná Dubaj s oběma rodiči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To budeš mít opravdu úžasné prázdniny :-).

      Vymazat
  25. dobrý jogurt,já bych někam na dovolenou chtěla,ale nevím jistě jestli pojedeme...

    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  26. Tyhle řecký jogurty naprosto miluju :) Já se letos chystám na Djerbu a už se moc těším... :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ani já se letos nikam nepodívám, asi jako poslední 4 roky... pojedeme tedy s přítelem na Slovensko k jeho rodičům, takže doufám, že si tam alespoň trochu odpočinu od práce v lese, které mě doprovází poslední 4 týdny. Ale příští prázdniny bych už ráda někam po dlouhém čase vyjela... nejraději bych navštívila Londýn :)

    OdpovědětVymazat
  28. No mne ale právě nejvíc baví ty „nesmyslné“ články ze Tvého života, Tvé recepty a outfity. Kosmetické recenze jsou pro mne nuda. :) Ale to asi bude tím, že si přehnaně na kosmetiku nepotrpím a sama jí používám jen minimum. Nemám to ráda a nemusím. :D
    Mé nejkrásnější dovolené byly vždycky jen v Česku. Vždyť u nás je tolik nádherných míst.
    Letos nemám nárok na dovolenou, protože jsem doma :D a tak léto strávím v přenádherném kraji, kde teď žiju, v Moravskoslezském. Je tady pořád ještě co objevovat, i kdybychom měli jen vyjet z domu na kole do nejbližšího okolí. :)
    Ale určitě se chystáme výletovat. Píšu pomaličku plán: zámek v Bílovci, dřevěný větrný mlýn holandského typu ve Staré Vsi u Bílovce, Muzeum Moravských bratří v Suchdole nad Odrou, nějaký další zámek, na kterém jsme tu v kraji ještě nebyli, a určitě jednodenní výlety do Beskyd. Od nás je to hodinka jízdy autem.
    No a proč by se nemělo hodit zveřejnění jednoho nebo i více článků za den…? Ideální je asi jeden denně, já to taky tak zatím dělám (stíhám). Protože pokud máš nějaký blog oblíbený, denně se těšíš, co tam bude nového. Ale možná časem taky zvolním…
    Tak krásné léto Ti přeji…! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©